  • 1. Data: 2011-01-19 15:19:49
    Temat: zwolnienie pracownika na urlopie
    Od: "Mirosław R" <m...@p...onet.pl>

    Witam Grupę
    Czy możliwe jest zwolnienie pracownika na urlopie??
    Na zwolnieniu lekarskim wiem, że nie.
    Mirek

  • 2. Data: 2011-01-19 15:45:21
    Temat: Re: zwolnienie pracownika na urlopie
    Od: "Mirosław R" <m...@p...onet.pl>

    Pytanie dodatkowe:
    jeśli pracownik pojawi się w pracy i od razu zostanie mu wręczone
    wypowiedzenie, czy może wówczas poprosić o urlop mając je w ręce, czy fakt
    wręczenia wypowiedzenia jako pierwszego, wyklucza możliwość udzielenia mu
    urlopu?

  • 3. Data: 2011-01-19 15:58:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 9:45 AM, Mirosław R wrote:
    > Pytanie dodatkowe:
    > je?li pracownik pojawi się w pracy i od razu zostanie mu wręczone
    > wypowiedzenie, czy może wówczas poprosić o urlop majšc je w ręce, czy fakt
    > wręczenia wypowiedzenia jako pierwszego, wyklucza możliwo?ć udzielenia mu
    > urlopu?
    >

    > Użytkownik "Mirosław R"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    zeby pracownikowi wypowiedziec urlop to musisz go o tym powiadomic.
    Skoro jest na urlopie, to nie za bardzo masz taką możliwość.
    Wiec dopoki go nie powiadomisz, to go zwolnic nie mozesz.

    jak sie pojawi w pracy, to przy swiadkach wrecz mu wypowiedzenie, tak
    zeby było jasne kto zrobił pierwszy krok.
    Jak ma jakis okres wypowiedzenia, to w czasie okresu wypowiedzenia jak
    najbardziej może, a nawet musi wziąć urlop, wiec go na ten urlop możesz
    wysłać. Za reszte urlopu dostanie ekwiwalent.

  • 4. Data: 2011-01-19 18:28:52
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Mirosław R" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy możliwe jest zwolnienie pracownika na urlopie??
    Czasem tak, a czasem nie. Zwykle - na szczęście - nie.
    Art. 41, 41^1 i 42 KP.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2011-01-19 18:30:38
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Pytanie dodatkowe:
    > jeœli pracownik pojawi się w pracy i od razu zostanie mu wręczone
    > wypowiedzenie, czy może wówczas poprosić o urlop
    Tak.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2011-01-25 13:16:58
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-01-19 19:28, Jotte pisze:
    > Czasem tak, a czasem nie. Zwykle - na szczęście - nie.
    > Art. 41, 41^1 i 42 KP.

    dlaczego na szczęście?
    czym niby ma być uzasadniona taka ochrona?

    KG

  • 7. Data: 2011-01-25 14:11:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > czym niby ma być uzasadniona taka ochrona?

    Rozmnażaniem się i zapewnieniem ci w przyszłości emerytury ;)

    --
    @2011 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 8. Data: 2011-01-25 18:08:49
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego na szczęście?
    To jest tak proste, że musisz się domyślić.

    > czym niby ma być uzasadniona taka ochrona?
    Interesem społecznym, ale w sumie - jw.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2011-01-25 18:39:31
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-01-25 19:08, Jotte pisze:
    > To jest tak proste, że musisz się domyślić.

    > Interesem społecznym, ale w sumie - jw.

    wytłumaczysz gdzie widzisz ten interes społeczny?

  • 10. Data: 2011-01-25 18:45:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > wytłumaczysz gdzie widzisz ten interes społeczny?
    Znowu mam pisać to samo?

    --
    Jotte