  • 101. Data: 2011-02-02 19:26:11
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iibpcm$1h5$1@news.task.gda.pl...

    > Dużo tu na grupie teoretyków-chałupników;-))
    I pseudoproroków-jasnowidzów.
    Sąd zrobi to, orzeknie tamto...
    Śmieszne.

    --
    Jotte

  • 102. Data: 2011-02-02 21:42:05
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > O zakończeniu zamieszkiwania świadczy zakończenie zamieszkiwania.

    Ehm, czytasz to co sam piszesz?

    Wyszło ci masło maślane, a w szczególności niemożność wykazania kiedykolwiek
    zakończenia zamieszkiwania.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 103. Data: 2011-02-03 07:48:36
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > to jest co najwyzej oficjalne złożenie fałszywego oświadczenia.
    > O zakończeniu zamieszkiwania świadczy zakończenie zamieszkiwania.

    Więc powiedz jak prawo reguluje fakt zakończenia mieszkania.

    1. Wyprowadzka i zabranie swoich rzeczy i niepojawienie się w tym
    mieszkaniu przez x dni
    2. wyprowadzka i zostawienie swoich rzeczy i niepojawianie się przez x dni
    3. samo zabranie swoich rzeczy ?

  • 104. Data: 2011-02-03 07:59:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 08:48, cyklista pisze:

> [...]
    > mieszkaniu przez x dni
    > 2. wyprowadzka i zostawienie swoich rzeczy i niepojawianie się przez x dni

    To nie prawo interpretuje, tylko sąd. A sąd jak sąd - jest niezawisły ;->

    I potrafi wygenerować najróżniejsze absurdy - wynikłe z niekompetencji,
    złego samopoczucia, układów lub argumentacji finansowej.

    Teoretycznie oświadczenie przy wymeldowaniu powinno wystarczyć. Podobnie
    wyprowadzenie się lub bez pozostawienia rzeczy z odpowiednią deklaracją
    słowną/pisemną.

    Tyle teoria. W praktyce może się stać tak, jak napisałem: sędzia powoła
    się na swoje "doświadczenie życiowe" i uzna to, co zechce uznać.

  • 105. Data: 2011-02-03 08:46:07
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibpqh$gb1$1@inews.gazeta.pl...

    > Ech, jaki ty jesteś naiwny...
    >
    > I nie chodzi tu o irracjonalność sądu. I nawet nie zawsze o jego
    > niekompetencję. Tylko o układy i układziki.
    >
    > Przykładów jest mnóstwo - chociażby ten, co Jacek_P podał.
    >
    > Bliskiej znajomej nieuczciwy warsztat ukradł samochód - był na tle
    > bezczelny, że nawet na sprawę nim przyjeżdżał.
    >
    > Ale miał układy, jego adwokat miał wejścia i sprawa została umorzona, a
    > w siądzie połowa dokumentów poginęła.

    Gdyby przyjąc twój paranoiczny ogląd rzeczywistości to zarówno istnienie tej
    grupy, jak i w szczególności dyskusja nt. pytania autorki postu nie miałaby
    sensu! - a grupa dyskusyjna zamiast pl.soc.prawo powinna nazywać się pl.
    soc. układy i korupcja;-))

  • 106. Data: 2011-02-03 08:54:51
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 09:46, p 47 pisze:

    > Gdyby przyjąc twój paranoiczny ogląd rzeczywistości to zarówno istnienie
    > tej grupy, jak i w szczególności dyskusja nt. pytania autorki postu nie

    Nie "paranoiczny", serdeńko, tylko realistyczny.

  • 107. Data: 2013-08-31 13:48:13
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 27 stycznia 2011 18:10:08 UTC+1 użytkownik Lidia Molenda no wiecie
    co zrobic napisał:
    > Dzień dobry, podczytuję tę grupę od czasu do czasu no i teraz wypadło mi
    > zapytanie do szanownego grona, a mianowicie w skrócie: jestem po rozwodzie
    > ale mieszkam jeszcze z byłym mężem :((((( chciałabym się go pozbyć z domu ,
    > ale mamy spisaną umowę że mam go spłacić do końca roku a potem on ma się
    > wymeldować, z róźnych względów wolałabym się go pozbyć wcześniej ;-)
    > zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!! czy
    > jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu oddawać mu
> [...]

    Jak zgodnie z prawem pozbyć się rzeeczy byłego wymeldowanego męża z mojego domu
    mojej własności odrębnej. rzeczy ma od 2004 , orzeczenie rozwodu 2010 wymeldowanie
    2007r. prośby były przy rozwodzie oraz ustnie.

  • 108. Data: 2013-08-31 15:33:14
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Saturday, 31 August 2013 13:48:13 UTC+2, h...@g...com wrote:

    > Jak zgodnie z prawem pozbyć się rzeeczy byłego wymeldowanego męża z mojego domu
    mojej własności odrębnej. rzeczy ma od 2004 , orzeczenie rozwodu 2010 wymeldowanie
    2007r. prośby były przy rozwodzie oraz ustnie.

    Najprościej to zacząć wystawiać rachunki za przechowywanie.
    I/lub: wezwać do odbioru w terminie takim i takim z informacją że po ty terminie
    zostaną wyrzucone na śmieci.

    AdamK

  • 109. Data: 2013-08-31 17:31:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-31 15:33, Adam Klobukowski pisze:

> [...]
    >
    > Najprościej to zacząć wystawiać rachunki za przechowywanie.
    > I/lub: wezwać do odbioru w terminie takim i takim z informacją że po ty terminie

    Wcale nie. Najprościej wyrzucić.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2013-09-13 12:26:54
    Od: r...@k...net

    W dniu piątek, 28 stycznia 2011 21:26:01 UTC+1 użytkownik p 47 napisał:
    > A b.m��, kt�ry jak wynika z postu p�ki co jest wsp�w�ascicielem
    mieszkania,
    > mo�e z kolei wyznaczy� czynsz za najem tobie i twoim rodzicom.
    Hmmm... pierwszy raz słyszę, aby współwłaściciel naliczał czynsz za najem mieszkania
    drugiemu współwłaścicielowi lub kolejnym. Takim czynszem musiałby się proporcjonalnie
    podzielić z pozostałymi współwłaścicielami, który mogli by zrobić to samo z nim.
    Ilość kasy by nie wzrosła i każdy otrzymał by z powrotem to samo co zapłacił - może
    poza odliczeniem podatku. :)