  • 1. Data: 2013-03-15 13:16:15
    Temat: Re: HURRA - koniec pornografii w internecie!
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 15.03.2013 12:56, Habeck Colibretto wrote:

    > Majkel... ale tak poważnie. Kto i dlaczego?
    > Dostęp do alkoholu i ogólnie różnego rodzaju używek jest dla dzieci
    > utrudniony. W przypadku internetowego porno jest luz blus. Masz 18 lat?
    > Tak. Oczywiście, że mam. Kto sprawdzi, że smród ma 10? Nikt nie zabrania
    > tego kręcić i sprzedawać. Chodzi o ochronę dzieci.

    Rodzice nie wystarczą?

    JEsli nie potrafią kontrolowac co dziecko robi w internecie - to maja
    zabronic korzystania z internetu. Lub zorganizowac sobie swojego squida.

    W kafejce? W szkole? Ustawowo mozna zakazac dostepu do porno ze
    stanowisk przydzielanych nieletnim. Operator kafejski pyta "masz dowod"
    - "mam dowod" "no to klik masz godzine plus full dostep"

    nie masz dowodu - dostep na godzine poziom restricted :)

    komorkowcy? rodzic rejestruje "komorke uzywa nieletni" - pyk - komorka
    ma dostep restricted.

    kupujesz prepaida? dwa rodzaje - na okazanie dowodu - full dostep. bez
    dowodu - dzieciak kupuje restricted.

    karanie jak przy fajkach i alko zarowno sprzedawcow jak i doroslych co
    kupuja dzieciakowi prepaida full access.

    odpowiezialnosc za to, ze dzieciak ma dostep do porno ponosza rodzice /
    dorosli.

    a nie kurwa "caly kraj ma zakaz dostepu do porno bo trza chronic dzieci
    a durni politycy znaja jeden sposob - zakazac wszystkim".

    Prawnicy: co to jest wlasciwie porno - jak ajest definicja?

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-03-15 19:09:32
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 15.03.2013 18:30, Habeck Colibretto wrote:
    > Standard to dać dziecku komputer i niech robi co chce, bo
    > wtedy rodzic ma czas dla siebie.

    Wiec widac kto ma pilnowac pornoggrafi - rodzice dzieci, ktorzy im daja
    komputer.

    > Powiedz to wszystkim głupim rodzicom.

    UStawą powiedziec ;)

    > Kafejki? Kto z tego korzysta, żeby oglądać porno?

    Nie wiem, ale i am the law ;) Kombinuje gdzie kto korzysta i daje na
    tacy rozwiazanie.

    > Wystarczy kupić drugą kartę. Albo nawet załatwić sobie aero.

    Karte rejestruje kupujacy. Wiec jak nie ma dowodu dostanie takte
    "dziecieca".

    Zeby sobie zalatwic Aero tez trza byc doroslym...

    > To nie załatwia sprawy dostępu w domu do sieci. Kupi starszy kolega,
    > któremu się odpali kilka zł więcej.

    Alee to jak z alkoholem i fajkami - kupic moze starszy kolega i? :>

    > Nie widzę możliwości egzekwowania.

    Identycznie jak z fajkami i alko.

    > Nie widzę możliwości egzekwowania. Dzisiaj też rodzice za to odpowiadają a
    > młodzież ma do tego pełen dostęp.

    No i?

    To nie moje dzieci. Nie widze powodu, zeby z powodu innych rodzicow i
    ich dzieci zabroniono mi ogladac pornosy w sieci.

    > Akurat mi by to nie przeszkadzało.

    Mnie przeszkadza. Ze wzgledu na to, ze mam prawo miec dostep. KAzda
    proba cenzury jest dla mnie zla.

    > Ale poszedłbym na to, żeby każdy kto podpisuje umowę z providerem
    > podpisywał np. chęć blokowania stron porno od strony providera. Normalny
    > rodzic albo podpisze, albo zadba, żeby w domu do porno miał tylko on a nie
    > dzieci. Może taka klauzula by uświadomiła rodzicom zagrożenia.

