  • 1. Data: 2006-02-26 19:37:29
    Temat: Jak wypowiedzieć skutecznie umowe TPSA
    Od: "cx" <n...@c...pl>

    aby sobie przyszli i zabrali co ich i nie molestowali mnie?

  • 2. Data: 2006-02-26 19:47:56
    Temat: Re: Jak wypowiedzieć skutecznie umowe TPSA
    Od: "cx" <n...@c...pl>

    Użytkownik "Piotr Czeszkiewicz" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e57ici$k9b$1@inews.gazeta.pl...

    > umowa wygasa bez ponoszenia żadnych opłat karnych z jednym dniem na
    skutek:
    > -śmierci Abonenta
    > -utraty prawa do lokalu
    >
    > Z tego pierwszego pewnie nie skorzystasz, ale drugi sposób jest łatwy i
    > wyklucza możliwość naliczenia przez TP jakichkolwiek kar.
    > Jest jeszcze trzecia opcja, zamów przeniesienie telefonu w jakieś
    > odludne miejsce, gdzie nie będzie możliwości technicznych zainstalowania
    > telefonu (np. ogródki działkowe, działka nad jeziorkiem). Jeśli nie
    > będzie możliwości technicznych, również możesz rozwiązać umowę bez
> [...]

    sorry ale chyba za szybko i zbyt lakonicznie opisałem sytuacje.
    Ojciec ma na siebie telefon w domu od 10 czy 15 lat. Jako, że obecne ceny
    połaczeń są do du... mam ocjhotę zrezygnować z TPSA. Nie mam żadnego
    internetu ani innych usług poza telefonem.
    Czy naprawdę musze tak kombinować aby nie ponosić kosztów?

  • 3. Data: 2006-05-26 18:45:41
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    --
    Piotrek

  • 4. Data: 2006-05-26 18:50:14
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Czeszkiewicz" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e57ici$k9b$1@inews.gazeta.pl...

    >Jeśli nie będzie możliwości technicznych, również możesz rozwiązać umowę
    >bez ponoszenia żadnych opłat.

    Nie jestem do końca w temacie, bo dotarło do mnie samo "RE:", ale powyższe
    zdanie nie jest chyba prawdziwe. Podejrzewam, że z opcji przeniesienia
    możesz skorzystać dopiero po potwierdzeniu przez firmę, że w nowej
    lokalizacji możliwości techniczne są.
    Zgaduję, że jest taki punkt w umowie ( co jak co, ale prawników to takie
    firmy mają odpowiednich ).

  • 5. Data: 2006-05-26 18:58:40
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "cx" <n...@c...pl>

    > aby sobie przyszli i zabrali co ich i nie molestowali mnie?

    Ja napisałem pisenko, że wypowiadam umowę o świadczenie usług przez
    TP S.A., podpis, adres, numer telefonu z kierunkowym.
    Zaniosłem dwa egzemplarze do telepunktu, panienka mi podbiła z datą.
    30 dni wypowiedzenia (trzeba zapłacić jeszcze jeden rachunek) i jesteś
    wolny.

  • 6. Data: 2006-05-26 19:04:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    d852 napisał(a):

> [...]
    > przeniesienia możesz skorzystać dopiero po potwierdzeniu przez firmę, że
    > w nowej lokalizacji możliwości techniczne są.

    TPSA, jako operator usług powszechnych, ma obowiązek je świadczyć
    każdemu i wszędzie ;-) Stąd (jeżeli mówimy o telefonie) metoda ta
    powinna być skuteczna, ale... trzeba się przy tym wylegitymować prawem
    do nowego lokalu

    M.

  • 7. Data: 2006-05-26 20:14:44
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    d852 napisał(a):

> [...]
    > w nowej lokalizacji możliwości techniczne są.
    > Zgaduję, że jest taki punkt w umowie ( co jak co, ale prawników to takie

    Zamówić przeniesienie możesz zawsze i gdzie tylko chcesz, abyś miał
    prawo do lokalu/działki, na którą chcesz przenieść telefon. TP sprawdza
    możliwości. Jeśli istnieją - to przenoszą numer. Jeśli nie ma możliwości
    - rezygnujesz z telefonu, ponieważ firma nie jest w stanie zrealizować
    twego zamówienia, do którego jest zobowiązana zgodnie z prawem
    telekomunikacyjnym. Co do powyższego to jestem pewien

    --
    Piotrek

  • 8. Data: 2006-05-26 20:17:15
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    cx napisał(a):

> [...]
    > internetu ani innych usług poza telefonem.
    > Czy naprawdę musze tak kombinować aby nie ponosić kosztów?

    To w czym problem? Jeśli nie masz z nimi żadnej umowy lojalnościowej, (a
    pewnie nie masz), to rezygnujesz pisemnie (pismo na do salonu tp lub na
    adres korespondencyjny w Katowicach) i wszystko (30 dni wypowiedzenia).

    --
    Piotrek

  • 9. Data: 2006-05-27 07:22:10
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com> napisał:

    >adres korespondencyjny w Katowicach) i wszystko (30 dni wypowiedzenia).
    Nie zawsze :-) W lutym napisałem sąsiadce wypowiedzenie, które wysłała
    poleconym. Narazie cacy. Od 1 kwietnia powinni telefon wyłączyć. Nie
    zrobili tego, a w zamian po kilku dniach ' błękitna panienka'
    zadzwoniła z propozycja tra ta ta ta. Gdy padła odpowieź: "nie chcę,
    już złożyłam wypowiedzenie", pani poprosiła o przesłanie raz jeszcze
    ksero kopii, bo "pismo *pamięta*, ale gdzieś jej zaginęło" ;-D
    Do dziś dnia faktury przysyłają z abnamentem i telefon dalej działa.

    --
    Artur Golański

  • 10. Data: 2006-05-27 18:25:42
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Artur Golanski wrote:

    > już złożyłam wypowiedzenie", pani poprosiła o przesłanie raz jeszcze
    > ksero kopii, bo "pismo *pamięta*, ale gdzieś jej zaginęło" ;-D
    > Do dziś dnia faktury przysyłają z abnamentem i telefon dalej działa.

    No to faktury (zmielone) na makulaturę, a poza tym cieszyć się z
    prezentu telekomuny w postaci darmowego telefonu :-P