  • 31. Data: 2011-01-20 18:58:20
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał(a) :

    > Miałeś to podwójne szczęście, że oddali i że mieszkasz oraz jechałeś
    > do miejsc które są w zasięgu PKP.

    I to PKP osobowego bez miliona przesiadek między nimi i czekania po
    12h na inny osobowy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 32. Data: 2011-01-20 19:54:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-20 17:25, cyklista pisze:

    > Skoro Mama ma ważny powód aby się nie leczyć i przekonuje on zarówno ją
    > samą jak i całą rodzinę(przyjmujemy że sanatorium to zdrowie ma poprawić
    > i działanie zusu w tym punkcie jest sensowne), to myślę że będzie on
    > przekonywujący i dla zusu.

    Oczywiście Mama ma równie przekonywujący argument dlaczego chce
    korzystać z zasiłków?

    --
    spp

  • 33. Data: 2011-01-20 19:57:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-20 08:23, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:

    > Nawiasem mówiąc jak mama wątkotwórcy dalej tak będzie postępowała, to
    > niedługo przestanie być osobą bezrobotną...

    Dokłądnie w 91 dniu zwolnienia ...

    --
    spp

  • 34. Data: 2011-01-20 19:59:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-20 19:58, Zbynek Ltd. pisze:

    > I to PKP osobowego bez miliona przesiadek między nimi i czekania po
    > 12h na inny osobowy.

    :)
    A jakie ma to znaczenie?

    Jak wspomniałem - tyle zwraca ZUS - jeżeli ktoś uważa że to mało
    powinien wykupić dodatkowe ubezpieczenie.

    PS.

    Z Poznania do Włocławka nie ma bezpośrednich pociągów a dojazd osobowym
    też jest trudny (w sensownym czasie i godzinach).

    --
    spp

  • 35. Data: 2011-01-21 06:39:44
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Papso Smurfso" <toważy...@g...ał> napisał w wiadomości

    > może tak: słyszałem od sąsiadki ktura na była w takim sanatorium że na
    > takich turnusach to są libacje do białego rana, głośna muzyka i seks
    > ,iędzy
    > pacjentami i personelem w najbardziej karkołomnych pozychach, no a mojej
    > mamie napewno to na zdrowie nie wyjdzie:O)

    No jesli napisze "ktura" to na pewno automatycznie wysla ja na turnus
    rehabilitacyjny dla osob z dysortografia ^^
    A z tego juz sie nie wywinie hehehe

  • 36. Data: 2011-01-21 06:41:16
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik spp napisał:

> [...]

    > samą jak i całą rodzinę(przyjmujemy że sanatorium to zdrowie ma poprawić i
    > działanie zusu w tym punkcie jest sensowne), to myślę że będzie on

    Ja nie jestem przekonany do tego. Odmowa wyjazdu do sanatorium moze
    skutkowac w przyszlosci odmowa przyznania renty.
    "Przeciez nie chce sie pani leczyc, wiec jest pani zdrowa".

  • 37. Data: 2011-01-21 06:57:21
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > Z Poznania do Włocławka nie ma bezpośrednich pociągów a dojazd osobowym
    > też jest trudny (w sensownym czasie i godzinach).

    trudny, ale nie niemozliwy ^^ szczegolnie dla ZUS-u :-)
    Poza tym bez przesady...
    http://rozklad-pkp.pl/query.php/pn?q=pl/node/146&ld=
    pkp&seqnr=8&ident=l4.01448329.1295592643&REQ0HafasSc
    rollDir=1
    czas jazdy od 2 do 3 godzin, gros polaczen to polaczenia z jedna przesiadka,
    osobowe.
    25 polaczen w ciagu calego dnia.
    Wiekszosc to Poznan-Kutno
    Kutno-Włocławek
    Oczekiwanie na przesiadke 10-30 minut, wiec do przyjecia
    I wsio :-)

  • 38. Data: 2011-01-21 07:37:07
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Sty, 07:41, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
    > Ja nie jestem przekonany do tego. Odmowa wyjazdu do sanatorium moze
    > skutkowac w przyszlosci odmowa przyznania renty.

    No i słusznie. 45 lat komuny i 20 państwa pseudoopiekuńczego
    dostatecznie wypatrzyło gro umysłów.

  • 39. Data: 2011-01-21 08:02:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-21 07:57, Misiek pisze:

> [...]
    > Wiekszosc to Poznan-Kutno
    > Kutno-Włocławek
    > Oczekiwanie na przesiadke 10-30 minut, wiec do przyjecia

    Tak?

    A mi pokazuje tylko dwa takie połączenia (zakładając tylko pociągi
    osobowe).;)

    Zresztą nieważne - do Kutna jechałem IC, dalej osobowy.
    Zwracam uwagę, że sanatoria są zamykane o godz. 23(OIDP w weekendy
    godzinę później)więc część pociągów jest i tak bez możliwości sensownego
    skorzystania.:)

  • 40. Data: 2011-01-21 12:44:41
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Misiek napisał:

    > Ja nie jestem przekonany do tego. Odmowa wyjazdu do sanatorium moze
    > skutkowac w przyszlosci odmowa przyznania renty.
    > "Przeciez nie chce sie pani leczyc, wiec jest pani zdrowa".

    Czy ktoś powiedział że nie chce się leczyć? Bardzo chce ale z ważnych
    powodów teraz nie może. (z powodów których nie znamy i ich nie oceniamy)