  • 1. Data: 2004-09-29 14:03:50
    Temat: do czego zobowiazal sie sprzedawca ?
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    Mam pytanie - kupilem w hipermarkecie plyty CD -
    Datexa w kolorze zielonym ... niestety wcale nie taka
    stara nagrywarka TDK nie rozpoznaje mi tych plyt
    a jesli rozpoznaje to po zapisaniu z powrotem ich nie
    widzi ... Jestem pewien, ze nagrywarka ma najnowszy
    dostepny firmware ale z drugiej strony sprawdzilem
    to u kogos na nagrywarce DVD i komputer widzi
    te plyty ...

    Czy moge reklamowac taki produkt - tzn. czy mozna
    zakladac, ze sklep sprzedajac takie plyty bez zadnych
    wyraznych zastrzezen ze chodza tylko na nowych
    nagrywarkach - zobowiazuje sie do tego ze beda
    chodzily na wszystkich, w tym na mojej dwuletniej ?

  • 2. Data: 2004-09-29 14:09:54
    Temat: Re: do czego zobowiazal sie sprzedawca ?
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    volpert wrote:
> [...]
    > wyraznych zastrzezen ze chodza tylko na nowych
    > nagrywarkach - zobowiazuje sie do tego ze beda
    > chodzily na wszystkich, w tym na mojej dwuletniej ?

    model nagrywarki TDK Cyclone 48/24/48 kupiony we
    wrzesniu 2002 wiec chyba nie taka stara a jednak nie
    widzi tych plyt ... jesli pojde i zareklamuje to moga
    sprawdzic u siebie na jakims nowszym kompie i jak
    bedzie je widzial to co wtedy ? u mnie nie chodza a u
    nich chodza - jak sie rozwiazuje takie spory ?

  • 3. Data: 2004-09-29 14:10:32
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > wyraznych zastrzezen ze chodza tylko na nowych
    > nagrywarkach - zobowiazuje sie do tego ze beda
    > chodzily na wszystkich, w tym na mojej dwuletniej ?

    Mozna jedynie zakladac, ze AKTUALNIE PRODUKOWANE nagrywarki nie beda
    mialy z takimi plytami problemow ...

  • 4. Data: 2004-09-29 18:01:58
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    volpert napisał(a):

> [...]
    > wyraznych zastrzezen ze chodza tylko na nowych
    > nagrywarkach - zobowiazuje sie do tego ze beda
    > chodzily na wszystkich, w tym na mojej dwuletniej ?

    Chyba sobie żartujesz......

    Sugerujesz, że sprzedawca ma drukować dokument kompatybilności płyt CD z
    wszelkimi nagrywarkami na rynku?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-09-30 01:53:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cjefnr$rcv$1@korweta.task.gda.pl>, volpert wrote:
> [...]

    Prawdę mówiąc nie sądze, ot choćby z tych względów że na dobrą sprawę nie
    wiesz ile w tym winy TDK a ile owych płytek. Dodatkowo, większość
    producentów nagrywarek poleca głównie własne płyty i z nimi gwarantuje
    kompatybilność.

    > model nagrywarki TDK Cyclone 48/24/48 kupiony we
    > wrzesniu 2002 wiec chyba nie taka stara a jednak nie

    Dość stara MZ jak na tempo zmian technologicznych w tej dziedzinie.

    > widzi tych plyt ... jesli pojde i zareklamuje to moga
    > sprawdzic u siebie na jakims nowszym kompie i jak
    > bedzie je widzial to co wtedy ? u mnie nie chodza a u
    > nich chodza - jak sie rozwiazuje takie spory ?

    Jak się uprzesz to pewnie skończy się w sądzie gdzie w tym wypadku możesz
    wygrać lub nie.
    Może spróbuj wymienić (nie muszą się zgodzić), lub odsprzedaj koledze
    odrobinę taniej, lub podaruj to komuś na gwiazdkę.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-09-30 08:14:09
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    volpert wrote:

> [...]
    > wyraznych zastrzezen ze chodza tylko na nowych
    > nagrywarkach - zobowiazuje sie do tego ze beda
    > chodzily na wszystkich, w tym na mojej dwuletniej ?

    nie, to czy dzialaja plyty zalezy od producenta sprzetu a nie od producenta
    plyt w tym wypadku. Skoro plyty chodza na innym sprzecie wiec sa sprawne.
    jesli nie odpakowales wszystkich plyt popros o wymiane ich na inne.

    Sklep sprzedajacy plyty nie zobowiazuje sie ze beda chodzily na wszystkich
    nagrywarkach/czytnikach, zobowiazuje sie sprzedac produkt ktory jest w
    ofercie. jesli plyty maja wade i ich wlasciwosci nie sa takie z jakimi
    zostaly sprzedane, to juz cos innego.

  • 7. Data: 2004-09-30 08:15:26
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Chyba sobie żartujesz......
    >
    > Sugerujesz, że sprzedawca ma drukować dokument kompatybilności płyt
    > CD z wszelkimi nagrywarkami na rynku?

    to by bylo jeszcze nic, jak mozna sugerowac ze sprzedawca sprawdzi wszystkie
    modele nagrywarek jakie sa produkowane na 2 lata wstecz ;);)