  • 1. Data: 2011-01-27 11:45:58
    Temat: Tajnosc mojej korespondencji z osobami trzecimi - jak to jest?
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    Witam.

    Kolejny raz dostaje e-maila, w ktorego stopce widnieje cos w stylu:

    -------------------CYTAT
    Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki
    stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i są przeznaczone tylko dla
    wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą,
    proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość ze
    swojego systemu, a także nie powinni Państwo ujawniać otrzymanych
    informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej kopii
    otrzymanych informacji.
    -------------------KONIEC

    Dwa pytania:

    1. Czy to ma jakakolwiek moc/podstawe prawna?
    2. Czy moge udostepniac korespondencje pomiedzy mna a osobami/firmami na
    forum publicznym, niezaleznie od takich stopek?

    No, zalozmy ze mam historie burzliwej konwersacji z jakas firma, ktora
    chce mnie, delikatnie mowiac, "wyslizgac". Moge to opublikowac i podac
    link gdzies publicznie?

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 2. Data: 2011-01-27 12:40:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-27 12:45, WRonX pisze:
    > 1. Czy to ma jakakolwiek moc/podstawe prawna?

    Nie.

    > 2. Czy moge udostepniac korespondencje pomiedzy mna a osobami/firmami na
    > forum publicznym, niezaleznie od takich stopek?

    Tak. List należy do odbiorcy

    > No, zalozmy ze mam historie burzliwej konwersacji z jakas firma, ktora
    > chce mnie, delikatnie mowiac, "wyslizgac". Moge to opublikowac i podac
    > link gdzies publicznie?

    Tak.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2011-01-27 12:44:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WRonX napisa?(a):

    [...]

    Jezeli to Ty jestes adresatem wiadomosci to mozesz z nia zrobic co Ci
    sie podoba. Więcej znajdziesz w gazecie u Olgierda ;) czyli tu:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,tajemnica;korespondencj
    i;a;publikacja;otrzymanego;listu,48337.html

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2011-01-27 15:21:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 13:44:04 +0100, januszek napisał(a):

> [...]
    > http://olgierd.bblog.pl/
    wpis,tajemnica;korespondencji;a;publikacja;otrzymane

    Och... :-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2011-01-27 15:25:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/27/2011 5:45 AM, WRonX wrote:
> [...]
    > -------------------KONIEC
    >
    > Dwa pytania:
    >
    > 1. Czy to ma jakakolwiek moc/podstawe prawna?

    kalka, z firm, które mają jakiegoś tam zagranicznego właściciela i
    odgornie IT wkleja to do wszystkich maili wychodzących.
    tam to moc prawną ma, w Polsce nie,

    > 2. Czy moge udostepniac korespondencje pomiedzy mna a osobami/firmami na
    > forum publicznym, niezaleznie od takich stopek?

    to co do ciebie tak, ale ten cytat jest do tych co dostali mail przez
    przypadek ale nie do nich był przeznaczony.
    wowczas upubliczniłbyś korespondencje osób trzecich i bez tego cytatu
    tez miałbyś kłopoty.

    > No, zalozmy ze mam historie burzliwej konwersacji z jakas firma, ktora
    > chce mnie, delikatnie mowiac, "wyslizgac". Moge to opublikowac i podac
    > link gdzies publicznie?

    co twoje mozesz robic z tym co chcesz.
    tylko uwazaj na komentarze do tego, bo moze sie okazac, ze troche
    przesadziłeś z komentowaniem i firma sie bedzie czepiac.

  • 6. Data: 2011-01-27 15:45:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 27.01.2011 16:25, witek wrote:

    (...)

> [...]
    > przypadek ale nie do nich był przeznaczony.
    > wowczas upubliczniłbyś korespondencje osób trzecich i bez tego cytatu

    Skoro dostalem maila, to chyba do mnie?

    Bo w innym przypadku, ktos _zawsze_ moze powiedziec: "przepraszam, ten
    mail byl jednak nie do ciebie - bedziesz mial klopoty"? :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2011-01-27 15:59:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/27/2011 9:45 AM, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Skoro dostalem maila, to chyba do mnie?

    niekoniecznie, z tresci moze wynikac, ze to jednak nie do ciebie.

  • 8. Data: 2011-01-27 16:13:26
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 27.01.2011 16:59, witek wrote:

    > niekoniecznie, z tresci moze wynikac, ze to jednak nie do ciebie.

    A z adresu moze wynikac, ze mimo wszystko do mnie - i kto wtedy ma
    racje? Cos jak "omylkowy przelew" w banku...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2011-01-27 19:00:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisa?(a):

    [...]

    > Och... :-)

    No już, już, już dobrze ;P

    j.

  • 10. Data: 2011-01-28 07:31:32
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    W dniu 2011-01-27 16:21, Olgierd pisze:

    > wpis,tajemnica;korespondencji;a;publikacja;otrzymane
    go;listu,48337.html

    Tylko bez samozachwytu mi tu! <glask>, <glask>

    Faktycznie, chyba mialem wczoraj guglofobie... :)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]