    From: "cx" <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wypowiedzieć skutecznie umowe TPSA
    Date: Sun, 26 Feb 2006 20:47:56 +0100

    Użytkownik "Piotr Czeszkiewicz" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e57ici$k9b$1@inews.gazeta.pl...

    > umowa wygasa bez ponoszenia żadnych opłat karnych z jednym dniem na
    skutek:
    > -śmierci Abonenta
    > -utraty prawa do lokalu
    >
    > Z tego pierwszego pewnie nie skorzystasz, ale drugi sposób jest łatwy i
    > wyklucza możliwość naliczenia przez TP jakichkolwiek kar.
    > Jest jeszcze trzecia opcja, zamów przeniesienie telefonu w jakieś
    > odludne miejsce, gdzie nie będzie możliwości technicznych zainstalowania
    > telefonu (np. ogródki działkowe, działka nad jeziorkiem). Jeśli nie
    > będzie możliwości technicznych, również możesz rozwiązać umowę bez
> [...]

    sorry ale chyba za szybko i zbyt lakonicznie opisałem sytuacje.
    Ojciec ma na siebie telefon w domu od 10 czy 15 lat. Jako, że obecne ceny
    połaczeń są do du... mam ocjhotę zrezygnować z TPSA. Nie mam żadnego
    internetu ani innych usług poza telefonem.
    Czy naprawdę musze tak kombinować aby nie ponosić kosztów?