  • 21. Data: 2011-01-28 07:47:11
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Bo mamy kapitalizm.

    Jak będzie bezpłatny to do zarzutów współudziału w morderstwie dojdzie
    jeszcze podatek od bezpłatnej usługi wycenionej oczywiście rynkowo na
    podstawie dostepnych sądowi materiałów z filmów sensacyjnych. :-(

  • 22. Data: 2011-01-28 08:24:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2011 08:42, witek pisze:

    > ale jest wolontariat.

    I urząd skarbowy, który wszelkie darowizny traktuje bardzo surowo ;->

  • 23. Data: 2011-01-28 16:29:36
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie rozumiem, dlaczego uważasz, ze możesz miec prawo nie wpuszczac b.
    > męża do domu, który póki co jest też jego własnością!!
    > Czy podobałoby ci się, gdyby to on tak samo nie chciał ciebie do domu
    > wpóscić?

    No dobrze byłam wczoraj zdenerwowana kolejną scysją :( więc napisałam jak
    napisałam ;) za to bardzo mnie zatrwożyliście że pomimo spłacenia i
    wymeldowania on nadal będzie mógł mieszkać ??? czy dobrze zrozumiałam ??

    Lidia

  • 24. Data: 2011-01-28 16:54:12
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Lidia Molenda napisał:
    > Użytkownik "p 47"<k...@w...pl> napisał w wiadomo?ci

    > No dobrze byłam wczoraj zdenerwowana kolejnš scysjš :( więc napisałam jak
    > napisałam ;) za to bardzo mnie zatrwożyli?cie że pomimo spłacenia i
    > wymeldowania on nadal będzie mógł mieszkać ??? czy dobrze zrozumiałam ??

    Jeśli uzyskasz wymeldowanie to na pewno nie będzie już mieszkał, bo
    inaczej jak chcesz kogoś wymeldować?

  • 25. Data: 2011-01-28 17:21:01
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymeldowania on nadal będzie mógł mieszkać ??? czy dobrze zrozumiałam ??

    Jeśli uzyskasz wymeldowanie to na pewno nie będzie już mieszkał, bo

    No właśnie odpisano mi że pomimo wymeldowania on będzie mógł dalej mieszkac
    :-( bardzo prosze jaśniejszą odpowiedź.

    Lidia

  • 26. Data: 2011-01-28 17:27:14
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-28 18:21, Lidia Molenda pisze:
> [...]
    > inaczej jak chcesz kogoś wymeldować?
    >
    > No właśnie odpisano mi że pomimo wymeldowania on będzie mógł dalej mieszkac

    Bedzie mogl mieszkac bo glupia cipo jest wspolwlascicielem.

    To jest logiczne ze jak ktos jest wlascicielem czegos to moze z tym
    robic co mu sie podoba.

  • 27. Data: 2011-01-28 17:30:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 11:21 AM, Lidia Molenda wrote:
> [...]
    > inaczej jak chcesz kogoś wymeldować?
    >
    > No właśnie odpisano mi że pomimo wymeldowania on będzie mógł dalej mieszkac

    odwrotnie.
    bedziesz go mogła wymeldowac, jesli on sie juz wyprowadzil.
    proba zrobienie tego w odwrotnej kolejnosci skonczy sie dla ciebie w
    sadzie ze strony urzedu meldunkwoego ze składanie fałszywych oświadczen.

    Ma prawo tak długo mieszkac jak długo fizyczynie mieszka i sie fizycznie
    nie wyprowadzi.
    Jedyna legalna droga to zlozenie wniosku do sądu o eksmisje i tylko
    komornik ma go prawo wyprowadzc bez pytania sie go o zgodę. Tylko, ze to
    ty musisz wskazac lokal do ktorego komornik ma go wyprowadzic lub sama
    taki lokal zapewnic.

    Kazde twoje działanie bez asysty komornika moze sie skonczyc z jego
    strony pozwem o nrauszenie miru domowego i przywrocenie posiadania i
    zwrot kosztów zamieszkania do czesu kiedy komornik wprowadzi go
    powtornie do twojego mieszkania.
    A przez ten rok moze sobie spokojnie cos wynajac na twoj koszt. zwrocisz
    co do grosza.

    Wiec, albo on sam sie wyprowadzi zabierajac graty i wowczas masz go juz
    prawo nie wpuscic, albo skladasz wniosek do sadu o eksmisje zeby
    wyprowadzil go komornik.
    Wymeldowac, jesli sam tego nie zrobi, mozesz dopiero po fakcie, kedy
    faktycznie przestanie mieszkać.

  • 28. Data: 2011-01-28 17:31:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 11:27 AM, Rysio wrote:

    > Bedzie mogl mieszkac bo glupia cipo jest wspolwlascicielem.
    >
    > To jest logiczne ze jak ktos jest wlascicielem czegos to moze z tym
    > robic co mu sie podoba.

    zdaje sie, ze w wyroku było cos o spłaceniu jego współwłasnosci, wiec
    weź sobie trochę przytnij język.

  • 29. Data: 2011-01-28 18:09:27
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

> [...]
    > wyprowadzil go komornik.
    > Wymeldowac, jesli sam tego nie zrobi, mozesz dopiero po fakcie, kedy

    Bardzo Panu dziękuję, dużo mi to wyjaśniło, a jak już go spłacę a on nadal
    będzie zwlekał z wyprowadzką ? to wtedy ten komornik ? czy sąd ? bo nie mam
    lokalu żeby go eksmitować.

    Lidia

  • 30. Data: 2011-01-28 18:33:20
    Od: cyklista <c...@k...pl>

> [...]
    > będzie zwlekał z wyprowadzką ? to wtedy ten komornik ? czy sąd ? bo nie mam

    Pytanie ile wynosi ta spłata i czy wystarczy na zakup jakiejś kawalerki,
    bo najlepiej by było nie spłacać w gotówce a właśnie w lokalu do którego
    nie było by problemu go wyeksmitować. Ale czy tak da się to rozwiązać to
    niech się wypowiedzą inni, bo nawet najlepszy pomysł może paść w starciu
    z polskimi przepisami.