  • 1. Data: 2015-10-07 12:48:40
    Temat: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: z <...@...pl>

    Otrzymałem smsa o treści:

    "
    Konkurs Odbierz 50.000!
    Daj nam możliwość wypłacenia 50.000zl!!!
    Pieniądze są przygotowane.
    Czy chcesz je odebrać? odp TAK na 72203
    POTWIERDZ szanse!!2,46Re-g.pl
    "

    Co na to polskie prawo?
    Oferuję 50% z tej kwoty za pomoc :-)

  • 2. Data: 2015-10-07 14:06:22
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody 50_000 PLN
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    z <...@...pl> pisze:
    > Otrzymałem smsa o treści:
    >
    > "
    > Konkurs Odbierz 50.000!
    > Daj nam możliwość wypłacenia 50.000zl!!!
    > Pieniądze są przygotowane.
    > Czy chcesz je odebrać? odp TAK na 72203
    > POTWIERDZ szanse!!2,46Re-g.pl
    > "
    >
    > Co na to polskie prawo?
    > Oferuję 50% z tej kwoty za pomoc :-)

    Obstawiam że dla nich "możliwość wypłacenia" nie jest
    "zobowiązaniem do wypłacenia (po TYLKO wysłaniu płatnego SMSa)".

    --
    A. Filip
    Uczucia nasze nie powinny być namiotami rozbitymi na jedną noc tylko.

  • 3. Data: 2015-10-07 15:44:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 14:06, A. Filip pisze:
    > Obstawiam że dla nich "możliwość wypłacenia" nie jest
    > "zobowiązaniem do wypłacenia (po TYLKO wysłaniu płatnego SMSa)".

    Marzy mi się myślący prawnik, sędzia który ogarnie te 5 zdań jako
    całość. Dostrzeże kontekst, połączy w całość i nakaże wypłatę nagrody.
    Nie koniecznie dla mnie. Tak dla przykładu coby "cfaniaki" trochę
    ochłonęły.
    A za działalność spełniającą znamiona OSZUSTWA z drugiej strony
    przywalić karę i posadzić. :-)
    Nie da się? To po co nam te bezużyteczne paragrafy?

    Przecież za wyłudzenie "na wnuczka" się wsadza?

  • 4. Data: 2015-10-07 16:07:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 15:44, z pisze:

> [...]
    > całość. Dostrzeże kontekst, połączy w całość i nakaże wypłatę nagrody.
    > Nie koniecznie dla mnie. Tak dla przykładu coby "cfaniaki" trochę

    Przecież komuś na pewno ta nagroda przysługuje.

    > A za działalność spełniającą znamiona OSZUSTWA z drugiej strony
    > przywalić karę i posadzić. :-)
    > Nie da się? To po co nam te bezużyteczne paragrafy?

    Na pewno nie mają zastąpić myślenia.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-10-07 16:41:22
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Przecież komuś na pewno ta nagroda przysługuje.

    > Na pewno nie mają zastąpić myślenia.

    Jak takie cosie "mogące wyglądać jak zagranie w celu wprowadzenia w błąd"
    pozostają _całkowicie_ bezkarne to IMHO taka bezkarność jest godną debili
    zachętą do powtórek przez innych cwaniaków.

    IMHO Uświadamia to jak niezbyt wiele prawo/prokuratura/policja chroni.

    --
    A. Filip
    Chcesz się dowiedzieć prawdy o sobie, pokłóć się z przyjacielem. (Przysłowie

  • 6. Data: 2015-10-07 17:18:07
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-10-15 o 12:48, z pisze:
    > Otrzymałem smsa o treści:
    >
    > "
    > Konkurs Odbierz 50.000!
    > Daj nam możliwość wypłacenia 50.000zl!!!
    > Pieniądze są przygotowane.
    > Czy chcesz je odebrać? odp TAK na 72203
    > POTWIERDZ szanse!!2,46Re-g.pl
    > Co na to polskie prawo?
    > Oferuję 50% z tej kwoty za pomoc :-)

    50% od możliwości wypłaty dowolnej kwoty, to ma wartość bliską zero :-)

  • 7. Data: 2015-10-07 19:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Otrzymałem smsa o treści:
    >
    > "
    > Konkurs Odbierz 50.000!
    > Daj nam możliwość wypłacenia 50.000zl!!!
    > Pieniądze są przygotowane.
    > Czy chcesz je odebrać? odp TAK na 72203
    > POTWIERDZ szanse!!2,46Re-g.pl
    > "
    >
    > Co na to polskie prawo?
    > Oferuję 50% z tej kwoty za pomoc :-)

    Ale wiesz ze 50.000 to nie to samo co 50.000zł...?

  • 8. Data: 2015-10-07 20:08:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Otrzymałem smsa o treści:
    >
    > "
    > Konkurs Odbierz 50.000!
    > Daj nam możliwość wypłacenia 50.000zl!!!
    > Pieniądze są przygotowane.
    > Czy chcesz je odebrać? odp TAK na 72203
    > POTWIERDZ szanse!!2,46Re-g.pl
    > "
    >
    > Co na to polskie prawo?
    > Oferuję 50% z tej kwoty za pomoc :-)

    Wejdź na regulamin tego "konkursu", znajdź sposob wypisania się z niego
    i po sprawie. Będziesz zdrowszy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2015-10-07 20:09:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1

  • 10. Data: 2015-10-07 21:03:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 12:48, z pisze:
    > Otrzymałem smsa o treści:

    Skąd taki sms? To się trzeba gdzieś zapisać
    czy inną głupotę zrobić?