  • 1. Data: 2003-02-27 10:36:50
    Temat: Jak dlugo czeka sie na nakaz zaplaty w Warszawie?
    Od: " Tomasz" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich.

    Jak dlugo trwa wydanie takiego nakazu od chwili zlozenia wniosku do sadu?

    Dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Tom

  • 2. Data: 2003-02-27 15:02:42
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    " Tomasz" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam wszystkich.
    >
    > Jak dlugo trwa wydanie takiego nakazu od chwili zlozenia wniosku do sadu?
    >
    > Dziekuje za odpowiedz
    > Pozdrawiam

    IV Cywilny ostatnio zmiescil sie chyba w miesiacu. Osobna sprawa jest to, ze
    potem 6 tygodni trwalo uprawomocnianie sie tego nakazu, bo zwrotka nie mogla
    dojsc z poczty a sad nie przyjmowal do wiadomosci kopii doreczonego
    pozwanemu nakazu ( koperty ) i jego oswiadczen, ze dostal ( sic!)

    Depi.

  • 3. Data: 2003-02-27 16:19:24
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
> [...]
    > dojsc z poczty a sad nie przyjmowal do wiadomosci kopii doreczonego
    > pozwanemu nakazu ( koperty ) i jego oswiadczen, ze dostal ( sic!)

    no cóż, a ja widziałem wydane po roku postanowienie o przekazaniu sprawy :(
    a więc loteria...

    KG

  • 4. Data: 2003-02-28 09:55:18
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    Piekny wynik. Przygody z Gospodarczym Okregowym - w zeszlym roku 6 miesiecy. Kolejny
    zlozony w grudniu 2002, do dzis nic...

    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-02-28 17:19:31
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "S.Koper" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Piekny wynik. Przygody z Gospodarczym Okregowym - w zeszlym roku 6
    miesiecy. Kolejny
    > zlozony w grudniu 2002, do dzis nic...

    No ale to chyba nie w nakazowym?

    Depi.

  • 6. Data: 2003-02-28 17:40:37
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "S.Koper" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Piekny wynik. Przygody z Gospodarczym Okregowym - w zeszlym roku 6
    miesiecy. Kolejny
    > zlozony w grudniu 2002, do dzis nic...

    Sorry - poprawiam sie. Wlasnie sprawdzilem i trwalo to minimalnie ponad
    miesiac, ale troche w tym mojej winy, bo poskapic chcialem na wpis i
    zlozylem wniosek ze 113 - totalnie bez sensu, a przedluzylo o dobre 10 dni
    ( wezwania, wypadl pozew z kolejki itp. ). Na przyszlosc bede juz
    madrzejszy, szczególnie, ze sprawa byla absolutnie pewna. Gdyby nie to
    byloby ponizej miesiaca.

    Depi.