  • 11. Data: 2005-07-23 14:36:12
    Temat: Re: Jak oskarzyc prokuratora
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MiKey" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dbteu1$l2b$1@korweta.task.gda.pl...

    > Dla mnie pomówienie może być tylko publiczne, wobec kogoś trzeciego.

    Są w sumie dwa rodzaje pomówień. Te publiczne wynikające z art. 212 kk i
    pomówienie polegające na fałszywym oskarżeniu wynikające z art. 234 kk.

  • 12. Data: 2005-07-24 16:23:53
    Od: rhonda <w...@h...com>

    MiKey wrote:

    > Dla mnie pomówienie

    Pomowienie wystepuje tylko wtedy kiedy osoba pomawiajaca wiedziala z
    gory o falszywosci swoich stwierdzen. Tylko wtedy. Bez tgo elementu
    pomowienie nie istnieje.

  • 13. Data: 2005-07-24 22:29:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rhonda" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Pomowienie wystepuje tylko wtedy kiedy osoba pomawiajaca wiedziala z
    > gory o falszywosci swoich stwierdzen. Tylko wtedy. Bez tgo elementu
    > pomowienie nie istnieje.

    Oczywiście, bo bez tego nie ma winy. Czy to coś zmienia, albo
    gdziekolwiek napisałem, że tak nie jest?

  • 14. Data: 2005-07-26 03:27:10
    Od: wasp <k...@t...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "rhonda" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, bo bez tego nie ma winy. Czy to coś zmienia, albo
    > gdziekolwiek napisałem, że tak nie jest?

    Na tej grupie dyskutanci notorycznie uzywaja okreslenia "pomowienie"
    wobec calkiem innych kwestii.