  • 1. Data: 2005-07-30 09:41:40
    Temat: Kara pieniężna za niestawienie się w Sądzie Pracy
    Od: "lim" <s...@i...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam taki problem jak w temacie .

    Czy jest jakiś sposób aby uniknąć tej kary (700zł) ?
    Może jakieś L4 ?
    Może jakieś odwołanie , bo byłem np. na urlopie

    Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
    LiM

  • 2. Data: 2005-07-30 10:21:58
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > Czy jest jakiś sposób aby uniknąć tej kary (700zł) ?
    > Może jakieś L4 ?
    > Może jakieś odwołanie , bo byłem np. na urlopie

    Jakiekolwiek sensowne i wiarygodne usprawiedliwienie, a Sąd może grzywnę
    uchylić. Najlepiej przyjść, zeznać co ma się do zeznania a przedtem w
    pokornym ukłonie prosić o uchylenie grzywny. Zazwyczaj wszystko zalezy od
    postawy świadka.

    JK

  • 3. Data: 2005-07-30 12:43:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lim" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    Podstawowe pytanie, to powód niestawiennictwa. Jak sensowny, to
    najlepiej nie kombinować. L4 nie zaszkodzi, ale i nie pomoże. Do
    usprawiedliwienia konieczne jest orzeczenie lekarza uprawnionego przez
    sąd. Zresztą l4 do tyłu raczej nikt nie wystawi.

  • 4. Data: 2005-07-31 21:25:59
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > L4 nie zaszkodzi, ale i nie pomoże. Do
    > usprawiedliwienia konieczne jest orzeczenie lekarza uprawnionego przez
    > sąd.

    a jaki przepis tego wymaga? to nie postępowanie karne

    KG