  • 1. Data: 2013-03-14 12:16:52
    Temat: T-mobile - problem z przedłużeniem umowy
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Przez serwis internetowy przedłużyłem umowę (08.III) - taryfa i telefon
    wybrane zatwierdzam - dostaję potwierdzeni e-mailem wszystko ok. do
    zapłaty przy odbiorze telefonu 49zł.
    Podjeżdża kurier już prawie podpisana umowa - patrzę, a tam wartość
    pobrania 119zł - poskreślałem wszystkie podpisy i odesłałem kuriera z
    powrotem.
    Pierwszy telefon do BOA.
    Gościu twierdzi, że telefon jest za 119zł - myślę sobie może coś
    przeoczyłem.
    W domu sprawdzam e-maile i na potwierdzeniu od nich jest jak byk - do
    zapłaty 49zł.
    Drugi telefon do BOA.
    Kobitka (po 26 minutach czekania) przyznaje rację, że jest jakiś błąd
    w systemie i jedyne co może to przekazuje sprawę do innego pionu.

    Jakie mam szanse na wyegzekwowanie tego telefonu za te 49zł ? Nie
    ukrywam, że ta cena była jednym z impulsów do wyboru właśnie tego
    modelu, a 70zł niby nie majątek - ale zawsze coś.

  • 2. Data: 2013-03-14 13:01:40
    Temat: Re: T-mobile - problem z przedłużeniem umowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 12:16:52 UTC+1 użytkownik Radek D napisał:
    > Jakie mam szanse na wyegzekwowanie tego telefonu za te 49zł ? Nie
    >
    > ukrywam, że ta cena była jednym z impulsów do wyboru właśnie tego
    >
    > modelu, a 70zł niby nie majątek - ale zawsze coś.
    Przeciez jeszcze nie odmówili Tobie tego telefonu za 49zł
    Poczekaj az sprawe wyjaśnią.

  • 3. Data: 2013-03-16 02:11:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.03.2013 13:01, Kris pisze:

    > Przeciez jeszcze nie odmówili Tobie tego telefonu za 49zł
    > Poczekaj az sprawe wyjaśnią.

    Globalny problem systemowy czas realizacji 2 miesiące.