  • 21. Data: 2004-09-29 18:20:59
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Najprościej kupić drzwi anywłamaniowe do klatki i dopasować do domofonu.
    > Będzie to troche kosztować ale prawdę powiedziawszy na złodzieja też się
    > przyda.

    Klatki są 4, budynek pod opieką konserwatora (nie można wprowadzać dowolnych
    zmian) a lokatorzy biedni. Poza część starszych mieszkańców daje się oszukać i
    wpuszcza wszystkich, którzy mówią "poczta".

    > A tak troche mniej legalnie to po prostu kupic duzego psa-morderce
    > (doberman czy cos) i niechcący spuścić ze smyczy na klatce jak gnoje przydą
    > znowu.

    To przecież nie te gnojki winne, tylko Telepizza. Gdyby ten pies pogryzł
    dyrektora marketingu Telepizzy to nie miał bym nic przeciwko :) ale gówniarzy
    to byłoby mi szkoda.

  • 22. Data: 2004-09-29 18:23:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hmmm... Po pierwsze brak armat, znaczy się kompa i kamery. Z roboty nie
    > wyniosę, ale paru sąsiadów ma. Spróbujemy coś załatwić. Ile miejsca
    trzeba na
    > dysku, żeby zgrało się jakieś 9 godzin?

    to oczywiscie moze byc normalna kamera, wybralem tansze rozwiazanie,
    zalozylem ze masz w domu komp.
    a kamera do komputera to koszt ok. 200 zl.

    P.

  • 23. Data: 2004-09-29 18:28:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -->
    > Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych.
    > (Dz. U. Nr. 123, poz.779 z dnia 9 paŸdziernika 1997 r.)
    >
    > Art. 28. Strażnik, który przy wykonywaniu zadań przekroczył uprawnienia
    lub
    > nie dopełnił obowiązku, naruszając w ten sposób dobra osobiste
    obywatela,
    > podlega karze pozbawienia wolnoœci do lat 5.

    boski przepis, trzeba dopisac do kolecji :)

    P.

  • 24. Data: 2004-09-29 18:36:42
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Czapla nabazgrał:

    Poza część starszych mieszkańców daje się oszukać i
    wpuszcza wszystkich, którzy mówią "poczta".

    to moze lepiej jest zamonowac skrzynki pocztowe w glownym wejsciu lub
    jezeli takowego niema zrobic sluze i w tej sluzie zamontowac skrzynki
    --
    Pozdr.Richat

  • 25. Data: 2004-09-29 18:52:48
    Od: leon <L...@i...pl>

    > boski przepis, trzeba dopisac do kolecji :)
    kolekcji czego ? :)

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło" - Łysa
    Śpiewaczka - Eugene Ionesco

  • 26. Data: 2004-09-29 20:56:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Czapla k...@p...onet.pl ...

    > Po tej akcji ze Strażą Miejską bardzo się pilnują. Wpadają przed
    > południem, gdy lokatorzy w sile wieku są w pracy. W budynku mieszka
    > bardzo dużo osób starszych - nie złapią szczyli. Dozorczyni to
    > kobieta.

    to moze pozbierajcie za kazdym razem kiedy rozniosa te swoje karteczki,
    idzcie do telepizzy i ostantacyjnie zrobcie im smietnik na srodku lokalu -
    moze po kilku razach zrozumieja o co chodzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 27. Data: 2004-09-29 21:09:10
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    to ja jeszcze zapytam w zwiazku z tym artykułem

    > Umieszczanie reklam w miejscach do tego nie przewidzianych, to wykroczenie
    > (art. 63A kw).

    czy skrzynka pocztowa równiez jest miejscem gdzie nie powinno byc reklam ?

    tablica ogloszeniowa na klatce ? czy tam tez nie powinno byc reklam tylko
    ogloszenia zarzadcy itp ?
    prawde mówiąc to mam serdecznie dość tych śmieci wiec zastanawiam sie jak to
    wszystko okiełznać

    Hubertus

  • 28. Data: 2004-09-29 22:46:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Eeee... bez przesady. Która konkurencja nadrukowałaby tyle tej makulatury
    na
    > pięknej kredzie? Przecież to są olbrzymie koszty, ponadto sam kształt
    ulotek
    > już świadczy, że produkują je z myślą o wieszaniu na drzwiach mieszkań,
    czyli
    > łamanie prawa mają wkalkulowane w swoją działalność od samego początku.
    Problem
    > tylko jak złapać tych gówniarzy. Interwencja SM była ze dwa lata temu,
    nikt już
    > nie pamięta nawet daty.

    Już od czasów rzymskich jest aktualna jedna z kardynalnych zasad:
    "praesumptio boni wiri". To, że działanie konkurencji jest mało
    prawdopodobne, to nie dowód, że ona tego nie zrobiła.

  • 29. Data: 2004-09-29 22:48:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości news:cjf8am$ifi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > czy skrzynka pocztowa równiez jest miejscem gdzie nie powinno byc reklam ?

    Przesyłka w skrzynce pocztowej nie jest ogłoszeniem.

    > tablica ogloszeniowa na klatce ? czy tam tez nie powinno byc reklam tylko
    > ogloszenia zarzadcy itp ?

    Nie. Tablica ogłoszeń jest właśnie miejscem na ogłoszenia - o ile właściciel
    nie wyda innego zarządzenia. Jak ne ejst napisane, że innych ogłoszeń nie
    wolno wieszać, to można wieszać.

    > prawde mówiąc to mam serdecznie dość tych śmieci wiec zastanawiam sie jak
    > wszystko okiełznać

    Mamy wolny rynek.

  • 30. Data: 2004-09-30 06:26:07
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Generalnie bardzo dobrze jest przy wejściu, przed domofonem, powiesić kosz dobrze
    oznaczony specjalnie na reklamy.
    JaC