  • 11. Data: 2011-01-27 19:00:59
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/27/2011 12:11 PM, Lidia Molenda wrote:
    > Użytkownik "Lady_Heather"<l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A bez żartów to będzie mógł wejść czy nie bo już nic nie rozumiem.

    ma prawo wejść tak długo jak długo tam faktycznie mieszka.
    ale na jego miejscu przysłałbym ci rachunek za hotel.
    I bedziesz musiała zapłacić, zapewne doliczając jeszcze do tego koszty
    adowkata i procesu.

  • 12. Data: 2011-01-27 19:02:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/27/2011 11:10 AM, Lidia Molenda wrote:
    > Dzień dobry, podczytuję tę grupę od czasu do czasu no i teraz wypadło mi
    > zapytanie do szanownego grona, a mianowicie w skrócie: jestem po rozwodzie
    > ale mieszkam jeszcze z byłym mężem :((((( chciałabym się go pozbyć z domu ,
    > ale mamy spisaną umowę że mam go spłacić do końca roku a potem on ma się
    > wymeldować, z róźnych względów wolałabym się go pozbyć wcześniej ;-)
    > zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!! czy
    > jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu oddawać mu
    > jego części ??

    czyja chata? formalnie, w papierach?
    i za co masz go spłacać?
    co jest w psotanowieniu sądu o rozwodzie?

  • 13. Data: 2011-01-27 19:23:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]

    > mamy spisaną umowę że mam go spłacić do końca roku a potem on ma się
    > wymeldować, z róźnych względów wolałabym się go pozbyć wcześniej ;-)

    Umów się dotrzymuje. Ewentualnie można renegocjować i anksować.
    Jeśli chcesz złamać umowę i szukasz wsparcia na grupie o prawie
    to źle trafiłaś. Prawo, co do zasady, stoi na straży umów a nie
    po stronie tych którzy je łamią.

  • 14. Data: 2011-01-27 19:41:43
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-27 20:23, Alek pisze:

> [...]
    > Jeśli chcesz złamać umowę i szukasz wsparcia na grupie o prawie
    > to źle trafiłaś. Prawo, co do zasady, stoi na straży umów a nie

    No tak, ale chyba żartujesz?

    Przecież zdecydowana większość postów tutaj to albo zrzędzenie albo
    pytania jak prawo ominąć, nagiąć czy wywinąć się od odpowiedzialności. :)

    --
    spp

  • 15. Data: 2011-01-28 04:01:56
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:ihsccp$cct$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Lady_Heather" <l...@g...pl> napisał w wiadomo?ci

    > A bez żartów to będzie mógł wej?ć czy nie bo już nic nie rozumiem.

    A ja nie rozumiem, dlaczego uważasz, ze możesz miec prawo nie wpuszczac b.
    męża do domu, który póki co jest też jego własnością!!
    Czy podobałoby ci się, gdyby to on tak samo nie chciał ciebie do domu
    wpóscić?

  • 16. Data: 2011-01-28 06:56:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2011 19:11, Lidia Molenda pisze:

    > A bez żartów to będzie mógł wejść czy nie bo już nic nie rozumiem.

    Jak go nie wpuścisz, to on będzie miał szansę wyprowadzić ciebie (do paki).

  • 17. Data: 2011-01-28 06:56:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2011 18:10, Lidia Molenda pisze:

    > zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!! czy
    > jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu oddawać mu
    > jego części ??

    Płatny morderca.

  • 18. Data: 2011-01-28 07:13:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 12:56 AM, Andrzej Ława wrote:

    > Płatny morderca.

    a czemu płatny?

  • 19. Data: 2011-01-28 07:34:02
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2011 08:13, witek pisze:

    > a czemu płatny?

    Bo mamy kapitalizm.

  • 20. Data: 2011-01-28 07:42:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 1:34 AM, Andrzej Ława wrote:

    > Bo mamy kapitalizm.

    ale jest wolontariat.