  • 1. Data: 2004-07-08 17:31:54
    Temat: Internet = pedofilia = prokuratura
    Od: "Klemuś" <j...@w...pl>

    Witam !
    Jak zapewne wielu z was zauważyło od jakiegoś czasu (począwszy na Wojciechu
    K a skończywszy na Andrzeju S) z dnia na dzień pojawiają się nowe afery
    dotyczące pornografii dziecięcej. Ostatnio jednak zastanawia mnie jedno.
    Załóżmy że przeglądamy strony internetowe, az tu nagle otwiera się nam
    strona z pornografia dziecięcą , wiemy również ze przegladarka zapisuje
    ostatnie odwiedzane strony wraz z ich zasobami w celu późniejszego
    przeglądania w trybie offline. Czy w tym momencie stajemy się przestępcami
    parzcież za przechowywanie pornografii dziecięcej grozi jakaś kara. Bądź co
    bądź ale w takim wypadku policja ma niezbite dowody na nasza "rzekomą
    działalność". Jak to jest, popełniamy przestępstwo czy nie ??

    Serdecznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-08 17:36:13
    Temat: Re: Internet = pedofilia = prokuratura
    Od: "Klemuś" <j...@w...pl>

    a i jeszcze jedno. Media informują również o złapaniu pedofili którzy
    odwiedzają stony z wiadomo jaka zawartością. Czy samo odwiedzanie stron to
    już przestępstwo, bo mam wrażenia ze tv i gazety maja jakies niescisle
    infomacje.

  • 3. Data: 2004-07-08 17:40:09
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Klemuś" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > infomacje.
    >
    > nie odwiedzaj tych stron to nie bedziesz się na nich logował .
    IP zostaje zapisywane bezpośrednio jako gość tak że jesteś już gdzieś
    zarejestrowany jako filoman
    istnieją również bramki dyskryminacyjne w wyszukiwarkach tak że
    przechodząc poprzez bramki zostawiasz swój IP .
    Masz teraz nad czym mysleć .

    --
    pozdrawiam
    Opix

  • 4. Data: 2004-07-08 17:51:54
    Od: "Klemuś" <j...@w...pl>

> [...]
    > istnieją również bramki dyskryminacyjne w wyszukiwarkach tak że
    > przechodząc poprzez bramki zostawiasz swój IP .

    To to chyba kazdy wie. Radze jednak nie wycigać pochopnych wniosków, gdyż to
    że pisze na ten temat nie jest jednoznacze ze jestem "nie ten tego" :D.
    Pytam się dlatego, ponieważ nie chce mi się zabardzo wierzyć w to co mówią
    media. Nawiasem mówiąć pedofillie traktuję jako chorobę którą trzeba leczyć
    (nawet pod przymusem) tak samo jak tych wszystkich "zaciętych" obrońców
    tolerancji.

  • 5. Data: 2004-07-08 19:11:54
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Klemuś napisał:
    > media. Nawiasem mówiąć pedofillie traktuję jako chorobę którą trzeba leczyć
    > (nawet pod przymusem) tak samo jak tych wszystkich "zaciętych" obrońców
    > tolerancji.

    leczyć - kastracją

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2004-07-08 19:18:32
    Od: "Klemuś" <j...@w...pl>

    > leczyć - kastracją

    i tak tez mozna

  • 7. Data: 2004-07-08 19:37:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Klemuś" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    Rzecz w tym, że karalne jest rozpowszechnianie, nakłanianie i temu podobne
    czyny. Samo oglądanie karalne nie jest. Strony z pornografią specjalnie mają
    czasem niewidoczną czcionką w treść wpisane całkiem normalne i popularnie
    wyszukiwane słowa. Tak więc możesz tam spokojnie trafić przypadkowo.

  • 8. Data: 2004-07-08 19:55:42
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > istnieją również bramki dyskryminacyjne w wyszukiwarkach tak że
    > przechodząc poprzez bramki zostawiasz swój IP .

    wpisz w kaazie les , fuck itp. na 20 sciagniesz z 10 nieletnich (nie maja
    dowodow w lapie :) , mozna zgadywac)
    i teraz wyobraz sobie ze wpada banda takich kretynow ktorzy robia z Ciebie
    nie wiadomo kogo.(zalozmy ze masz to na dysku)
    Ja rozumiem jezeli zlapia kogos kto takie filmy kreci, czy (sorry za
    wyrazenie) pieprzy sie z malolatami,
    ale za samo ogladanie to niby z jakiej racji maja cos robic?

    P.

  • 9. Data: 2004-07-08 20:53:58
    Od: "Klemuś" <j...@w...pl>

> [...]
    > czasem niewidoczną czcionką w treść wpisane całkiem normalne i popularnie
    > wyszukiwane słowa. Tak więc możesz tam spokojnie trafić przypadkowo.

    Tak jednak jest jedno ale:

    Art 202 S4
    "Kto utrwala, sprowadza, PRZECHOWUJE lub POSIADA treści pornograficzne z
    udziałem małoletniego ponizej 15 lat podlega karze pozbawieni od 3 miesiecy
    do lat 5"

    Przegladarka zapisuje ostatnio odwiedzane witryny i zapisuje je na dysku w
    celu przegladania offline i w tym momencie łamiesz w/w paragraf. Mam racje
    ??

  • 10. Data: 2004-07-09 06:09:42
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl>

    Pomijajac aspekty prawne kiedys na Kazzie sciagnel mi sie fimik pokazujacy
    penetracje niemowlaka plci zenskiej. Pozostawie bez komentarza bo
    autentycznie zrobilo mi sie niedobrze...za to powinna byc kara śmierci!
    Wracajac do prawa: niezbyt znam sie na sieciach i sciaganiu, ale czy
    warto-mozna kogos zawiadomic jakos to scigac. Pewnie przyszlo to gdzies z
    Azji