  • 31. Data: 2013-03-16 00:42:50
    Temat: Re: HURRA - koniec pornografii w internecie!
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 16.03.2013 00:34, Agnieszka pisze:

    > No weź, miałam na myśli udostępnianie przez oświeconych tatusiów
    > zawartości ich podręcznej płytoteki ;-)

    :)
    Widzisz, płytoteka starczy zamiast tysiąca słów i tony obopólnej żenady
    (o pszczółkach itp) ;D

    --

    RedLite

  • 32. Data: 2013-03-16 00:44:22
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@n...kom> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pręgierz kształci!
    >
    > A na serio, porno to czysty seks. I tu właściwie jest wada.
    > Natomiast sceny z filmów 12+ z seksem niewiele mają wspólnego.
    >
    > (No chyba, że ktoś uprawia seks ze swoim partnerem tak jak np. Tom Cruise
    > i Kelly McGillis w Top Gun.
    > Znaczy majestatycznie i bez udziału genitaliów. :))

    Top Gun nie widziałam. Widziałam za to kilka "twardych" pornosów. Nie
    chciałabym, żeby tak wyglądał mój seks. Lekka erotyka, różowe serie
    Playboya - ok. Ale nie zdziwiłabym się, gdyby po niektórych pornosach
    dzieciaki się zupełnie zniechęciły do tej sfery aktywności.

    Agnieszka

  • 33. Data: 2013-03-16 00:48:27
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 16.03.2013 00:44, Agnieszka pisze:

    > Top Gun nie widziałam.

    Nie wierzę.
    Każdy widział Top gun. :D

> [...]
    > Playboya - ok. Ale nie zdziwiłabym się, gdyby po niektórych pornosach
    > dzieciaki się zupełnie zniechęciły do tej sfery aktywności.

    I może to właśnie dobrze? (żeby poczekały aż nie będą dzieciakami)

    --

    RedLite

  • 34. Data: 2013-03-16 00:53:17
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@n...kom> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wierzę.
    > Każdy widział Top gun. :D

    Może widziałam i wyparłam. Ja szybko wypieram filmy z Cruisem ;-)

    > I może to właśnie dobrze? (żeby poczekały aż nie będą dzieciakami)

    Bardzo dobrze!
    Tylko weź to jeszcze wytłumacz brzdącom spuszczonym na chwilę z oczu ;-)

    Agnieszka

  • 35. Data: 2013-03-16 00:57:30
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    c'mon http://www.youtube.com/watch?v=VnpC4KDhn5s

    > Tylko weź to jeszcze wytłumacz brzdącom spuszczonym na chwilę z oczu ;-)

    True. Jak wiadomo, life is brutal and full of zasadzkas
    W tym rola rodziców, żeby się dziecku krzywda nie stała.

    --

    RedLite

  • 36. Data: 2013-03-16 07:06:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Sat, 16 Mar 2013 00:09:29 +0100, Agnieszka wrote:

    > No może uprawiać, na upartego mając współcześnie oświeconych rodziców
    > może nawet do woli oglądać. Niemniej nie jest to styl życia o który
    > warto do upadłego walczyć i drzeć szaty. To takie samo zabijanie
    > beznadziei jak wystawanie całe dnie pod budką z piwem.
    >
    > Agnieszka

    Pamiętasz budki z piwem? :)
    Nie ma już takich :(

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 37. Data: 2013-03-16 12:06:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-15 20:07, Maruda pisze:

    > Dobry bimber nie jest zły. :)

    Każdy pijaczyna to powie.

    --
    animka

  • 38. Data: 2013-03-16 13:44:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Agnieszka wrote:

    > Bardzo dobrze!
    > Tylko weź to jeszcze wytłumacz brzdącom spuszczonym na chwilę z oczu
    > ;-)

    wszytsko jest super tylko zawsze pozostaej kto bedzie to kwalifikował...

  • 39. Data: 2013-03-16 15:07:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-16 00:09:29 +0100, "Agnieszka" <a...@z...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > No może uprawiać, na upartego mając współcześnie oświeconych rodziców
    > może nawet do woli oglądać.

    Ale gdy zjawi się jakiś Zły i Obcy, z teczki wyjmie nagranie tych
    konkretnych małolatów, i im pokaże (na jakimś odtwarzaczu ofkorz), to
    narazi się już prawu?
    ;-)

    > Niemniej nie jest to styl życia o który warto do upadłego walczyć i
    > drzeć szaty.

    Och, w ogóle nie zajmuje mnie ta para - ciekawy jest zakaz pokazywania
    im tego, co mogą sobie sami zrobić.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2013-03-16 16:24:54
    Od: "gruby" <r...@g...pl>

    > Dlatego idąc tokiem rozumowania PE i Habecka (no, powiedzmy, że
    > rozumowania) fajeczki też powinny być zakazane. Bimber i inne złe rzeczy
    > również.

    dobry bimber nie jest zły..