  • 1. Data: 2003-02-27 09:06:32
    Temat: Postepowanie uproszczone o odzyskanie kasy - formularze - gdzie dostać
    Od: <g...@w...pl>

    Witam,

    byłem dzisiaj u jednego mojego klienta ktory od pół roku zalega mi kilkaset
    PLN.
    Powiedzialem mu zeby nie przeginał bo go w postepowaniu uproszczeonym
    zasądzą o te pieniądze (starałem się brzmieć wiarygodnie).
    A on na to:
    "Już to widzę! No podaj mnie do sądu i się bedziesz bujał 5 lat! Hahaha"

    Wkurzył mnie troche, poza tym to małe miasteczko i nie moge sobie pozwolic
    zeby rozpowiedzial kolegom ze mozna mi nie placic, wiec chce go podac do
    sadu.

    I tu pytanie : czy są gdzieś w internecie jakies formularze do złożenia
    sprawy,
    czy ktos ma może jakieś uwagi lub rady na co powinienem zwrocic uwage oraz
    jakieś informacje o kosztach procedurze itp.

    Dzikeuje goraco za pomoc,

    Marcin
    g...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-27 09:14:48
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktos ma może jakieś uwagi lub rady na co powinienem zwrocic uwage oraz
    > jakieś informacje o kosztach procedurze itp.

    http://www.ms.gov.pl/formularze/formularze.shtml wpadnij też na
    http://prawo.hoga.pl

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-02-27 09:34:47
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    napewno nie będzie to trwało 5 lat. Jeżeli jest to małe miasteczko, jak
    twierdzisz, i zapewne nieduży Sąd rejonowy zaryzykowałbym stwierdzenie, że
    otrzymasz nakaz zapłaty do 2-3 miesięcy. Ale zdarza się i tak: 30 grudnia
    wysłałem pozew upr. do Sądy w Środzie Śląskiej, otrzymałem nakaz po 7
    dniach!!! Klauzulę nabili mi po dwóch tygodniach i teraz sprawa jest u
    komornika. Myślę, że to niezłe osiągi.

  • 4. Data: 2003-02-27 10:41:45
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysłałem pozew upr. do Sądy w Środzie Śląskiej, otrzymałem nakaz po 7
    > dniach!!! Klauzulę nabili mi po dwóch tygodniach i teraz sprawa jest u

    Ja też chcę takiego tempa w moim Sądzie.
    TO CHYBA CHWALEBNY REKORD.
    TRZEBA GO UPUBLICZNIĆ W JAKIEJŚ OGÓLNO POLSKIEJ GAZECIE.
    NIECH PIEJĄ PEANY NAD TAKIM SĄDEM.

    Stan_Z

  • 5. Data: 2003-02-27 11:31:21
    Od: <g...@w...pl>

    A może w takim wypadku lepiej wystąpić i jakiś nakaz zapłaty??
    Jak dłużnik sie nie wypiera długu tylko nie chce płacić??

    POzdr.

    Marcin