  • 11. Data: 2012-03-01 17:02:05
    Temat: Re: Jak to jest z odmową odpowiedzi na pytanie przez świadka?
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 01 Mar 2012 16:56:03 +0100, Johnson napisał(a):

    > Sąd skazując cię napisze że nie dał wiary twoim wyjaśnieniom w
    > charakterze oskarżonego i są one tylko przyjętą linią obrony. I co
    > zrobisz sądowi ?

    Czy wyroki sadu nie powinny sie opierac na faktach, a nie wierzeniach
    sedziego?
    Mamy chyba rozdzial kosciola od panstwa.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 12. Data: 2012-03-01 17:48:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-03-01 18:02, KRZYZAK pisze:

    > Czy wyroki sadu nie powinny sie opierac na faktach, a nie wierzeniach
    > sedziego?

    Przecież to byłby fakt (prawda) - autor twierdzi że wie tylko że będzie
    mówił że nie pamięta. Więc jego twierdzenia o tym że nie pamięta będą
    rzeczywiście jego linią obrony (nie polegającą na prawdzie). Czyli
    zostanie skazany na podstawie prawdziwego faktu popełnienia przestępstwa.
    Więc w czym widzisz problem?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 13. Data: 2012-03-02 06:53:59
    Temat: Re: Jak to jest z odmową odpowiedzi na py=?ISO-8859-2?Q?tanie_przez_=B6wiadka=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Johnson wrote:

> [...]
    > prawdzie). Czyli zostanie skazany na podstawie prawdziwego faktu
    > popełnienia przestępstwa. Więc w czym widzisz problem?

    Hm, w domniemaniu niewinności?
    Inaczej mówiąc - udowodnij że on pamięta, tylko nie chce powiedzieć.

    A może to on ma udowodnić że nie pamięta?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2012-03-02 07:19:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2012 18:02, KRZYZAK pisze:

    > Czy wyroki sadu nie powinny sie opierac na faktach, a nie wierzeniach
    > sedziego?

    Co powinny to powinny, ale jak jest tak jest.

    Sąd powoła się na swoje bogate "doświadczenie życiowe" i np. uzna, że
    skoro po roku bębenek ci się zagoił, to nigdy nie był pęknięty. Mimo
    zaświadczeń lekarskich, że jednak był uszkodzony.

    A tym przypadku uzna, że na pewno kłamiesz, nawet jeśli faktycznie nie
    pamiętasz. Generalnie sąd wydaje taki wyrok, jaki mu z takich czy innych
    względów pasuje. I co zrobisz sądowi?

  • 15. Data: 2012-03-02 23:06:38
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Sąd powoła się na swoje bogate "doświadczenie życiowe" i np. uzna, że
    >skoro po roku bębenek ci się zagoił, to nigdy nie był pęknięty. Mimo
    >zaświadczeń lekarskich, że jednak był uszkodzony.

    Ale sądownie nie uznał, że jesteś głupkiem ?
    Czyli jednak się mylił ;)

  • 16. Data: 2012-03-03 10:13:06
    Od: "Elka" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> [...]
    >
    > A tym przypadku uzna, że na pewno kłamiesz, nawet jeśli faktycznie nie
    > pamiętasz. Generalnie sąd wydaje taki wyrok, jaki mu z takich czy innych

    Odwołasz się od wyroku, jeśli będzie trzeba aż do ETS i dostaniesz wysokie
    odszkodowanie. A jak będziesz dodatkowo złośliwy pójdziesz do prasy
    niechętnej aktualnemu rządowi (niezależnie od tego ktokolwiek w tym momencie
    będzie rządził) a oni rozdmuchają temat i sędziemu się dostanie. Nie mówiąc
    już o możliwości zorganizowania małej kampanii (odpowiednio zabezpieczając
    swoją anonimowość oczywiście), np. na Wykopie przeciw takiemu sędziemu.
    Możliwości jest naprawdę dużo, ale żeby z nich skorzystać trzeba mieć, za
    przeproszeniem, jaja a nie robić pod siebie na hasło "wysoki sąd".

    Elka

  • 17. Data: 2012-03-04 12:05:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2012 00:06, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Ale sądownie nie uznał, że jesteś głupkiem ?
    > Czyli jednak się mylił ;)

    Jak zwykle wszystko pokręciłeś - sprawa o uznanie głupkiem była
    przeciwko tobie, luftbranzlungu, i wyrok jest prawomocny.

  • 18. Data: 2012-03-04 12:07:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2012 11:13, Elka pisze:

> [...]
    > swoją anonimowość oczywiście), np. na Wykopie przeciw takiemu sędziemu.

    Teoretyzować łatwo.

    > Możliwości jest naprawdę dużo, ale żeby z nich skorzystać trzeba mieć, za
    > przeproszeniem, jaja a nie robić pod siebie na hasło "wysoki sąd".

    Przede wszystkim to trzeba mieć duuuuuuuuużo wolnego czasu.

  • 19. Data: 2012-03-04 17:46:04
    Od: Zygmunt <...@o...eu>

    W dniu 2012-02-29 16:58, Ralf pisze:
> [...]
    > odpowiedzi na pytanie zarówno policjanta / prokuratora / sędziego gdy będę
    > miał obawy, że udzielenie takiej odpowiedzi może spodować moją
    > odpowiedzialność karną - a to jest de facto nieweryfikowalne. Zatem czy mogę
    > na zdecydowaną większość pytań policjanta / prokuratora / sędziego odpowiadać
    > w stylu "Odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie, ponieważ obawiam się,
    > że udzielenie takiej odpowiedzi spowodować może narażenie mnie na
    > odpowiedzialność karną"? Czy bezpieczniej jest mówić po prostu "nie
    > pamiętam", co też jest nie do zweryfikowania. Bardzo proszę o rady.

    Ja tego nie rozumiem, kolega jest niewinny a ty go chcesz chronić? A
    jeśli jest winny to dlaczego chcesz chronić przestępcę?
    Czy obcy złodziej to zły złodziej a swój złodziej to dobry złodziej?
    Jakie masz zasady moralne i cele jego ochraniania?

  • 20. Data: 2012-03-04 20:45:47
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A co do "zapomniałem" to ciekawe jak ktoś może udowodnić, że w istocie się
    > nie zapomniało :)

    Pytanie:
    -Czy jest pan włąscicielem domu pszy ulicy....?
    -Nie pamętam.
    Jeśli zaś dom jest kupiony 3 miesiące temu, dokonywałeś zakupu u notariusza
    umawiając się z tygodniowym wypszedzeniem,
    to albo jesteś nienormalny, albo masz ciężki rozstruj zdrowia, albo
    kłamiesz.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/