  • 41. Data: 2011-01-21 13:02:27
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-21 13:44, cyklista pisze:

    > Czy ktoś powiedział że nie chce się leczyć? Bardzo chce ale z ważnych
    > powodów teraz nie może. (z powodów których nie znamy i ich nie oceniamy)

    Przeczytaj uważnie post otwierający wątek - Mama autora _nie_chce_ tam
    jechać.

    --
    spp

  • 42. Data: 2011-01-21 13:21:18
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik Misiek napisał:

> [...]
    >

    > Czy ktoś powiedział że nie chce się leczyć? Bardzo chce ale z ważnych
    > powodów teraz nie może. (z powodów których nie znamy i ich nie oceniamy)

    a powiedzial powiedzial:
    "...Moja mama obecnie nie pracuje, była na zwolnieniu chorobowym 2 miesiące.
    Nic poważnego, ale ZUS wymyślił, że skieruje mamę do sanatorium.
    Przysłali następujące pismo: http://tnij.org/j0a2

    Mama z wielu powodów głównie osobistych nie chce tam jechać...."

    NIE CHCE TAM JECHAC, czyli (w domysle, a juz na pewno w domysle ZUS-u - nie
    chce sie leczyc)

  • 43. Data: 2011-01-21 13:51:23
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    pkp&seqnr=8&ident=l4.01448329.1295592643&REQ0HafasSc
    rollDir=1

    > Tak?
    >
    > A mi pokazuje tylko dwa takie połączenia (zakładając tylko pociągi
    > osobowe).;)
    >
    > Zresztą nieważne - do Kutna jechałem IC, dalej osobowy.
    > Zwracam uwagę, że sanatoria są zamykane o godz. 23(OIDP w weekendy godzinę
    > później)więc część pociągów jest i tak bez możliwości sensownego
    > skorzystania.:)

    zawezilem wyszukiwanie tylko do osobowych (regionalnych)
    I co?

    Poznań Główny odjazd 5.40
    Włocławek przyjazd 9.36
    1 przesiadka (w Kutnie)

    Poznań Główny odjazd 7.30
    Włocławek przyjazd 11.19
    1 przesiadka (w Toruniu)

    Poznań Główny odjazd 7.50
    Włocławek przyjazd 12.40
    2 przesiadki (w Bydgoszczy i w Toruniu)

    Poznań Główny odjazd 10.40
    Włocławek przyjazd 14.22
    2 przesiadki (w Inowroclawiu i w Toruniu)

    Poznań Główny odjazd 12.35
    Włocławek przyjazd 16.32
    1 przesiadka (w Kutnie)

    Poznań Główny odjazd 12.40
    Włocławek przyjazd 16.30
    2 przesiadki (w Inowroclawiu i Toruniu)

    Poznań Główny odjazd 13.40
    Włocławek przyjazd 17.37
    1 przesiadka (w Toruniu)

    Poznań Główny odjazd 16.35
    Włocławek przyjazd 20.19
    1 przesiadka (w Kutnie)

    Poznań Główny odjazd 16.40
    Włocławek przyjazd 20.42
    1 przesiadka (w Toruniu)

    Wiec jak widac z jedna przesiadka jest ich (w sprzyjajacej porze) 6, oprocz
    tego 3 z dwoma przesiadkami.
    Dla chcacewgo nic trudnego :-)

    No tak, ale Twoja mama nie chce tam jechac :-) Teraz juz wszystko jasne :-)

  • 44. Data: 2011-01-21 14:36:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-21 14:51, Misiek pisze:

    > Wiec jak widac z jedna przesiadka jest ich (w sprzyjajacej porze) 6,
    > oprocz tego 3 z dwoma przesiadkami.

    Fakt - źle ustawiłem poprzednio filtr. :)

    > Dla chcacewgo nic trudnego :-)

    No i nie był to problem. :)

    > No tak, ale Twoja mama nie chce tam jechac :-) Teraz juz wszystko jasne :-)

    Pewien jesteś że nie zajączkują Ci się rozmówcy?
    Z Mamą autora wątku nie mam nic wspólnego, opisuję swoje przygody (a
    właściwie ich brak) związane z wizytą na kuracji w ramach ZUS.
    To bajka sama w sobie ale nie widzę większych przeciwwskazań aby
    korzystać z takiej możliwości leczenia.

    --
    spp