  • 1. Data: 2004-09-29 14:14:44
    Temat: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pytanie jak w temacie. Od kilku lat do budynku mojej spółdzielni przedostają
    się akwizytorzy Telepizzy. Robią to na różne sposoby &#8211; najczęściej dzwonią
    domofonem i udają listonosza, czasami włażą na chama za jakimś zamyślonym
    lokatorem, były również przypadki wejścia siłowego. Przez ostatnie 5 lat ci
    gówniarze zniszczyli nam ze 20 wkładek do zamków. Interwencje w samej
    Telepizzie nic nie dają &#8211; jakaś blondynka każe jeszcze pisać podania do firmy,
    żeby przestali łaskawie zaśmiecać cudzą własność. Ci gówniarze po przedostaniu
    się na klatki schodowe wieszają reklamę tego paskudztwa bezpośrednio na
    klamkach drzwi do mieszkań. Spółdzielnia próbowała nagłośnić przypadek &#8211; kilka
    lat temu Gazeta Wyborcza zamieściła list do Telepizzy, żeby przestali śmiecić &#8211;

    bez efektu. Ci akwizytorzy mieszkają w pobliżu, śmiecą zawsze we wtorki. Ze dwa
    lata temu, podczas wejścia siłowego została wezwana Straż Miejska &#8211; odmówiła
    jednak spisania protokółu, bo akwizytorzy nie mieli akurat ze sobą żadnych
    dokumentów. Czy istnieje jakiś zgodny z prawem sposób, żeby wyplenić to
    paskudztwo? Nie muszę dodawać, że oni kradną również wszelkie wywieszki typu
    >akwizytorom dziękujemy<. Spółdzielnia jest mała (tylko jedna kamienica, stare
    budownictwo, brama i poszczególne klatki schodowe są zabezpieczone domofonem).
    Na podstawie jakich przepisów można zmusić Telepizzę, żeby się odczepiła?
    Nadmieniam, że wszystkich innych roznosicieli Spółdzielnia pozbyła się w miarę
    bezproblemowo, ale te bydlaki z Telepizzy są wyjątkowo uparte. Będę wdzięczny
    za poradę.

    Czapla

  • 2. Data: 2004-09-29 14:26:34
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Przepraszam za te ziutki, tekst był przekopiowywany.

  • 3. Data: 2004-09-29 14:33:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    żadnych
    > dokumentów. Czy istnieje jakiś zgodny z prawem sposób, żeby wyplenić to

    wezwac policje (nie SM) jak beda chcieli sila wejsc.

    P.

  • 4. Data: 2004-09-29 14:47:36
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ci
    > gówniarze zniszczyli nam ze 20 wkładek do zamków.

    Jakim sposobem zniszczyli te wkładki?

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 5. Data: 2004-09-29 15:24:48
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Jd. <j...@i...pl> wypocił(a):

    > Jakim sposobem zniszczyli te wkładki?

    a jaka to roznica??

    pozdrawiam
    nome

  • 6. Data: 2004-09-29 15:25:17
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jakim sposobem zniszczyli te wkładki?

    Kopiąc w drzwi. Drzwi są aluminiowe i raczej słabe, mocowanie wkładki jest na
    dwóch śrubach. Prawie wszystkie uszkodzenia wkładek były we wtorki, po
    rozrzuceniu ulotek.

  • 7. Data: 2004-09-29 15:30:14
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > wezwac policje (nie SM) jak beda chcieli sila wejsc.

    Po tej akcji ze Strażą Miejską bardzo się pilnują. Wpadają przed południem, gdy
    lokatorzy w sile wieku są w pracy. W budynku mieszka bardzo dużo osób
    starszych - nie złapią szczyli. Dozorczyni to kobieta.

  • 8. Data: 2004-09-29 16:07:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Umieszczanie reklam w miejscach do tego nie przewidzianych, to wykroczenie
    (art. 63A kw). Tak więc jeśli SM nie chciała tego wniosku sporządzić (mieli
    takie prawo, bo to podlega ocenie interweniującego i mógł uznać że wystarczy
    pouczenie), to mogliście sami wniosek o ukaranie napisać.

    Jeśli SM będzie miało następnym razem opory, to wzywać Policję, by ustaliła
    tożsamość sprawcy. Policjanci mogą pouczyć, nałożyć mandat albo napisać
    wniosek o ukaranie do sądu. Ja bym nałożył mandat, bo nie wiadomo, czy
    akurat złapany wcześniej też to robił. W każdym razie w ostateczności ich
    obowiązkiem jest ustalenie danych personalnych sprawcy, sporządzenie notatki
    i podanie liczby dziennika, pod którą jest ona zarejestrowana. Pokrzywdzony
    może sam wniosek o ukaranie napisać, a że nie zna danych osobowych, to we
    wniosku podaje, że są one w notatce policjantów (ochrona danych osobowych,
    bo dawniej nie było kłopotu). Sąd sobie dane ściągnie sam.

  • 9. Data: 2004-09-29 16:17:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > lokatorzy w sile wieku są w pracy. W budynku mieszka bardzo dużo osób
    > starszych - nie złapią szczyli. Dozorczyni to kobieta.

    poda;lcz do komputera kamerke, zamontuj tak by niewidzielim nagraj akcje i
    zglos wlamanie na polcje.

    P.

  • 10. Data: 2004-09-29 16:17:26
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>