    Dokaldnie.

    > Nie kłóćmy się o gołe cycki i erotykę. Kłóćmy się o bezproblemowy dostęp do
    > twardej pornografii. Niby definicji nie ma, a każdy wie o co chodzi.

    No wlasnie - ja nie wiem, taka swinia jestem, ze jak nie mam definicji
    to nie wiem od ktorego momentu cipa to twarda pornografia a do ktorego
    miekka pornografia lub erotyka i akt.

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-03-15 19:16:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    sprawdzić czy nie podręcznik anatomii

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-03-15 19:30:33
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 15.03.2013 19:16, masti wrote:

    > sprawdzić czy nie podręcznik anatomii

    aaa wlasnie, czy niedorosle dzieci dalej ogladaja w podrecznikach
    narzady plciowe?

    I jesli tak - to czy tylko ludzkie?

    Bo jest jakas roznica (nie anatonomiczna!) miedzy praciem konia a nie konia?

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-03-15 19:31:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Mar 2013 19:30:33 +0100 osobnik zwany hiki kileri
    animali sori napisał:

    > aaa wlasnie, czy niedorosle dzieci dalej ogladaja w podrecznikach
    > narzady plciowe?
    >
    > I jesli tak - to czy tylko ludzkie?

    jak nieludzkie to jeszcze gorzej bo to porno zoofilskie

  • 6. Data: 2013-03-15 19:33:43
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 15.03.2013 13:16, hiki kileri animali sori pisze:

    > Rodzice nie wystarczą?

    <ironia ostra jak brzytwa a'la Habcek Colibretto>

    No tego by jeszcze brakowało, żeby to rodzice zajmowali się swoimi dziećmi.

    <end of ironia>

    A na serio: nie wystarczą.
    Tak jak nie wystarczą w przypadku fajek, alkoholu, narkotyków itd.
    Odwieczne prawo natury, ciekawość ludzka jest nieograniczona, a
    najlepiej smakuje owoc zakazany.

    Najlepsze, że młodzież 15+, może uprawiać seks, ale ni może go legalnie
    oglądać. Logiczne jak skurczybyk. :D

    --

    RedLite

  • 7. Data: 2013-03-15 19:35:13
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 15.03.2013 19:31, masti wrote:

    > jak nieludzkie to jeszcze gorzej bo to porno zoofilskie

    hyhyhy

    http://img2.cda.pl/g/7788_2afd19adeb309cd944fbb7a1ef
    d42db5.png?z=1&w=150&h=150

    zen.aspx

  • 8. Data: 2013-03-15 19:37:21
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 15.03.2013 19:33, RedLite wrote:

> [...]
    >
    > <end of ironia>
    >
    > A na serio: nie wystarczą.
    > Tak jak nie wystarczą w przypadku fajek, alkoholu, narkotyków itd.

    JAkos nie widze zakazu sprzedazy fajek i alkoholu doroslym, zeby
    uchronic dzieci...

    > Najlepsze, że młodzież 15+, może uprawiać seks, ale ni może go legalnie
    > oglądać. Logiczne jak skurczybyk. :D

    Normalka. Film z golym cyckiem od lat 18

    Film z wyrywaniem flakół przez sadyste od lat 16 :]

    zen.aspx

  • 9. Data: 2013-03-15 19:42:43
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 15.03.2013 19:37, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > JAkos nie widze zakazu sprzedazy fajek i alkoholu doroslym, zeby
    > uchronic dzieci...

    Dlatego idąc tokiem rozumowania PE i Habecka (no, powiedzmy, że
    rozumowania) fajeczki też powinny być zakazane. Bimber i inne złe rzeczy
    również.

    --

    RedLite

  • 10. Data: 2013-03-15 19:45:10
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 15.03.2013 19:42, RedLite wrote:

    > Dlatego idąc tokiem rozumowania PE i Habecka (no, powiedzmy, że
    > rozumowania) fajeczki też powinny być zakazane. Bimber i inne złe rzeczy
    > również.

    Zakazac zyly zlota dla budzetu?

    zen.aspx