  • 1. Data: 2003-02-27 10:54:53
    Temat: zasada czterech oczu bądź zasada "w cztery oczy"
    Od: joAN <j...@w...n.pl>

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie z prawa bankowego. Pilne i na egzamin:( Na czym polega owa
    zasada i w którym z aktów prawnych można ją znaleźć?
    Nic nie znalazłam na ten temat w archiwum googli oraz na hodze.

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    pozdrawiam,Joanna

  • 2. Data: 2003-02-27 18:17:02
    Temat: Re: zasada czterech oczu bądź zasada "w cztery oczy"
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "joAN" <j...@w...n.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasada i w którym z aktów prawnych można ją znaleźć?
    > Nic nie znalazłam na ten temat w archiwum googli oraz na hodze.

    IMHO "czterech oczu".
    Akceptacja operacji przez drugiego pracwonika.

    Dla pewnosci zapytaj na grupie bankowej.

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-27 21:55:55
    Od: joAN <j...@w...n.pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "joAN" <j...@w...n.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO "czterech oczu".
    > Akceptacja operacji przez drugiego pracwonika.
    >
    > Dla pewnosci zapytaj na grupie bankowej.
    >
    > Karol

    dzieki bardzo za rade
    Joanna