  • 11. Data: 2004-07-09 07:10:59
    Temat: Re: Internet = pedofilia = prokuratura
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/8/2004 7:31 PM, Klemuś wrote:

    [...]
    > Załóżmy że przeglądamy strony internetowe, az tu nagle otwiera się nam
    > strona z pornografia dziecięcą ,
    [...]

    BTW bardzo jestem ciekaw, jak to zrobić, by strona z pornografią
    dziecięcą otworzyła się "nagle" i zapewne niespodziewanie dla internauty.

    Pzdr; Catbert

  • 12. Data: 2004-07-09 07:21:53
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Catbert wrote:

    > BTW bardzo jestem ciekaw, jak to zrobić, by strona z pornografią
    > dziecięcą otworzyła się "nagle" i zapewne niespodziewanie dla internauty.

    JS na OnLoad() generujacy popup lub otwierajacy nowa strone dla wiekszosci
    szarej userii jest wystarczajaca czarna magia by byl skuteczny. Choc
    oczywiscie gdzies ten JS trzeba osadzic i to raczej bedzie trudne do
    zrobienia by takie cos zagoscilo na sajcie o tematyce niepokrewnej.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 13. Data: 2004-07-09 08:19:36
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Rzecz w tym, że karalne jest rozpowszechnianie, nakłanianie i temu podobne
    > czyny. Samo oglądanie karalne nie jest. Strony z pornografią specjalnie
    mają
    > czasem niewidoczną czcionką w treść wpisane całkiem normalne i popularnie
    > wyszukiwane słowa. Tak więc możesz tam spokojnie trafić przypadkowo.

    no ale jezeli sciagasz kaaza, wszystko traia do katalogu z ktorego inni
    uzytkownicy kaazy moga
    to pobierac. Jak to jest postrzegane przez sad?

    P.

  • 14. Data: 2004-07-09 08:21:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Art 202 S4
    > "Kto utrwala, sprowadza, PRZECHOWUJE lub POSIADA treści pornograficzne z
    > udziałem małoletniego ponizej 15 lat podlega karze pozbawieni od 3
    miesiecy
    > do lat 5"

    ale musisz udowodnic ze osoba ma 14, czy 13 lat a nie 15. A czy to jest
    mozliwe? Nie.
    Tymbardziej ze taka 13, cvzy 14 latka moze byc tak "wyrobiona" ze bedzie
    wygladac na 20.

    P.

  • 15. Data: 2004-07-09 08:24:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Pomijajac aspekty prawne kiedys na Kazzie sciagnel mi sie fimik pokazujacy
    > penetracje niemowlaka plci zenskiej. Pozostawie bez komentarza bo
    > autentycznie zrobilo mi sie niedobrze...

    no to faktycznie przegiecie, wejdz na www.policja.pl , tam masz e-mail pod
    ktorym mozesz zglaszc przestepstwa
    (miedzy innymi komputerowe) , Moze jakies namiary podaj na ten film.
    Nie wiem jak w kazie, ale w e-mule np kazdy sciagany "element" ma swoj
    adres, ktory mozna skoiowac.

    za to powinna byc kara śmierci!
    > Wracajac do prawa: niezbyt znam sie na sieciach i sciaganiu, ale czy
    > warto-mozna kogos zawiadomic jakos to scigac. Pewnie przyszlo to gdzies z
    > Azji

    P.

  • 16. Data: 2004-07-09 09:50:50
    Od: "Klemuś" <j...@w...pl>

    > BTW bardzo jestem ciekaw, jak to zrobić, by strona z pornografią
    > dziecięcą otworzyła się "nagle" i zapewne niespodziewanie dla internauty.

    W prosty sposob przeciez wiele tych stron zawiera w swoim kodzie słowa
    kluczowe zupelnie nie zwiazane z zawartościa strony.

  • 17. Data: 2004-07-09 10:02:24
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Klemuś wrote:
    > W prosty sposob przeciez wiele tych stron zawiera w swoim kodzie słowa
    > kluczowe zupelnie nie zwiazane z zawartościa strony.

    To nawet nie tak. Wystarczy że będzie dużo odnośników z danym słowem do
    konkretnej strony z różnych miejsc w sieci. Taki Google na przykład
    wypozycjonuje ją wysoko, nawet bez żadnych słów kluczowych.

    Sztandarowy przykład tego to hasło "kretyn" w googlu.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 18. Data: 2004-07-09 10:36:26
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Sztandarowy przykład tego to hasło "kretyn" w googlu.

    albo gadu

    P.

  • 19. Data: 2004-07-09 11:04:37
    Od: "Kalliinka" <k...@a...pl>

    > Przegladarka zapisuje ostatnio odwiedzane witryny i zapisuje je na dysku w
    > celu przegladania offline i w tym momencie łamiesz w/w paragraf. Mam racje
    > ??

    Winny pan Bill G., jeśli robi to "przeglądarka".

    M.

  • 20. Data: 2004-07-09 12:17:32
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Winny pan Bill G., jeśli robi to "przeglądarka".

    a jak ktos mozilli uzywa? :)

    P.