  • 31. Data: 2015-10-15 07:14:00
    Temat: Re: Gdzie należy zgłosić ....
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-14 o 23:51, Trefniś pisze:
    > W dniu .10.2015 o 22:50 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    >
    > (...)
    >
    > Do Liwiusza za to pasuje Steinhausowskie:
    > "Dzięki upowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować,
    > nie przestając być analfabetą"

    Zdanie wewnętrznie sprzeczne.

    > Trzeba być biednym człowiekiem, żeby próbować znęcać się nad Stokrotką.
    > To chyba próba odreagowania tego, co w realu mu skrzeczy...
    > EOT

    Tak, palnąć głupotę, schować się za eot, typowe.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2015-10-15 11:05:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2015 o 07:14 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Zdanie wewnętrznie sprzeczne.

    Właśnie dlatego jesteś analfabetą - nie potrafisz logicznie powiązać
    wyrazów, które od biedy przeczytasz.
    Ale to trzeba mieć umysł _ścisły_ - Hugo Steinhaus, matematyk, współtwórca
    Lwowskiej Szkoły Matematycznej.

    > Tak, palnąć głupotę, schować się za eot, typowe.

    Chciałem zaledwie dać Ci szansę, byś nie brnął w swój kompulsywny
    ekshibicjonizm psychiczny na grupie.
    Ale mogę też o Twoich problemach porozmawiać, wal śmiało!

    --
    Trefniś

  • 33. Data: 2015-10-15 11:16:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-15 o 11:05, Trefniś pisze:

    > Właśnie dlatego jesteś analfabetą - nie potrafisz logicznie powiązać
    > wyrazów, które od biedy przeczytasz.

    Nie znasz znaczenia słów, które używasz. U wybitnego matematyka można to
    wybaczyć, niestety ty nie posiadasz żadnych kompensujących zalet.

    Nie umiesz też być konsekwentny (w kwestii eot). Może zatem wybierz
    sobie jakiś żeński nick?

    --
    Liwiusz