  • 1. Data: 2015-10-10 10:38:48
    Temat: Gdzie należy zgłosić ....
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Gdzie należy zgłosić (adres mejlowy)
    że facet zbiera pieniądze na konto i nie wysyła zamuwionego towaru?
    Kwota 110zł, więc planuje to zrobić anonimowo z budki telefonicznej, ale nie
    wiem pod jaki adres wysłać.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 2. Data: 2015-10-10 10:41:26
    Temat: Re: Gdzie należy zgłosić ....
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-10 o 10:38, Stokrotka pisze:
    > Gdzie należy zgłosić (adres mejlowy)
    > że facet zbiera pieniądze na konto i nie wysyła zamuwionego towaru?
    > Kwota 110zł, więc planuje to zrobić anonimowo z budki telefonicznej, ale
    > nie wiem pod jaki adres wysłać.

    Najlepiej na Berdyczów, ale kup więcej impulsów, bo to międzynarodowa.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-10-10 13:21:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-10-15 o 10:38, Stokrotka pisze:
    > Gdzie należy zgłosić (adres mejlowy)
    > że facet zbiera pieniądze na konto i nie wysyła zamówionego towaru?
    > Kwota 110zł, więc planuje to zrobić anonimowo z budki telefonicznej, ale
    > nie wiem pod jaki adres wysłać.

    Ja na Twoim miejscu zgłaszałbym Policji. Ale czemu anonimowo?

  • 4. Data: 2015-10-10 13:27:46
    Od: <3...@9...132746.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Ja na Twoim miejscu zgłaszałbym Policji. Ale czemu anonimowo?

    Bo sie obawia, że jak tylko paszcze rozdziawi to ja zastrzelą? ;-)

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2015-10-10 14:44:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.10.2015 13:27, (Tom N) wrote:

    > Bo sie obawia, że jak tylko paszcze rozdziawi to ja zastrzelą? ;-)

    pac! Zaszczelom.

    Shrek.

  • 6. Data: 2015-10-10 15:01:05
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ja na Twoim miejscu zgłaszałbym Policji. Ale czemu anonimowo?

    Dlaczego na policję a nie do prokuratury, i gdzie, bo myślę, że skoro to
    dotyczy internetu i innego miasta , tonie do lokalnej władzy, a gdzieś
    indziej?

    Czemu anonimowo?
    Bo mała kwota i mała szkodliwość czynu, ale jak będzie więcej,
    to razem te kanty mogą dać odpowiednio dużą kwotę.
    Ja tu wolę być szarą masą, a nie konkretnym człowiekiem,
    bo pieniędzy i tak nie odzyskam,
    a kłopot jest i w zestawieniu z kwotą ogromny.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 7. Data: 2015-10-10 16:37:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-10-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Ja na Twoim miejscu zgłaszałbym Policji. Ale czemu anonimowo?

    Może zamówiła zioło... ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2015-10-10 17:11:25
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sat, 10 Oct 2015 15:01:05 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
    > Ja tu wolę być szarą masą, a nie konkretnym człowiekiem,
    > bo pieniędzy i tak nie odzyskam,
    > a kłopot jest i w zestawieniu z kwotą ogromny.

    Anonimowo możesz próbować zgłaszać przestępstwa ścigane z urzędu.

    Widzisz, jak ktoś próbuje się włamać do sklepu, widzisz, jak kogoś biją,
    wiesz, bo przypadkiem słyszałaś, że ktoś ma ukraść jakiś samochód.

    Tutaj jesteś osobą poszkodowaną, nie możesz pozostać anonimowa. Bez
    Twojej krzywdy (udowodnionej z nazwiska) nie ma winy sprawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 9. Data: 2015-10-10 19:16:14
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Może zamówiła zioło... ;-)

    NIe, ale inny medykament.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 10. Data: 2015-10-10 19:43:39
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 10.10.2015 o 19:16, Stokrotka pisze:

    > NIe, ale inny medykament.

    Tytoń?