  • 21. Data: 2013-03-15 21:49:47
    Temat: Re: HURRA - koniec pornografii w internecie!
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 15.03.2013 20:59, Agnieszka pisze:

    > Filmy ze scenami seksu czy nagości potrafią mieć rating 12+. Jak widać
    > są ludzie, którzy potrafią odróżnić seks od twardej pornografii, nawet
    > przy braku ścisłej definicji.

    Czyli pornografia to nie seks. :/

    --

    RedLite

  • 22. Data: 2013-03-15 21:53:29
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 15.03.2013 21:42, Bydlę pisze:

    > (tak, po małej korekcie)
    > ;-)

    Skąd 16+?

    --

    RedLite

  • 23. Data: 2013-03-15 22:47:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-15 21:53:29 +0100, RedLite <y...@n...kom> said:

    > Skąd 16+?

    Bo ta piętnastka jest myląca.
    Oznacza... 16 lat.

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2013-03-16 00:06:12
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@n...kom> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czyli pornografia to nie seks. :/

    Nie, bardziej zwykłe pierdolenie.

    Agnieszka

  • 25. Data: 2013-03-16 00:09:29
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    .pl...

    > To spróbujmy tak:

    > (tak, po małej korekcie)
    > ;-)

    No może uprawiać, na upartego mając współcześnie oświeconych rodziców może
    nawet do woli oglądać. Niemniej nie jest to styl życia o który warto do
    upadłego walczyć i drzeć szaty. To takie samo zabijanie beznadziei jak
    wystawanie całe dnie pod budką z piwem.

    Agnieszka

  • 26. Data: 2013-03-16 00:21:05
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 16.03.2013 00:06, Agnieszka pisze:

    > Nie, bardziej zwykłe pierdolenie.

    A pierdolnie, to nie seks :D

    --

    RedLite

  • 27. Data: 2013-03-16 00:25:55
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@n...kom> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A pierdolnie, to nie seks :D

    Pierdolenie to pierdolenie. Po takim czasie na pręgu powinieneś to wiedzieć
    ;-)

    Agnieszka

  • 28. Data: 2013-03-16 00:30:59
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 16.03.2013 00:09, Agnieszka pisze:

    > No może uprawiać, na upartego mając współcześnie oświeconych rodziców
    > może nawet do woli oglądać.

    Oglądać seks rodzicielski? To ja już wolę żeby oglądali porno.
    A rodzice niech nauczą ich kochać.

    > Niemniej nie jest to styl życia o który
    > warto do upadłego walczyć i drzeć szaty.

    Tak. I to zdecydowanie. Idiotycznych pomysłów (na zrobienie nam
    wszystkim dobrze) elyty miłościwie panującej, nie warto zaciekle bronić :)

    --

    RedLite

  • 29. Data: 2013-03-16 00:34:27
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@n...kom> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Oglądać seks rodzicielski? To ja już wolę żeby oglądali porno.

    No weź, miałam na myśli udostępnianie przez oświeconych tatusiów zawartości
    ich podręcznej płytoteki ;-)

    Agnieszka

  • 30. Data: 2013-03-16 00:37:24
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 16.03.2013 00:25, Agnieszka pisze:

    > Pierdolenie to pierdolenie. Po takim czasie na pręgu powinieneś to
    > wiedzieć ;-)

    Pręgierz kształci!

    A na serio, porno to czysty seks. I tu właściwie jest wada.
    Natomiast sceny z filmów 12+ z seksem niewiele mają wspólnego.

    (No chyba, że ktoś uprawia seks ze swoim partnerem tak jak np. Tom
    Cruise i Kelly McGillis w Top Gun.
    Znaczy majestatycznie i bez udziału genitaliów. :))

    --

    RedLite