  • 1. Data: 2015-10-08 23:20:09
    Temat: Warunki które muszę spełnić aby legalnie zarabiać
    Od: Mateusz Wit <m...@g...com>

    Witam.
    Chciałbym zapytać co jest potrzebne abym mógł legalnie zarabiać jednak nie chodzi o
    zwyczajne zatrudnienie w firmie. Mówiąc legalnie zarabiać mam na myśli zarabiać z
    własnego projektu mianowicie jestem autorem gry online która jeszcze nie jest
    publiczna jednak wkrótce zostanie upubliczniona. I jak każdy chciałbym mieć jakieś
    zyski z poświęconej jej pracy.
    W jaki sposób chciałbym zarabiać na owej grze. Tymczasowo są 2 opcje:
    1. Sprzedaż bonusowych punków które możemy wymieniać w grze(opcja gorsza)
    2. Zbieranie puli pieniędzy wpłacanych dobrowolnie przez graczy po czym po
    zakończeniu sezonu(okresu np. 30dni) najlepszy gracz miał by otrzymać 50% uzbieranych
    pieniędzy.

    Moje pytanie brzmi co jest niezbędne do tego by móc legalnie prowadzić taką
    działalność?

    Z góry dziękuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-10-08 23:24:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-10-15 o 23:20, Mateusz Wit pisze:
> [...]
    > uzbieranych pieniędzy. Moje pytanie brzmi co jest niezbędne do tego
    > by móc legalnie prowadzić taką działalność?

    Na pierwszy rzut oka zgłoszenie faktu prowadzenia działalności
    gospodarczej.

  • 3. Data: 2015-10-08 23:28:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Na pierwszy rzut oka zgłoszenie faktu prowadzenia działalności
    > gospodarczej.

    na drugi rzut oka to mi podpada pod loterie, albo hazard.

  • 4. Data: 2015-10-08 23:43:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-10-15 o 23:28, witek pisze:

    > na drugi rzut oka to mi podpada pod loterie, albo hazard.

    Odnoszę wrażenie, ze chodzi o jakąś grę w Internecie, która nie ma
    charakteru losowego. Powiedzmy jakieś symulatory. Ale to jedynie moje
    domniemanie.

  • 5. Data: 2015-10-09 10:12:34
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 8 października 2015 23:43:50 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Odnoszę wrażenie, ze chodzi o jakąś grę w Internecie, która nie ma
    > charakteru losowego. Powiedzmy jakieś symulatory. Ale to jedynie moje
    > domniemanie.

    Tak czy siak na pewno będzie to jakiś konkurs ze szczegółowym regulaminem.
    Skoro w grę wchodzi kasa to prawdopodobnie musi być zgoda wyższej instancji
    bo to konkurs ala poker sportowy, który w naszym kraju jest nie dozwolony
    w ramach zwykłej DG.

    Andrzej.