  • 31. Data: 2009-08-20 16:53:51
    Temat: Re: Jakie prawa ma policja?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:h6i226$8jj$2@inews.gazeta.pl...

    > Aha. Mandat do 500 zł tylko.

    No to nie widzie problemu. Zakłuca? - 500zł.
    Dalej zakłuca? Za pół godziny następne 500zł. I tak do rana :)
    Dodatkowo za zakłucanie muzyką - 500zł, za wrazski na ulicy 500zł, za ubliża
    nie policjantowi - 500zł,
    i już mamy 1500 na raz :)

  • 32. Data: 2009-08-20 17:43:48
    Temat: Re: Jakie prawa ma policja? [ot]
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    Ajgor wrote:

> [...]
    > Dalej zakłuca? Za pół godziny następne 500zł. I tak do rana :)
    > Dodatkowo za zakłucanie muzyką - 500zł, za wrazski na ulicy 500zł, za ubliża

    Bardzo przepraszam, ale już po raz kolejny to widzę i po prostu nie
    mogę (no dobra i chyba też nie chcę, ale to dla naszego wspólnego dobra)
    się powstrzymać:

    http://so.pwn.pl/lista.php?co=zak%B3%F3ca

    --
    Polska zawsze wymaga, za to Ją kocham.

    Pozdrawiam
    Jenka

  • 33. Data: 2009-08-20 18:01:40
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Jenka" <y...@g...kropka.com> napisał w wiadomości

    > Bardzo przepraszam, ale już po raz kolejny to widzę i po prostu nie
    > mogę (no dobra i chyba też nie chcę, ale to dla naszego wspólnego dobra)
    > się powstrzymać:
    >
    > http://so.pwn.pl/lista.php?co=zak%B3%F3ca

    Filozof.
    Ludzie nie lubią filozofów.

  • 34. Data: 2009-08-20 18:14:41
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jenka" <y...@g...kropka.com> napisał w wiadomości

    > Filozof.
    > Ludzie nie lubią filozofów.

    Ale Jenka ma 100% racji.

    A człowiek na poziomie by podziękował za zwrócenie słusznej uwagi
    i przeprosił. Szkoda, że Cię na to nie stać.

    --
    Piotr

  • 35. Data: 2009-08-20 18:27:56
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości

    > Ale Jenka ma 100% racji.
    >
    > A człowiek na poziomie by podziękował za zwrócenie słusznej uwagi
    > i przeprosił. Szkoda, że Cię na to nie stać.

    Stać. Ale uwagę się zwraca dyskretnie, a nie na cały głos. To też pokazuje,
    kto jest na poziomie.

  • 36. Data: 2009-08-20 18:39:43
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    Ajgor wrote:

    > Stać. Ale uwagę się zwraca dyskretnie, a nie na cały głos. To też pokazuje,
    > kto jest na poziomie.

    Nawet gdybym uznała, że powinnam napisać do Ciebie na priv w tej
    sprawie, to niby jak miałabym to zrobić?
    Hint: From: "Ajgor" <n...@...pl>

    Poza tym nie zrobiłam tego tylko dla Ciebie. Napisaleś tę formę
    kilkanaście razy w tym wątku. Wiesz, że wzrokowcom może się właśnie ta
    błędna forma utrwalić?

    --
    sygnaturka sponsorowana przez alt.pl.wolnosc

    Pozdrawiam
    Jenka

  • 37. Data: 2009-08-20 18:41:55
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości

    > Stać.

    Gdyby Cię było stać, to byś zrobił to, co Ci zasugerowałem.

    > Ale uwagę się zwraca dyskretnie, a nie na cały głos. To też pokazuje,
    > kto jest na poziomie.

    Argument w stylu "A u was biją Murzynów".

    Z mojej strony EOT.

    --
    Piotr

  • 38. Data: 2009-08-20 19:08:39
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message

    > Czasami nawet taki sąd nie pomoże - vide przypadki wyjących samochódów z
    > dobrym akumulatorem pod nieobecność właściciela.

    bo takie samochody powinny zostac (na koszt wlasciciela) odholowane na
    parking policyjny, na ktorym serwisant z aso powinien go wyciszyc ,
    tak samo z wyjacymi alarmami w domach - jezeli przyczyna nie jest
    wlamanie...

    tylko ze zamiast faktycznych dzialan ktore pozwolilyby sie wyspac setkom
    ludzi policjant moze zrobic notatke, i to sasiad zmuszony jest delikatnie
    wrzucic karteczke "jak sie zostawia alarm wyjacy godzinami przez cale
    dnie a nie podaje zadnej mozliwosci skontaktowania ze soba to niefajnie
    jest" (a dla pewnosci zawija karteczke wokol cegly)

  • 39. Data: 2009-08-20 20:52:46
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    >
    > Poza tym nie zrobiłam tego tylko dla Ciebie. Napisaleś tę formę
    > kilkanaście razy w tym wątku. Wiesz, że wzrokowcom może się właśnie ta

    Racja. Przepraszam...

    (I co Piotrek? Głupio Ci? Wiem. Domyślam się, że nie. Jesteś Polakiem...
    Polakom nigdy nie jest głupio, i w Polsce tylko frajerzy przyznają się do
    pomyłki... :)