  • 371. Data: 2006-09-19 19:39:24
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.A. napisał(a):

    > Wynika z tego tylko tyle, że najskuteczniejsze jest jednak
    > działanie Pawlaków:

    Nie. Wynika z tego, że a) nie umiesz cytować, b) zaczynasz trolować.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 372. Data: 2006-09-19 20:03:35
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    19 Sep 2006 21:39:24 +0200, na pl.soc.prawo, januszek napisał(a):

    > Nie. Wynika z tego, że a) nie umiesz cytować, b) zaczynasz trolować.
    >
    > j.

    Otóż nie.
    Luksusowe restauracje jakoś muszą funkcjonować w tym systemie
    prawnym, żeby zachować swój status luksusowości oraz renomy, bo
    goście luksusowych restauracji mogą się do niej dość łatwo
    zrazić, jeśli przyjdzie im siedzieć w towarzystwie gości w
    kufajkach i gumowcach.
    Komuna już się dawno skończyła, o czym nie każdy chce pamiętać.

    --
    J.A.

  • 373. Data: 2006-09-19 20:22:08
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@

    > Przeinaczasz cudze wypowiedzi, kłamczuszku.

    Nieprawda, madralo.

    > To co?

    Nie potrafisz dokonczyc, wiec tylko tyle.

    > Nie ma takich podstaw. Niewinności nie trzeba udowadniać

    Nie zauwazasz, bidulo, ze nie chodzi o udowadnianie niewinnosci... echhh.

    > Żadnej. Może tylko poprosić. A klient może mu pokazać, co niesie, albo
    > pokazać środkowy palec.

    Chyba, ze zajda okolicznosci..

    > Więc tym bardziej nic nie warta.

    I znow mijasz sie z prawda.

    > Bo to wolny kraj.

    Nieprawda. To nie jest wolny kraj.

    > A skąd ja mogę wiedzieć, że nie jesteś terrorystą? Prewencyjnie cię
    > zastrzelę, OK?

    Zupelnie nie o to szlo.

    > Chodzi o zasadę - tylu ludzi zginęło walcząc o wolność, że trzeba być
    > wyjątkowo marnym człowieczkiem, żeby tę wolność oddawać na polecenie
    > byle ciecia w bramie.

    Aha! Wiec idzie o Panska wielkosc. No tak. W imie tej wielkosci ta dyskusja.
    W tej chwili - chora dyskusja.

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 374. Data: 2006-09-19 20:40:21
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@

    > Musi być jakiekolwiek _wyraźne_ ogrodzenie. Na upartego płotek z paru
    > palików i grubego drutu wystarczy.

    Wg SJP:
    ogrodzenie
    1. <to, co ogradza jakiś teren, np. płot, parkan, mur>

    płot <ogrodzenie z wbitych w ziemię słupków połączonych poprzecznymi
    żerdziami, do których przytwierdzone są deski, paliki itp.>

    > Masz jakieś problemy z językiem polskim? Sprawdź sobie w słowniku, jak
    > nie znasz tego słowa.

    Wbicie paru palikow i pociagniecie drutu to nie jest ogrodzenie.
    Teren prywatny nie staje sie prywatnym w momencie wbicia palikow,
    postawienia ogrodzenia. To jest efekt wlasnosci - nie przyczyna.

    > Co będzie utrudniał?

    Przejscie przez bramke w oznaczonym kierunku.

    > Przepisy. Sklep ma koncesję na sprzedaż, a nie na wyszynk.

    Czyli nie mozna skosztowac produktu, mimo, ze jak uwazasz, nic tego nie
    zakazuje.
    No to sie zdecyduj.

    > No widzisz - wreszcie zaczyna do ciebie ta zasada docierać.

    LOL.
    Dobrze przetraw swoja opinie w stosunku do dyskutowanego zagadnienia.
    Potrafisz? Osobiscie watpie.
    Ta grupa, jak kazda, jest wolna, ale z wyznaczonymi regulami dzialania,
    uczestniczenia. Reguly sa spisane w netykiecie, FAQ. Nie jest to prawo
    podane w ustawie, ale zasady przyjmowane przez wchodzacych - prawie
    wszystkich. Prawdaz? Nie ma obowiazku stosowania, ale przytlaczajaca
    wiekszosc stosuje.
    Ty tez sie stosujesz do tego w tym miejscu. Zadnych oporow... Czemu sie
    stosujesz?

