  • 1. Data: 2009-08-18 18:24:36
    Temat: Prawnik - prawo pracy - RADOM - szukam
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam prawnika w Radomiu z dziedziny prawa pracy.

    Sprawa dotyczy przejścia na emeryturę - ZUS nie uznał przepracowanych lat
    pracy w warunkach szczególnych.

    Odwołujemy się od decyzji ZUS do Sądu Pracy.

    Proszę o kontakt:
    marcinczu(mmalpaa)poczta.onet.pl

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-08-18 18:25:39
    Temat: Re: Prawnik - prawo pracy - RADOM - szukam
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wsk125 pisze:

    > Odwołujemy się od decyzji ZUS do Sądu Pracy.

    To lepiej się odwołajcie do Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych :)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-08-18 18:32:18
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    > To lepiej się odwołajcie do Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych :)

    mozliwe.

    Fachowcem jestem w zupelnie innej dziedzinie - dlatego z zakresu prawa pracy
    szukam zawodowca.

    pzdr!

  • 4. Data: 2009-08-18 18:37:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A tak z ciekawości jaka to praca w warunkach szczególnych?

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-08-18 19:32:00
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    >A tak z ciekawości jaka to praca w warunkach szczególnych?

    Szczegolowy wykaz zawodow w warunkach szczegolnych znajduje sie w
    rozporzadzeniu Ministra Hutnictwa i Przemyslu Maszynowego z dnia 30.03.1985.

    W skrocie - chodzi o prace w warunkach uciazliwych (ktore to skracaja okres
    pracy konieczny do przejscia na emeryture).

    Problem polega na tym, ze stanowisko pracy rozni sie CO DO NAZWY od
    stanowisk wymienionych w rozporzadzeniu. Charakter pracy (zakres
    wykonywanych obowiazkow) jest natomiast zbiezny.

    pzdr!