  • 21. Data: 2012-03-04 20:48:23
    Temat: Re: Jak to jest z odmową odpowiedzi na pytanie przez świadka?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ja tego nie rozumiem, kolega jest niewinny a ty go chcesz chronić? A jeśli
    > jest winny to dlaczego chcesz chronić przestępcę?
    > Czy obcy złodziej to zły złodziej a swój złodziej to dobry złodziej? Jakie
    > masz zasady moralne i cele jego ochraniania?
    Typowy pszypadek:
    kolega jest winny, ale uważam jego winę za duperelę,
    a policja na wzur stalinowski czepia się,
    i ewidentnie szuka haka na kolegę,
    bo miesiąc temu do niego stszelali pomyłkowo, i on robi z tego aferę.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 22. Data: 2012-03-04 22:19:55
    Temat: Re: Jak to jest z odmową odpowiedzi na py=?ISO-8859-2?Q?tanie_przez_=B6wiadka=3F?=
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 07:53, Massai pisze:

    > Hm, w domniemaniu niewinności?

    No a co to jest domniemanie? Domniemanie jest tylko domniemaniem a nie
    faktem dlatego że w toku procesu sąd może ustalić inaczej, uznając że
    oskarżyciel przedstawił takie dowody że domniemanie to zostało wzruszone.

    > Inaczej mówiąc - udowodnij że on pamięta, tylko nie chce powiedzieć.

    To prokurator ma udowodnić.
    Jak przekona sąd i w dodatku to będzie prawda to naprawdę nie widzę
    problemu.

    W sumie to nie widzę problemu nawet jak to nie będzie prawda ;) W
    więzieniach 67,5 % skazanych twierdzi że jest niewinnych i naruszono
    "domniemanie ich niewinności".

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 23. Data: 2012-03-05 19:47:41
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > W sumie to nie widzę problemu nawet jak to nie będzie prawda ;) W
    > więzieniach 67,5 % skazanych twierdzi że jest niewinnych i naruszono
    > "domniemanie ich niewinności".

    A skąd wiesz , że nie sa niewini?

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 24. Data: 2012-03-05 20:03:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-03-05 20:47, Stokrotka pisze:

    > A skąd wiesz , że nie sa niewini?

    A skąd przypuszczenie że sugeruje że są winni ??
    Są albo nie są, mi tam, wszystko jedno.

  • 25. Data: 2012-03-06 13:15:54
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 10:13:06 +0000 (UTC), Elka napisał(a):

    > Odwołasz się od wyroku, jeśli będzie trzeba aż do ETS i dostaniesz wysokie
    > odszkodowanie. A jak będziesz dodatkowo złośliwy pójdziesz do prasy
    > niechętnej aktualnemu rządowi (niezależnie od tego ktokolwiek w tym momencie
    > będzie rządził) a oni rozdmuchają temat i sędziemu się dostanie.

    Ile sie dostalo sedziemu, ktory wymierzyl wyrok za zaatakowanie twarza buta
    policjanta, wypuscil podpalacza i podal mu dane swiadka?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 26. Data: 2012-03-06 13:27:39
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-06 14:15, KRZYZAK pisze:

    > Ile sie dostalo sedziemu, ktory wymierzyl wyrok za zaatakowanie twarza buta
    > policjanta, wypuscil podpalacza i podal mu dane swiadka?

    Te same dane co dzień wcześniej poznał obrońca podejrzanego (prywatnie
    jego ojciec)?

    --
    spp

  • 27. Data: 2012-03-06 14:56:02
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 14:27:39 +0100, spp napisał(a):

    > Te same dane co dzień wcześniej poznał obrońca podejrzanego (prywatnie
    > jego ojciec)?

    Przeciez wlasnie o tym pisze. Obronca nie powinien miec tych danych.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 28. Data: 2012-03-06 16:53:21
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-06 15:56, KRZYZAK pisze:

    > Przeciez wlasnie o tym pisze. Obronca nie powinien miec tych danych.

    Jakaś podstawa?

    --
    spp

  • 29. Data: 2012-03-06 16:59:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-03-06 17:53, spp pisze:

    > Jakaś podstawa?

    Wola ludu miast i wsi ;)

  • 30. Data: 2012-03-06 17:12:00
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 17:53:21 +0100, spp napisał(a):

    > Jakaś podstawa?

    Jaka jest podstawa ujawniania danych?

    --
    usenet jest dla mieczakow