  • 1. Data: 2005-07-30 09:36:22
    Temat: Jednodniowa wycieczka do Czech
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Wybieram sie z rodzina samochodem na jednodniowa wycieczke do Czech
    (konkretnie do Pragi). Jednakze kraza mity na temat, ze niejako jest
    niebezpiecznie (zwlaszcza w Pradze) pod katem kradziezy samochodow:( W
    zwiazku z powyzszym, chcialbym w jakis sposob sie zabezpieczyc przed
    powyzszym...czy moglbym np. ubezpieczyc auto na jeden dzien pobytu za
    granica?? A moze macie jakies inne propozycje dla mnie?
    Z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-30 11:38:13
    Temat: Re: Jednodniowa wycieczka do Czech
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powyzszym...czy moglbym np. ubezpieczyc auto na jeden dzien pobytu za
    > granica?? A moze macie jakies inne propozycje dla mnie?
    Jestem po powrocie z Pragi ...i powiem tak:zawsze należy mieć "moto
    assistance" - ja miałam z PZU ..poza tym w samym centrum są dwa strzeżone
    parkingi (które ja znam) z tego jeden nad samą Wełtawą zaraz obok Mostu
    Karola w kierunku przeciwnym do Nowego Świata (cena około 40
    koron/h).....jeśli zamierzasz nocować to zawsze możesz zostawić na parkingu
    hotelowym i poruszać się metrem...dobra komunikacja i zero problemów z
    parkowaniem:)...zalezy też z jakiej części Polski jesteś bo z mojego
    doświadczenia wynika ,że jeden dzień w Pradze to mało a po kilkugodzinnej
    podróży niewiele się już chce:)
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2005-07-30 12:21:57
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    ...zalezy też z jakiej części Polski jesteś bo z mojego
    > doświadczenia wynika ,że jeden dzień w Pradze to mało a po
    > kilkugodzinnej podróży niewiele się już chce:)
    > pozdrawiam ania

    Bede w Szklarskiej Porebie okolo tygodnia, tak wiec grzechem byloby nie
    pojechac do Czech, a zwlaszcza do Pragi.

  • 4. Data: 2005-07-30 12:55:07
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Bede w Szklarskiej Porebie okolo tygodnia, tak wiec grzechem byloby nie
    > pojechac do Czech, a zwlaszcza do Pragi.

    No to spokojnie paking strzeżony i krotka polisa,pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2005-07-30 13:08:49
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    > No to spokojnie paking strzeżony i krotka polisa,pozdrawiam ania

    Ile kosztuje ta krotka polisa "moto
    assistance" w PZU ??

  • 6. Data: 2005-07-30 13:49:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    jacek napisał(a):
    > Ile kosztuje ta krotka polisa "moto
    > assistance" w PZU ??

    nie wiem ile kosztuje, aczkolwiek u mnie przy zwykłym AC obejmuje ono
    także kilka popularnych państw europejskich... zadzwoń najlepiej na
    infolinię i się wypytaj, bo może nie będziesz musiał nic wykupować?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-07-30 17:19:53
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Ile kosztuje ta krotka polisa "moto
    > assistance" w PZU ??

    54zl na 14 dni.
    150zl na rok. Musialem wykupic na wyjazd wiec jestem na biezaco. Mam
    nadzieje ze samochod oklejony to moze gdzies cie ustrzele:))
    PS. nie zapomnij o winecie 200Kc

    --
    Pozdrawiam Lincoln
    Fiat Tipo 1,4ie PMS+LPG Edition

  • 8. Data: 2005-07-30 19:02:30
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    > PS. nie zapomnij o winecie 200Kc

    Chyba ze, nie bede zamierzal korzystac z autostrad i ulic szybkiego
    ruchu:)

  • 9. Data: 2005-07-31 11:15:18
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    > Chyba ze, nie bede zamierzal korzystac z autostrad i ulic szybkiego
    > ruchu:)

    to powodzenia :)
    sam spedzilem tam kilka dni (od srody do soboty)
    Mieszkalem w samym centrum w jakims pensjonacie za 250kc/os/dobe...
    samochod zostawilem pod "pensjonatem" na ulicy. Kolo 24h sklepu. W pierwszy
    dzien stracha mialem ... ale prawde mowiac moje auto to juz nie krzyk mody
    tylko jezdzidelko...

    W kazdym razie najlepiej jest postawic w Twoim przypadku samochod na
    parkingu na skraju miasta gdzie placisz 100kc/dobe w czasie pracy metra
    (ktore jest najlepszym z mozliwych srodkow lokomocji)...
    Parkingi takie oznaczone sa P+R (park and ride)
    Do tego jeden bilet dziala tam na wszechno no naprawde niesamowite ... czemu
    u nas sie tak nieda ?
    Ten sam bilet na kolejke linowa ten sam na tramwaj ten sam na metro ten sam
    na autobus ... poprostu ekstra...
    Ogolnie piekne miasto ... I tak niesamowicie wielonarodowosciowe. ... Krakow
    sie moze schowac ...

    pozdr Flashi

    pozdr Flashi

  • 10. Data: 2005-07-31 11:35:14
    Od: "man" <t...@o...pl>

    > Bede w Szklarskiej Porebie okolo tygodnia, tak wiec grzechem byloby nie
    > pojechac do Czech, a zwlaszcza do Pragi.
    Jeżeli nie musisz jechać własnym samochodem możesz skożystac z
    organizowanych wycieczek jednodniowych. W Szklarskiej znajdziesz dużo
    ogłoszeń. Zapewniają przewodnika i ostre tempo zwiedzania. Więc jest to
    właściwie przygotowanie do samodzielnej wyprawy. Nie polecam minibusów
    [takim byłem] bo strasznie ciasne. Autokarem jedzie większe grupa ale będzie
    znacznie wygodniej.
    http://www.szklarska.ig.pl/?dzial=cms&id=350&PHPSESS
    ID=ea0610cc24579948152b374e8d7223c5