  • 1. Data: 2011-01-27 17:10:08
    Temat: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    Dzień dobry, podczytuję tę grupę od czasu do czasu no i teraz wypadło mi
    zapytanie do szanownego grona, a mianowicie w skrócie: jestem po rozwodzie
    ale mieszkam jeszcze z byłym mężem :((((( chciałabym się go pozbyć z domu ,
    ale mamy spisaną umowę że mam go spłacić do końca roku a potem on ma się
    wymeldować, z róźnych względów wolałabym się go pozbyć wcześniej ;-)
    zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!! czy
    jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu oddawać mu
    jego części ??

    Lidia

  • 2. Data: 2011-01-27 17:15:06
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 11-01-27 18:10, Lidia Molenda pisze:

    > ale mamy spisaną umowę że mam go spłacić do końca roku a potem on ma się
    > wymeldować, z róźnych względów wolałabym się go pozbyć wcześniej ;-)

    Wymeldować czy wyprowadzić, bo jedno z drugim ma niewielki związek.

    > zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!!

    Notować koszty utrzymania, policzyć 50% i o tyle pomniejszyć kwotę
    pozostałą do spłaty.

    > jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu oddawać mu
    > jego części ??

    Pomyśl. Dopóki nie spłacisz to przecież w połowie jest jego własność!
    Równie dobrze to on może Ciebie chcieć wywalić.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2011-01-27 17:35:42
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wymeldować czy wyprowadzić, bo jedno z drugim ma niewielki związek.

    No chyba jak się wymelduje to tak jakby się wyprowadził ?? bo mogę go wtedy
    nie wpuścić do domu :-)

    Lidia

  • 4. Data: 2011-01-27 17:44:29
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Notować koszty utrzymania, policzyć 50% i o tyle pomniejszyć kwotę
    > pozostałą do spłaty.

    Jeszcze tylko takie pytanko małe, gdyż mieszkam z moim prawie dorosłym synem
    oraz moimi rodzicami, czy te koszty liczyć tylko pomiędzmy mnie a niego, czy
    reszta rodziny jakoś w tym partycypuje ?

    Lidia

  • 5. Data: 2011-01-27 17:54:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:ihsa8k$66q$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No chyba jak się wymelduje to tak jakby się wyprowadził ?? bo mogę go
    > wtedy nie wpuścić do domu :-)

    N ie. Połowa Polaków nie mieszka tam, gdzie są zameldowani. Zameldowanie
    nie ma nic wspólnego z parwem pobytu w danym lokalu.

  • 6. Data: 2011-01-27 17:55:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ihsap2$7oh$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > synem oraz moimi rodzicami, czy te koszty liczyć tylko pomiędzmy mnie a
    > niego, czy reszta rodziny jakoś w tym partycypuje ?

    Dzielicie po równo na wszystkich, jeśli nie da się tego jakoś sensownie
    uzasadnić, ze on powinien więcej.

  • 7. Data: 2011-01-27 17:55:19
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

> [...]
    napisał w wiadomości news:ihsa8k$66q$1@inews.gazeta.pl...

    > No chyba jak się wymelduje to tak jakby się wyprowadził ?? bo mogę go

    Sprobuj:)) Na nauke nigdy nie jest za pozno:))

    LH

  • 8. Data: 2011-01-27 18:11:48
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    Użytkownik "Lady_Heather" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprobuj:)) Na nauke nigdy nie jest za pozno:))
    >
    > LH

    A bez żartów to będzie mógł wejść czy nie bo już nic nie rozumiem.

    Lidia

  • 9. Data: 2011-01-27 18:24:00
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    napisał w wiadomości news:ihs8om$21n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!!
    > czy jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu

    Widzieliście kanalię? Nóż się w kieszeni otwiera...

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2011-01-27 18:24:23
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Lidia Molenda napisał:
    > Użytkownik "Lady_Heather"<l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A bez żartów to będzie mógł wejść czy nie bo już nic nie rozumiem.
    >

    > Lidia

    bez żartów dopóki tam rzeczywiście mieszka to będzie mógł wejść o każdej
    porze dnia i nocy niezależnie od zameldowania lub jego braku (chyba że
    trafi na niedouczonych policjantów w porze nocnej, ale wtedy zamieszka w
    hotelu a Pani za niego zapłaci)