  • 1. Data: 2005-07-30 05:39:42
    Temat: Wykorzystanie czyjegoś nazwiska na www
    Od: "Jakub Witkowski" <v...@v...pl>

    Witam,

    mam pewien mały problem, otóż 3 miesiące temu zakończyłem współpracę z pewną
    firmą, założyłem własną o tym samym profilu i stałem się bezpośrednią
    konkurencją byłego pracodawcy.

    Niestety na moje prośby o zdjęcie mojego nazwiska z listy pracowników tejże
    firmy spotkał mnie tylko bezczelny śmiech. Jestem wysokiej klasy fachowcem w
    swojej dziedzinie i dla mojego byłego pracodawcy jest na rękę utrzymowanie
    mojego nazwiska na liście pracowników.

    Chciałbym też nadmienić, że nie chcę wchodzić na drogę sądową (nie mam teraz na
    to ani czasu ani funduszy), w związku z tym mam pytanie czy istnieje jakiś inny
    sposób, żeby zmusić byłego szefa do zdjęcia mojego nazwiska z listy pracowników
    na stronie www? Ewentualnie czy mógłby mi ktoś podać jakiś paragraf, na który
    mógłbym się powołać w kolejnej rozmowie?

    Z pozdrowieniami
    Jakub Witkowski

  • 2. Data: 2005-07-30 07:29:38
    Temat: Re: Wykorzystanie czyjegoś nazwiska na www
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:5f1c.00000c92.42eb129d@newsgate.onet.pl>
    autorstwa niejakiego Jakub Witkowski wyjaśniam co następuje:

    > zmusić byłego szefa do zdjęcia mojego nazwiska z listy pracowników
    > na stronie www?

    Ochrona dóbr osobistych, ochrona danych osobowych oraz zwalczanie
    nieuczciwej konkurencji.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597