  • 1. Data: 2003-02-27 08:48:03
    Temat: Zameldowanie?
    Od: "Ewa" <c...@g...pl>

    Mam pytanie.
    Chciałabym zmeldować w moim mieszkaniu kuzynkę na stałe!!!! Jak będę ją
    mogła potem wymeldować-po pewnym czasie?
    Dziękuję za pomoc.
    Ewa

  • 2. Data: 2003-02-27 09:18:37
    Temat: Re: Zameldowanie?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie.
    > Chciałabym zmeldować w moim mieszkaniu kuzynkę na stałe!!!! Jak będę ją
    > mogła potem wymeldować-po pewnym czasie?

    Sama się będzie musiała wymeldować, albo np. postanowie sądu, na twój
    wniosek, że osoba tam zameldowana faktycznie tam nie mieszka.
    Ja bym sie nie zgodził.

  • 3. Data: 2003-02-27 12:05:31
    Od: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl>

    "Ewa" <c...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Chciałabym zmeldować w moim mieszkaniu kuzynkę na stałe!!!! Jak będę ją
    > mogła potem wymeldować-po pewnym czasie?

    bardzo mi przykro ale w praktyce nie bedziesz miala prawa sama jej
    wymeldowac.
    Ja mialem taki przypadek i wymeldowalem osobe ze swojego mieszkania dopiero
    po 2 latach.
    Po wielu wielu sprawach sadowych. Odradzam Ci meldowanie kogokolwiek w swoim
    mieszkaniu.
    Polska to bardzo dziwny kraj. Z jednej strony konstytucja gwarantuje nam
    ochrone wlasnosci,
    a z drugiej inne przepisy uniemozliwiaja nam rozporzadzanie swoja
    wlasnoscia.
    pozdrowienia
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-02-27 12:40:21
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : a z drugiej inne przepisy uniemozliwiaja nam _rozporzadzanie_ swoja
    : wlasnoscia.

    co ma meldunek do prawa rozporządzania???