  • 1. Data: 2009-08-18 13:16:48
    Temat: chcą mi zablokować serwis internetowy obnie.info
    Od: CC <o...@i...pl>

    Po zainstalowaniu technologii CMS serwis Obywatelskie nieposłuszeństwo
    - www.obnie.info zaczął być bardzo popularny, oglądalność dzienna
    potrafiła przekroczyć nawet 14 tys. uzytkowników.
    Od kilku dni jestem atakowany przez mojego providera, czyli firmę OVH,
    chcą abym się tłumaczył z wysyłania postów na grupy dyskusyjne.
    Poniżej mail którego dostali od jakiegoś donosiciela, prawdopodobnie z
    USA (jest tam dużo wejść z jakiejś agendy rządowej):
    > Hello,
    > please find that polish Usenet groups are again massively spammed
    > by owner of a website hosted on your infrastructure:
    >
    > Offending URL is http://obnie.info
    >
    > Name: 1000gp.ovh.net
    > Address: xx.xx.xxx.xx
    >
    > please find up to date evidence in google Usenet archive:
    >
    > http://groups.google.com/groups/search?q=obnie.info&
    scoring=d

    > Please note that this content is politically biased, also website contains
    > materials which seems to be coming from other sources and are used
    > without permission and with no respect to copyrights.
    >
    > As far I know, your policy expects such customer to stop spamming or
    > it may result in termination of agreement. Please take appropiate
    > steps. As I know this customer was once notified by you and perhaps
    > this time he will cease his annoying activity.

    Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?
    ###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
    www.obnie.info TV - www.justin.tv/civiltv

  • 2. Data: 2009-08-18 13:21:13
    Temat: Re: chc?????????????????????????????????????????????
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    CC wrote:

    > Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?

    tak, przestać spamować grupy.

  • 3. Data: 2009-08-18 13:42:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    CC pisze:

    > Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?

    Najlepiej je*nąć se w łeb. Bo spamować usenetu swoim syfem
    pewnie nie zamierzasz przerywać.
    6008

  • 4. Data: 2009-08-18 14:16:34
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Tak, przeczytać umowę z providerem i wyciągnąć wnioski.

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-08-18 15:18:27
    Temat: Re: chc mi zablokowa serwis internetowy obnie.info
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "CC" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Od kilku dni jestem atakowany przez mojego providera, czyli firmę OVH,
    > chcą abym się tłumaczył z wysyłania postów na grupy dyskusyjne.

    Nareszcie.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2009-08-19 12:30:16
    Od: FD <f...@o...pl>

    PiotRek pisze:
    > Użytkownik "CC" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nareszcie.

    Noooo.... widze, ze ktos mnie barani łbie uprzedzil....
    do tej pory nie mialem czasu sie tym zajac,
    ale widocznie nie tylko mnie ten SPAM wnerwial

  • 7. Data: 2009-08-19 13:36:41
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Noooo.... widze, ze ktos mnie barani łbie uprzedzil....
    > do tej pory nie mialem czasu sie tym zajac,
    > ale widocznie nie tylko mnie ten SPAM wnerwial

    To do mnie?
    ;-)

    Piotr

  • 8. Data: 2009-08-19 16:53:53
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 19.08.2009 15:36 użytkownik PiotRek napisał :
    > Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To do mnie?
    > ;-)

    Pewnie dlatego, że przez KFa dotarło dopiero przez Ciebie. ;-)

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 9. Data: 2009-08-21 04:34:39
    Od: FD <f...@o...pl>

    PiotRek pisze:

    > To do mnie?
    > ;-)

    sorrka - oczywiscie nie do Ciebie... no ale przciez wiadomo kto jest
    baranim łbem!
    :/