  • 1. Data: 2005-07-19 09:33:57
    Temat: Czy zostanie utrzymana data wyroku...
    Od: "CentrumIT" <c...@v...pl>

    ...cześciowego - w sprawie cywilnej, w przypadku gdy nie byłem na rozprawie
    kiedy on zapadł - złożyłem apelację, bo nie zostałem prawidłowo zawiadomiony -
    apelacja została uwzględniona i mam "przywrócony termin". Czy to znaczy, że
    wyrok został anulowany czy też obowiązuje i jeśli sędzia ponownie go utrzyma to
    datą jego ogłoszenia będzie termin bieżacej czy też tej rozprawy na której nie
    było mnie? Może ktoś mi odpowiedzieć?

    Pzdr
    NET

  • 2. Data: 2005-07-19 10:54:07
    Temat: Odp: Czy zostanie utrzymana data wyroku...
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik CentrumIT <c...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dbihe6$gv1$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    utrzyma to
    > datą jego ogłoszenia będzie termin bieżacej czy też tej rozprawy na której

    Termin przywrocono Ci do wniesienia apelacji. Dlatego nadano jej bieg.
    Zakladam, ze zostala wniesiona po terminie (skoro nie wiedziales kiedy
    zapadl wyrok). Nie wplywa to na sam wyrok, ktory moze uchylic, zmienic lub
    utrzymac sad II instancji.

    Dan

  • 3. Data: 2005-07-19 12:04:11
    Temat: Re: Czy zostanie utrzymana data wyroku...
    Od: "CentrumIT" <c...@v...pl>

> [...]
    > Zakladam, ze zostala wniesiona po terminie (skoro nie wiedziales kiedy
    > zapadl wyrok). Nie wplywa to na sam wyrok, ktory moze uchylic, zmienic lub

    Tak - termin przywrocono. Ale mi chodzi o konkretna date wyroku - tzn, ze wyrok
    juz niejako zapadl i ta data pozostanie?

    Pzdr
    NET

  • 4. Data: 2005-07-19 12:05:21
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik CentrumIT <c...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dbiq7u$65$...@a...news.tpi.pl...

    > Tak - termin przywrocono. Ale mi chodzi o konkretna date wyroku - tzn, ze
    wyrok
    > juz niejako zapadl i ta data pozostanie?

    Jezeli sad II inst. go nie uchyli ani nie zmieni to wyrok I inst. bedzie
    mial taka date w jakiej zostal wydany.

    Dan.