  • 1. Data: 2004-09-29 12:25:20
    Temat: Faktura droga elektroniczną?
    Od: ".:enzo:." <e...@b...pl>

    Witam,
    czy mogę zaksięgować fakturę, którą otrzymałem droga
    elektroniczną (przez e-mail) bez pieczątki firmy ,
    która ja wystawia? Na takiej fakturze jest tylko
    zeskanowany podpis osoby która ją wystawiła.

    Jeśli tak, to jaka ustawa to reguluje i jak się bronić przed
    kontrolą ze skarbówki?

    enzo

  • 2. Data: 2004-09-29 12:26:38
    Temat: Re: Faktura droga elektroniczną?
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik ".:enzo:." <e...@b...pl> napisał w wiadomości news:cje9i6
    > czy mogę zaksięgować fakturę, którą otrzymałem droga
    > elektroniczną (przez e-mail) bez pieczątki firmy ,
    > która ja wystawia? Na takiej fakturze jest tylko
    > zeskanowany podpis osoby która ją wystawiła.

    IMO nie widze przeciwskazan.
    A poza tym czy jest jakis wymog zeby na fakturze byla pieczatka i podpis
    odreczny? Chyba nie ma.

    m.

  • 3. Data: 2004-09-29 12:31:10
    Od: ".:enzo:." <e...@b...pl>

    > IMO nie widze przeciwskazan.
    > A poza tym czy jest jakis wymog zeby na fakturze byla pieczatka i podpis
    > odreczny? Chyba nie ma.

    no ale wiesz może ktos miał już taki dylemat
    i znalazł na to poparcie w przepisach.

    enzo

  • 4. Data: 2004-09-29 12:31:41
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    ".:enzo:." <e...@b...pl> wrote in message
> [...]

    Najlepszym dowodem jest faktura TePsy...
    Boa.

  • 5. Data: 2004-09-29 12:32:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-29 14:25, .:enzo:. rzecze:
    > czy mogę zaksięgować fakturę, którą otrzymałem droga
    > elektroniczną (przez e-mail) bez pieczątki firmy ,
    > która ja wystawia? Na takiej fakturze jest tylko

    Tak.

    > zeskanowany podpis osoby która ją wystawiła.

    Nie musi być ani podpisu ani pieczzątki.

    > Jeśli tak, to jaka ustawa to reguluje i jak się bronić przed
    > kontrolą ze skarbówki?

    A co masz się bronić?
    Dziś możesz zaksięgować wszystko bez podpisow itp. , istotą sprawy jest
    by druga strona też to samo miała zaksięgowane.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2004-09-29 12:41:46
    Od: ".:enzo:." <e...@b...pl>

    no ale pokażcie mi gdzie jest to napisane

    enzo

  • 7. Data: 2004-09-29 12:45:39
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    .:enzo:. pisze:

    > no ale pokażcie mi gdzie jest to napisane
    >

    > enzo

    O co Ci chodzi ?
    jest orzporzadzenie ktore mowi cona fakturze musi byc..
    inie ma tamNIC
    o pieczatce anipodpisie.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-09-29 14:03:00
    Od: Pawel Nowacki <p...@f...kropka.pl>

    Boa wrote:
    > ".:enzo:." <e...@b...pl> wrote in message

    > Najlepszym dowodem jest faktura TePsy...
    > Boa.

    i tutaj pytanie: na jaki rodzaj uslug jest wystawiona faktura jezeli
    uslugi telekomunikacyjne to pieczatki i podpisu IMHO nie trzeba.

    --
    Pawel Nowacki (wywal .kropke)
    p...@f...kropka.pl

  • 9. Data: 2004-09-29 14:04:43
    Od: Pawel Nowacki <p...@f...kropka.pl>

    .:enzo:. wrote:
> [...]
    > zeskanowany podpis osoby która ją wystawiła.
    >
    > Jeśli tak, to jaka ustawa to reguluje i jak się bronić przed

    od 1 maja faktura nie musi byc podpisywana - przez odbierajacego, a w
    przypadku uslug telekomunikacyjnych ani przez odbiorce ani przez
    podmiot ktory ja wystawil

    --
    Pawel Nowacki (wywal .kropke)
    p...@f...kropka.pl

  • 10. Data: 2004-09-29 14:15:04
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pawel Nowacki" <p...@f...kropka.pl>
    napisał w wiadomości
    > i tutaj pytanie: na jaki rodzaj uslug jest wystawiona faktura jezeli
    > uslugi telekomunikacyjne to pieczatki i podpisu IMHO nie trzeba.

    nie ma go tez na fakturach za gaz i swiatlo ktore ja dostaje.

    m.