  • 11. Data: 2006-05-27 21:10:21
    Temat: Re: Jak wypowiedzieć skutecznie umowe TPSA
    Od: "JaMyszka" <j...@g...pl>

    Piotr Czeszkiewicz napisał(a):
> [...]

    Ja zapytałam się panienki, czy mogę zawiesić nr telefonu i go nie
    opłacać, bo na dłuższy czas wyjeżdżam za granicę.
    Odpowiedziała mi, że tylko przez 3 m-ce mogę opłacać połowę
    abonamentu w ramach zawieszenia.
    - A potem? - pytam.
    - Albo rozwiązanie umowy, albo cały abonament.
    - No to jestem zmuszona rozwiązać umowę - podjęłam taką decyzję.
    To było w BOA i od razu panienka wypisała to w komputerze. Niestety,
    mają teraz głupi zwyczaj niepotwierdzania na piśmie wszelkich zmian
    u abonenta.
    Zapłaciłam jeszcze jeden abonament i go później skorygowali na
    podstawie mojego maila reklamacyjnego z ich strony www.

    > To w czym problem? Jeśli nie masz z nimi żadnej umowy lojalnościowej, (a
    > pewnie nie masz), to rezygnujesz pisemnie (pismo na do salonu tp lub na
    > adres korespondencyjny w Katowicach) i wszystko (30 dni wypowiedzenia).

    Wiem, że mocno nakłaniają, by nie zrywać z nimi umowy - stąd moja
    zagranica.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 12. Data: 2006-05-28 07:33:12
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Artur Golanski wrote:
    >

    > No to faktury (zmielone) na makulaturę, a poza tym cieszyć się z
    > prezentu telekomuny w postaci darmowego telefonu :-P

    Nie radzę, po rozwiązaniu umowy mogą cię obciążać za połączenia do końca
    życia, za abonamenty i opłaty stałe - nie.

    --
    Piotrek

  • 13. Data: 2006-05-28 17:15:14
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Piotr Czeszkiewicz wrote:

    > Nie radzę, po rozwiązaniu umowy mogą cię obciążać za połączenia do końca
    > życia, za abonamenty i opłaty stałe - nie.

    Nie mogą. Bez umowy nie ma podstawy do naliczania jakichkolwiek opłat.