    From: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Internet = pedofilia = prokuratura
    Date: Fri, 09 Jul 2004 09:21:53 +0200

    Catbert wrote:

    > BTW bardzo jestem ciekaw, jak to zrobić, by strona z pornografią
    > dziecięcą otworzyła się "nagle" i zapewne niespodziewanie dla internauty.

    JS na OnLoad() generujacy popup lub otwierajacy nowa strone dla wiekszosci
    szarej userii jest wystarczajaca czarna magia by byl skuteczny. Choc
    oczywiscie gdzies ten JS trzeba osadzic i to raczej bedzie trudne do
    zrobienia by takie cos zagoscilo na sajcie o tematyce niepokrewnej.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin