  • 21. Data: 2004-07-09 12:31:18
    Temat: Re: Internet = pedofilia = prokuratura
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Podpisuję się.
    JaC

    > i tak tez mozna

  • 22. Data: 2004-07-09 13:11:14
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/9/2004 2:17 PM, Przemyslaw Rokicki wrote:

    > a jak ktos mozilli uzywa? :)

    Współdziała ze zorganizowana grupą przestępczą funkcjonującą w
    strukturze nieformalnej.

    Pzdr; Catbert

  • 23. Data: 2004-07-09 17:58:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > no to faktycznie przegiecie, wejdz na www.policja.pl , tam masz e-mail pod
    > ktorym mozesz zglaszc przestepstwa
    > (miedzy innymi komputerowe) , Moze jakies namiary podaj na ten film.
    > Nie wiem jak w kazie, ale w e-mule np kazdy sciagany "element" ma swoj
    > adres, ktory mozna skoiowac.

    Tylko jest taki problem, że czyn ten musi być przestępstwem w kraju
    rozpowszechniania. A nie we wszystkich jest.

  • 24. Data: 2004-07-09 17:59:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no ale jezeli sciagasz kaaza, wszystko traia do katalogu z ktorego inni
    > uzytkownicy kaazy moga
    > to pobierac. Jak to jest postrzegane przez sad?

    nie potrafię powiedzieć jak to postrzega sąd, bo nie spotkałem się z żadnym
    orzeczeniem w takiej sprawie. Natomiast trzeba by było udowodnić nie tylko
    rozpowszechnianie, ale i celowość działania sprawcy. Jeśli to się odbywa w
    pewien sposób automatycznie, to mam wątpliwość co do tej umyślności.

  • 25. Data: 2004-07-09 18:00:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ale musisz udowodnic ze osoba ma 14, czy 13 lat a nie 15. A czy to jest
    > mozliwe? Nie.
    > Tymbardziej ze taka 13, cvzy 14 latka moze byc tak "wyrobiona" ze bedzie
    > wygladac na 20.

    A to bardzo słuszna uwaga. Kiedyś miałem podobny problem. Fotki
    przedstawiały małolaty, ale prokuratura zażądała ustalenia tożsamości. Nie
    udało się ani jednej.

  • 26. Data: 2004-07-10 08:54:47
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > A to bardzo słuszna uwaga. Kiedyś miałem podobny problem. Fotki
    > przedstawiały małolaty, ale prokuratura zażądała ustalenia tożsamości. Nie
    > udało się ani jednej.

    Wyobraz sobie teraz, ze posiadasz iles tam mega sprośnych filmikow (wkoncu
    facet jestes).
    Wpadaja policjanci na kontrole oprogramowania, co widza, masz tego typu
    filmy.
    Opinie wydaje babka "wykastrowana" przez koscioł wiele lat temu, ktora nigdy
    **** nie miala
    w lapie. Robia z Ciebie po prostu zwykla szmate, zbrodniarza, nie wiadomo
    kogo
    tylko dlatego ze posiadasz porno. (zakladajac ze nie masz nic wspolnego z
    pedofilstwem
    bo to rzeczywiscie nie powinno miec miejsc)

    I jak sie przed czyms takim obronic, przeciez jest w naturze faceta ze lubi
    popatrzec na gole
    babki. Kiedys korzystano z gazet teraz to umotliwia internet. Filmy sa
    legalne bo wiekszosc
    to sa amatorskie nagrania. I co teraz.

    P.