  • 301. Data: 2009-07-21 07:49:33
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > z prawa

    Ktorego?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 302. Data: 2009-07-21 07:55:47
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > a dlaczego nie tak?
    >
    > postapili prawidlowo,

    Postapili nieprawidlowo, poniewaz niewinna osoba nie zyje, a druga jest
    okaleczona.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 303. Data: 2009-07-21 07:55:49
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > no wiec jak widac po wyroku, dzialali

    Wyrok jest bledny.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 304. Data: 2009-07-21 07:59:38
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To k*wa niech sobie kupią lizak a nie zgrywają kowbojów! Jesteś tak tępy
    > że
    > nie potrafisz zrozumieć co się stało? Ci idioci z blachami zamiast mózgu
    > nie
    > zrobili nic, by ich ofiary mogły choćby PRZYPUSZCZAĆ że mają do czynienia
    > z policją!

    to ty jestes tepy i nie rozumiesz prostych zasad, nie znasz wszystkich
    okolicznosci, ale juz wydales wyrok, slowo bandytow powtarzasz jak mantre,
    udowadniam ci ze nie masz racji, ze nie koniecznie musialo byc tak jak sobie
    wyobrazasz, a ty w kolko swoje, jak dla mnie eot, bo juz mi sie nie chce
    pisac tego samego od poczatku

    moze kiedys zrozumiesz, moze nie, w sumie wisi mi to

  • 305. Data: 2009-07-21 07:59:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Ktorego?

    obowiazujacego

  • 306. Data: 2009-07-21 08:02:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:34:08 +0200, szerszen napisał(a):

    > jestes stronniczy, bo ferujesz wyroki na podstawie doniesien prasowych i
    > swojego "bo tak powinno byc"

    Jestem stronniczy, bo gdy ktoś się zachowuje jak bandyta to reaguję jak na
    widok bandyty? I jak najbardziej - opisuję "jak powinno być". W USA ci
    policjanci od siedmiu boleści by poszli za kratki.

    > jesli wpada w panike z byle powodu, to niestety moze to sie dla neigo zle
    > skonczyc, teoria darwina robi swoje, nie znasz okolicznosci i nie wiesz jaki
    > byl dokladnie przebieg wypadkow, dlatego pisze o twojej stronniczosci

    Fajne państwo - kara za nerwową reakcję na bandytów -> śmierć. Z drugiej
    strony policjanci mogą sobie spanikować, wywalić w samochód całą amunicję,
    spier*lić akcję - i zostaną pogłaskani po główce. Trochę idiotyczne, biorąc
    pod uwagę że policjant to ktoś kto ma dług zaufania od społeczeństwa i nigdy
    nie powinien nadużywać swoich uprawnień.

    > patrz na kolejnosc wydarzen, najpierw chcieli ich zatrzymac, potem zaczeli
    > uciekac, a na koncu zaczeto strzelac, wiec jak sam widzisz, strzaly byly
    > konsekwencja ucieczki a nie na odwrot, reszta to pisanie o okolicznosciach
    > ktorych nie znamy

    Strzały były konsekwencją ucieczki przed BANDYTAMI. Powtórzyć? BAN-DY-TA-MI!
    Pieprzysz o "okolicznościach których nie znamy", bo są Ci nie na rękę...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 307. Data: 2009-07-21 08:02:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wyrok jest bledny.

    bo nie jest zgodny z twoim widzimiesie :)

    zdaj na prawo, skoncz je, potem dostan sie na aplikacje, zostan sedzia i
    zobaczymy jake wtedy wyroki bedziesz wydawal :)

  • 308. Data: 2009-07-21 08:04:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Postapili nieprawidlowo, poniewaz niewinna osoba nie zyje, a druga jest
    > okaleczona.

    a jkaie to ma znaczenie ze niewinna, to znaczy ze niewinni moga robic
    bezkarnie wszystko na co maja ochote?
    powiem to co juz pisalem, niewinni nie uciekaja przed policja

  • 309. Data: 2009-07-21 08:04:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wynika z niego, ze nie wolno zastrzelac ludzi.

    wynika rowniez z niego ze nie wolno uciekac przed policja

    dlugo tak bedziesz?

  • 310. Data: 2009-07-21 08:06:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > dla twojej wiadomosci, policja na terenie zabudowanym nie musi byc
    > umundurowana, nie musi miec radiowozu, nie musi miec koguta, ma oswiadczyc
    > ze jest policja, miec w widocznym miejscu blache

    Blache to sobie mozna zrobic z puszki po sardynkach. Policjant
    nieumundurowany ma sie niezwlocznie wylegitymowac i to tak, zebym mogl
    przeczytac jego nazwisko i kto wydal legitymacje. Wczesniej jest dla mnie
    nikim.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)