    > Nie. Ty nie rozumiesz.

    Czyli mozesz sobie wziac lyzke ze stoiska, otworzyc dzem i wyjesc polowe i
    pozostalosc odstawic na polke bo masz taka ochote, tak? Czyja wlasnoscia
    jest produkt stojacy na polce i kiedy zmienia wlasciciela?

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 375. Data: 2006-09-19 20:41:48
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@

    > Podstawa: gość nie chce mi sprzedać towaru i nie ma na to żadnego
    > legalnego uzasadnienia.

    A jesli okaza sie podstawne, to kto bedzie ukarany?
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 376. Data: 2006-09-19 20:43:40
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@

    > Słoń przychodzi do mięsnego i zamawia słoninę. Uzasadniona przyczyna?
    > (skoro już snujesz jakieś urojenia, to i ja się przyłączę)

    Boisz sie odpowiedziec... niech i tak bedzie, ale widzisz, ze uzasadniona
    przyczyna nie musi byc, co wyliczasz.

    > Jakikolwiek dowód tożsamości. Jest na to przepis.

    Poprosze o wskazanie.

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 377. Data: 2006-09-19 20:56:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    mr.all napisał(a):

    > Poprosze o wskazanie.

    Jestes zwyklym ignorantem - zadajesz ciagle durne pytania a nie zadasz
    sobie minimum trudu aby samemu czegokolwiek sie dowiedziec.

    Zrozum wreszcie ze usawodawca ma prawo regulowac rozne rzeczy, tak jak w
    wypadku sprzedazy alkoholu. Reguluje to ustawa o wychowaniu w trzeźwości
    i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

    Jacek

  • 378. Data: 2006-09-19 21:01:44
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <jacek_01@

    > A skad sie tam wziely? Wlecialy same?

    Nie mogly?

    > Jesli istnieje podejrzenie popelnienia przestepstwa to ma prawo ujac na
    > goracym uczynku i wezwac policje.

    Skad ma widziec, ze tego wlasnie klienta nalezy zatrzymac, sprawdzic, skoro
    gosc sobie spokojnie wychodzi?

    > Ujac na goracym uczynku ma prawo kazdy obywatel. Nie uzywajmy nazwy
    > ochroniarz bo w przypadku hipermarketow jest ona bynajmniej mylaca.

    Nie o to pytam.

    > A Makro to sklep? Wydaje mi sie ze nie.

    Makro:
    NACE (EKD):
    52.11 Sprzedaż detaliczna w nie wyspecjalizowanych sklepach z przewagą
    żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
    DETAL
    52.12 Sprzedaż detaliczna w sklepach nie wyspecjalizowanych z przewagą
    artykułów przemysłowych
    DETAL

    CO OZNACZA "CASH AND CARRY"?
    Samoobsługowy system "cash and carry" oznacza, że Klienci sami kompletują
    swoje zakupy, płacą gotówką oraz we własnym zakresie je transportują. To
    także sposób na zagwarantowanie niskich cen.

    Czym sie to rozni od marketu?
    Tym:?
    MAKRO - SPRZEDAŻ HURTOWA
    Makro jest hurtownią cash and carry dla przedsiębiorców i ludzi biznesu

    Mozesz wskazac prawo mowiace, ze hurtowania ma byc przeznaczona dla
    wybrancow?

    > A gdyby babcia miala wasy? Ujac na goracym uczynku ma prawo kazdy
    obywatel.

    Alez aj sie pytam o dzialania porzadkowe w kontekscie niemoznosci dzialania
    przez ochroniarzy.

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 379. Data: 2006-09-19 21:04:27
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news

    > A ty co, Macierewicz?

    Niekoniecznie, ale licze na lotnosc umyslu mojego rozmowcy.

    > A jeśli w plecaku jest bomba atomowa?

    To nalezy uciekac jak najdalej.
    Poprosze o odpowiedz na moje pytanie.

    > Makro nie jest sklepem. To hurtownia.

    I co z tego?
    Podlega innemu prawu?

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 380. Data: 2006-09-19 21:05:19
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    J.A. napisał(a):

    > Możesz zacytować definicję oferty z tych odrębnych przepisów?

    Przestudiuj Ustawe o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    Jacek