  • 521. Data: 2006-09-21 17:49:35
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Thu, 21 Sep 2006 13:52:31 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Twierdzisz, że władzę przejęła junta wojskowa i wszyscy posłowie to już
    > nie cywile?

    Nie chwytasz ironii?
    To na piszę bardziej po polsku:
    Który przepis ustawowy mówi, że
    obywatelowi RP nie będącemu posłem, nie wolno wchodzić na teren
    Sejmu?

  • 522. Data: 2006-09-21 17:56:55
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    > No to ty.
    > Tyle że zapewniam cię, że cały świat nie jest satelitą twojej
    > dupy i się wokół niej nie kręci (przepraszam za słowo "kręci").
    >
    > Różne przypadki chodzą po ludziach i z pewnością wszystkich
    > osobiście nie przeżyłeś, dlatego akurat nie o twoich problemach
    > jest tutaj mowa.
    >

    > --
    > J.A.

    A czy ja napisałem ze swiat sie kreci wokół mojej dupy ?? Chyba
    nie...
    Napisałem tylko ze na 10 minut przed odjazdme pociagu ludzie na ogol
    siedza juz naperonie co nie znaczy ze wszyscy. Skoro napisałem ze ja
    siedze na peronie to chyba tez nie znaczy ze wszyscy ? Napisaałem
    gdzies ze tak trzeba robic ?
    Dwa to napisałem iz kolo dworca pkp (przynajmniej w Kraku) nie ma
    hiperowych marketów !! Ponad to jest zdecydowanie nie realne aby ktos
    na 10 minut przed odjazdem szedł do hiperowego sklepu i wchodzil na
    hale bo poprostu zanim dojdzie do polowy sklepu to juz pociagu nie
    bedzie !!
    Nie atakuj pajacu bezpodstawnie tylko CZYTAJ I MYSL !! TO NIE KOSZTUJE
    !!

  • 523. Data: 2006-09-21 18:02:26
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

> [...]

    bedzie !!
    Nie atakuj pajacu bezpodstawnie tylko CZYTAJ I MYSL !! TO NIE KOSZTUJE
    I na koniec syneczku nie pisałem o swoich problemach to raczej ty
    wypisujesz o swoich !!

  • 524. Data: 2006-09-21 18:39:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Nie chwytasz ironii?

    Chwytam. Ty nie "chwytasz" znaczenia słów.

    > To na piszę bardziej po polsku:

    A potrafisz?

    > Który przepis ustawowy mówi, że
    > obywatelowi RP nie będącemu posłem, nie wolno wchodzić na teren
    > Sejmu?

    No popatrz - znaczy się uważasz, że Straż Marszałkowska to posłowie?

  • 525. Data: 2006-09-21 19:30:05
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    21 Sep 2006 10:56:55 -0700, na pl.soc.prawo, pieknylolo83
    napisał(a):

    > A czy ja napisałem ze swiat sie kreci wokół mojej dupy ?? Chyba
    > nie...
    > Napisałem tylko ze na 10 minut przed odjazdme pociagu ludzie na ogol
    > siedza juz naperonie

    /.../

    > Nie atakuj pajacu bezpodstawnie tylko CZYTAJ I MYSL !! TO NIE KOSZTUJE
    > !!

    Skoro o pajacowaniu mowa, to chyba tylko pajac uważa, że ludzie
    nie potrafią planować dalej niż 10 min. naprzód.
    Hipermarkety wcale nie muszą być przy dworcu.
    W niektórych miastach połączenia z dworcem są całkiem niezłe i
    dokładne co do minuty.
    Jeśli ma się zegarek na ręce, to można wycyrklować tak, aby się
    nie spóźnić nawet z hipermarketu, pod warunkiem, że nie wyrośnie
    nagle cieć i wszystkie obliczenia wezmą w łeb.
    CZYTAJ ZATEM I MYSL !! TO NIE KOSZTUJE !!

  • 526. Data: 2006-09-21 19:50:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eetmoq$sep$2@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > To wykaż jeszcze że hipermarket jest takim miejscem.
    Nie chce mi się. Dałeś się poznać jako osoba która może oczekiwać wykazania
    nawet tego, że toaleta jest miejscem przeznaczonym do załatwiania potrzeb
    fizjologicznych.
    Nie jestem zainteresowany dyskusją na tym poziomie.

    Ja także - j.w.

    --
    Jotte

  • 527. Data: 2006-09-21 20:44:32
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Thu, 21 Sep 2006 20:39:19 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Chwytam. Ty nie "chwytasz" znaczenia słów.

    Chwytam, chwytam.

    > A potrafisz?

    Zdecydowanie.

    > No popatrz - znaczy się uważasz, że Straż Marszałkowska to posłowie?

    Czy ty uważasz, że obywatel RP nie będący posłem jest Strażą
    Marszałkowską, czy Straż Marszałkowska jest obywatelem nie
    będącym posłem ?
    Wg ciebie jest to to samo?
    Pogratulować logiki

  • 528. Data: 2006-09-21 21:47:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Czy ty uważasz, że obywatel RP nie będący posłem jest Strażą
    > Marszałkowską, czy Straż Marszałkowska jest obywatelem nie
    > będącym posłem ?
    > Wg ciebie jest to to samo?

    Według mnie brak ci podstawowej umiejętności do prowadzenia tutaj
    dyskusji - umiejętności czytania.

    Szkoda mojego czasu dla ciebie - tobą powinien zająć się specjalista od
    dzieci opóźnionych w rozwoju.

    *plonk*

  • 529. Data: 2006-09-21 23:04:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.09.2006 kam <#k...@w...pl#> napisał/a:

    > Bo żeby doszło do zawarcia umowy sprzedaży konieczne jest określenie
    > przynajmniej ceny i przedmiotu sprzedaży. Skoro przyjmujemy że może to
    > nastąpić poprzez okazanie towaru oznaczonego ceną, a równocześnie
    > oświadczenie woli (jakim jest przecież oferta) uważa się za złożone z
    > chwilą gdy adresat mógł się z nim zapoznać, to również w ten sposób

    A jak się to ma do zakupu na odległość? Celowo użyłem we wcześniejszym
    pytaniu słowa "fizyczne". Na gruncie hipermarketu, wystarczy MZ że widzę
    cenę i towar, a o to raczej nie trudno już bezpośrednio po wejściu a
    jeszcze przed bramkami.
    Dalej napisałeś o opisie towaru, może na potrzebę takiej mojej
    argumentacji, ale wolę się upewnić :)
    --
    Marcin

  • 530. Data: 2006-09-22 06:58:28
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Thu, 21 Sep 2006 23:47:14 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

> [...]
    > dyskusji - umiejętności czytania.
    >
    > Szkoda mojego czasu dla ciebie - tobą powinien zająć się specjalista od

    Czyli z tego, ze Straż Marszałkowska to obywatele nie
    będący posłami wyciągnąłeś wniosek, że obywatele RP nie będący
    posłmami są Strażą Marszałkowską.
    Masz rację. Ta dyskusja nie ma sensu.