  • 1. Data: 2006-05-26 14:00:59
    Temat: [reklamacja] zakup na aukcji
    Od: "ja.egoista" <...@...c>

    witam
    zdecydowałem się na zakup dvd na jednej z aukcji
    na allegro. w opisu przedmiotu przeczyta można m.in.:

    "odtwarzacz DVD z naprawdę wysokiej półki, o nieporównywalnie lepszej
    jakości dźwięku i obrazu niż tanie modele za 1000zł (w tym również
    obecna seria). Bardzo ładny na tle konkurencji! Czyta następujące
    formaty: cd, dvd, vcd oraz niektóre dvd-r, dvd+r.

    itd..."

    problem tkwi w tym że nie czyta CDR,
    jestem laikiem w kwestii sprzętu
    dla mnie format CD to to samo co CDR
    jednak w praktyce (podczas użytkowania w/w odtwarzacza)
    to nie to samo:-(

    czy reklamując zakupiony produkt na co mogę się powołac
    oprócz swojej niewiedzy:-(

    dziękuję za konstruktywną pomoc
    j.e.

  • 2. Data: 2006-05-26 14:16:50
    Temat: Re: [reklamacja] zakup na aukcji
    Od: stebi <m...@i...pl>

    ja.egoista napisał(a):

    > problem tkwi w tym że nie czyta CDR,
    > jestem laikiem w kwestii sprzętu
    > dla mnie format CD to to samo co CDR
    > jednak w praktyce (podczas użytkowania w/w odtwarzacza)
    > to nie to samo:-(

    Czy odtwarzacz czyta plyty audio z muzyka? Jesli tak, to wszystko jest z
    nim ok, a Tobie pewnie chodzi o to, ze nie czyta filmow Divx nagranych
    na plytach CDR.

    --
    pozdr.
    stebi

  • 3. Data: 2006-05-26 14:18:06
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > czy reklamując zakupiony produkt na co mogę się powołac
    > oprócz swojej niewiedzy:-(

    Na ociężałość umysłową?

    K.

  • 4. Data: 2006-05-26 14:32:07
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "ja.egoista" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakości dźwięku i obrazu niż tanie modele za 1000zł (w tym również obecna
    > seria). Bardzo ładny na tle konkurencji! Czyta następujące formaty: cd,

    cd to nie jest to samo co cdr... jezeli w opisie nie bylo napiane ,ze czyta
    cdr to nic nie wywalczysz

  • 5. Data: 2006-05-29 05:52:47
    Od: "ja.egoista" <...@...c>

    stebi napisał(a):

    > Czy odtwarzacz czyta plyty audio z muzyka? Jesli tak, to wszystko jest z
    > nim ok,

    problem/ze/nie/czyta:-(

    p.s.przepraszam/za/brak/spacji
    awaria/klawiatury