  • 311. Data: 2009-07-21 08:13:13
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 09:59:38 +0200, szerszen napisał(a):

    > to ty jestes tepy i nie rozumiesz prostych zasad,

    Jest taka prosta zasada: policja się zachowuje jak policja, nie jak bandyci.
    Jak mnie bez słowa wyciągnie z auta na skrzyżowaniu jakiś kark i nim
    odjedzie to go zastrzelę jeśli będę miał pod ręką broń. Jeśli pokaże blachę
    i poinformuje o tym że jest policjantem pewnie będę bardzo niezadowolony,
    ale nawet mając w kieszeni detonator bomby zamontowanej na wszelki wypadek w
    siedzeniu - nie nacisnę go.

    > nie znasz wszystkich okolicznosci, ale juz wydales wyrok,

    Znam wystarczająco dużo okoliczności. Ty też, ale celowo pomijasz wszystko
    co jest dla Ciebie niewygodne.

    > slowo bandytow powtarzasz jak mantre,

    Grupa karków wypadających z wrzaskiem z samochodu to:
    a) bandyci
    b) policjanci
    c) masaje

    Na odpowiedź masz 1 sekundę, za złą odpowiedź lub jej brak jesteś
    rozstrzelany.

    > udowadniam ci ze nie masz racji, ze nie koniecznie musialo byc tak jak sobie
    > wyobrazasz, a ty w kolko swoje, jak dla mnie eot, bo juz mi sie nie chce
    > pisac tego samego od poczatku

    Gówno udowadniasz. Nie pisnąłbym nawet słowem gdyby policjanci użyli choćby
    koguta, którego mają na wyposażeniu (a może sugerujesz że pożyczyli auta od
    szwagra?) - ale ci debile postąpili skrajnie nieprofesjonalnie, spierdzielili
    akcję i nie poniosą za to konsekwencji.

    > moze kiedys zrozumiesz, moze nie, w sumie wisi mi to

    Może kiedyś zrozumiesz że policja powinna służyć ludziom, a nie na odwrót.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 312. Data: 2009-07-21 08:15:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Blache to sobie mozna zrobic z puszki po sardynkach. Policjant
    > nieumundurowany ma sie niezwlocznie wylegitymowac i to tak, zebym mogl
    > przeczytac jego nazwisko i kto wydal legitymacje. Wczesniej jest dla mnie
    > nikim.

    pewnie, ale musisz dac mu szanse, tutaj tej szansy nie dostali ;)

  • 313. Data: 2009-07-21 08:15:45
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 10:04:38 +0200, szerszen napisał(a):
    > wynika rowniez z niego ze nie wolno uciekac przed policja
    > dlugo tak bedziesz?

    Policja musi w jakikolwiek sposób uprawdopodobnić to że rzeczywiście jest
    policją. Jeśli tego nie robi i zachowuje się jak bandyci - tak jest
    traktowana. Ty jesteś tak tępy że tego nie potrafisz zrozumieć - mimo że
    nawet w kowbojskich USA nie strzela się do samochodów a pojmany może odwołać
    wszystko co powiedział jeśli policjant go nie poinformował o jego prawach.
    Ty byś pewnie wolał dziki zachód, czy raczej wschód...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 314. Data: 2009-07-21 08:25:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > wynika rowniez z niego ze nie wolno uciekac przed policja

    Zatem potwierdzasz: Policjant, zamiast gonić uciekającą osobę, może
    wyjąć strzelbę z lunetą, wycelować i zabić?

    --
    Liwiusz

  • 315. Data: 2009-07-21 08:28:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 10:15:22 +0200, szerszen napisał(a):

    > pewnie, ale musisz dac mu szanse, tutaj tej szansy nie dostali ;)

    Mówisz o ofiarach akcji policjantów-kowbojów. Faktycznie, nie mieli szansy :(

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 316. Data: 2009-07-21 08:37:55
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 21 Lip, 09:59, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > obowiazujacego

    Poprosze konkretny przepis.

  • 317. Data: 2009-07-21 08:39:20
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 21 Lip, 10:04, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > a jkaie to ma znaczenie ze niewinna, to znaczy ze niewinni moga robic
    > bezkarnie wszystko na co maja ochote?

    Owszem. Moga robic wszystko, czego nie zabrania prawo. Wbij to sobie
    do glowy.

    > powiem to co juz pisalem, niewinni nie uciekaja przed policja

    Bredzisz. Ci byli niewinni i uciekali.

  • 318. Data: 2009-07-21 08:40:45
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 21 Lip, 10:04, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > dlugo tak bedziesz?

    Dopoki nie podasz przepisu, ktory zabrania uciekac przed anonimowa
    osoba, twierdzaca, ze jest policjantem.

  • 319. Data: 2009-07-21 08:42:26
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 21 Lip, 10:15, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> [...]
    > traktowana. Ty jesteś tak tępy że tego nie potrafisz zrozumieć - mimo że
    > nawet w kowbojskich USA nie strzela się do samochodów

    W USA w takim wypadku kierowca i pasazer mogliby odpowiedziec ogniem.

  • 320. Data: 2009-07-21 08:50:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Poprosze konkretny przepis.

    use google luke, use google i poszukaj np ustawy o policji