eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › utrata numeru telefonu stacjonarnego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2015-10-12 14:18:45
    Temat: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: t...@c...pl

    Dzień dobry,

    posiadałem u jednego ze znanych operatorów usługę internetu oraz numer stacjonarny na
    łączach Orange, usługę internetu przeniosłem do innego operatora, upoważniłem nowego
    operatora do rozwiązania umowy o internet w moim imieniu.

    Dawca usługi omyłkowo rozwiązał ze mną umowę o telefon stacjonarny zamiast o
    internet, skutkiem czego utraciłem wieloletni numer telefonu. Uwolniony numer wrócił
    do Orange, gdyż pochodził z czasów mojej umowy z TP, dopiero kilka lat temu
    przeniosłem ten numer do innego operatora. Operator który utracił numer tłumaczy że
    nie ma możliwości odzyskania mojego numeru. Operator przyznaje się do błędu, w ramach
    zadośćuczynienia proponuje 1/15 średniego rachunku telefonicznego oraz zawarcie nowej
    umowy z rabatem 20% czyli około 4 zł miesięcznie. Zadośczuczynienie to jakiś żart, 4
    zł to nic a mi zależy na numerze który chciałem przenieść do operatora VOIP. Teraz
    zapewne mogę numer odzyskać podpisując umowę z Orange, jednak umowa na czas
    nieokreślony to 369 zł, moja umowa z dotychczasowym operatorem miała status "na czas
    nieokreślony", po wygaśnięciu lojalki.

    UKE nic nie poradziło poza otrzymaniem przeze mnie przeprosin, wyjaśnień od operatora
    że to jego błąd i propozycji podpisania nowej umowy z rabatem 4 zł na miesiąc, co
    jest korzyścią raczej dla operatora, gdyż nadal co miesiąc będzie mógł rachunek za
    usługę wystawić.

    Proszę o poradę co teraz jeszcze można zrobić. Czy jest szansa na drodze sądowej
    uzyskać zwrot kosztów za odzyskanie numeru, tzn. koszt umowy na czas nieokreślony z
    Orange?


  • 2. Data: 2015-10-12 20:14:40
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-10-12 o 14:18, t...@c...pl pisze:
    > Dzień dobry,
    > posiadałem u jednego ze znanych operatorów........
    > Dawca usługi omyłkowo rozwiązał ze mną umowę o telefon stacjonarny zamiast o
    internet, skutkiem czego utraciłem wieloletni numer telefonu.
    Ja z tymi łotrami też miałem przeboje, bo nie chcieli mi zrobić cesji
    numeru tłumacząc "brakiem możliwości technicznych". Numer był założony
    jeszcze za PRL i przechodził jakoś wszystkie zmiany od Poczty Polskiej
    po Orangutana. Teraz nagle "nie ma możliwości technicznych" chociaż
    druty wiszą i telefon działa, a nowy właściciel wynajmuje lokal w tym
    samym budynku i nawet nie trzeba by aparatu przełączać.
    Podejrzewam, że wyczuli, że będzie niższy abonament i to im przeszkadzało.
    Napisałem więc od razu do samego prezesa i jakoś się potem dało numer
    przepisać.
    Napisałem mu, żeby skreślił pierwszą część zdania w misji Orangutana,
    które brzmi: "Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej
    satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom", bo jak widać
    chodzi tu o wydojenie polskiego abonenta i atrakcyjny zysk francuskiego
    akcjonariusza.
    Tu masz namiary:
    http://www.krs-online.com.pl/orange-polska-s-a-krs-9
    557.html
    Jacek


  • 3. Data: 2015-10-12 22:17:04
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: t...@c...pl

    W dniu poniedziałek, 12 października 2015 20:14:42 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > W dniu 2015-10-12 o 14:18, t...@c...pl pisze:
    > > Dzień dobry,
    > > posiadałem u jednego ze znanych operatorów........
    > > Dawca usługi omyłkowo rozwiązał ze mną umowę o telefon stacjonarny zamiast o
    internet, skutkiem czego utraciłem wieloletni numer telefonu.
    > Ja z tymi łotrami też miałem przeboje, bo nie chcieli mi zrobić cesji
    > numeru tłumacząc "brakiem możliwości technicznych". Numer był założony
    > jeszcze za PRL i przechodził jakoś wszystkie zmiany od Poczty Polskiej
    > po Orangutana. Teraz nagle "nie ma możliwości technicznych" chociaż
    > druty wiszą i telefon działa, a nowy właściciel wynajmuje lokal w tym
    > samym budynku i nawet nie trzeba by aparatu przełączać.
    > Podejrzewam, że wyczuli, że będzie niższy abonament i to im przeszkadzało.
    > Napisałem więc od razu do samego prezesa i jakoś się potem dało numer
    > przepisać.
    > Napisałem mu, żeby skreślił pierwszą część zdania w misji Orangutana,
    > które brzmi: "Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej
    > satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom", bo jak widać
    > chodzi tu o wydojenie polskiego abonenta i atrakcyjny zysk francuskiego
    > akcjonariusza.
    > Tu masz namiary:
    > http://www.krs-online.com.pl/orange-polska-s-a-krs-9
    557.html
    > Jacek

    Dziękuję za odpowiedź, jednak to nie z Orange jest problem...
    Numer przeniosłem kiedyś z TP do T-Mobile kiedy jeszcze było Erą. Niedawno w wyniku
    swojego błędu T-Mobile rozwiązało za mną umowę a numer wrócił do sieci macierzystej
    czyli do Orange do puli wolnych numerów. Z T-Mobile miałem umowę na czas nieokreślony
    i numer chciałem przenieść na voipa. Teraz żeby odzyskać numer z umową na czas
    nieokreślony muszę podpisać umowę z Orange na czas nieokreślony (369 zł chyba) + coś
    koło 69 zł na jeden abonament zanim numer uda się zabrać z Orange. Pytanie moje czy
    jeśli się zdecyduję wyłożyć taką monetę to czy uda się na drodze sądowej uzyskac
    zwrot tej kwoty od T-Mobile.


  • 4. Data: 2015-10-13 05:04:59
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-12 o 22:17, t...@c...pl pisze:
    > Dziękuję za odpowiedź, jednak to nie z Orange jest problem...
    > Numer przeniosłem kiedyś z TP do T-Mobile kiedy jeszcze było Erą. Niedawno w wyniku
    swojego błędu T-Mobile rozwiązało za mną umowę a numer wrócił do sieci macierzystej
    czyli do Orange do puli wolnych numerów. Z T-Mobile miałem umowę na czas nieokreślony
    i numer chciałem przenieść na voipa. Teraz żeby odzyskać numer z umową na czas
    nieokreślony muszę podpisać umowę z Orange na czas nieokreślony (369 zł chyba) + coś
    koło 69 zł na jeden abonament zanim numer uda się zabrać z Orange. Pytanie moje czy
    jeśli się zdecyduję wyłożyć taką monetę to czy uda się na drodze sądowej uzyskac
    zwrot tej kwoty od T-Mobile.
    >
    Znając życie to się ciesz że numer odzyskasz.
    Płać i płacz. Jeśli taki ważny jest. Szkoda zachodu.
    Ja przenosiłem numer TP, z umowy z Netią do Pleja.
    Miałem stracha ale się udało.
    Teraz płacę 1 zł abo za rozmowy odbierane a telefon działa nie tylko w
    określonej lokalizacji Ciiii :-)

    z









  • 5. Data: 2015-10-14 08:29:19
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>


    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:561c74dc$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2015-10-12 o 22:17, t...@c...pl pisze:
    >> Dziękuję za odpowiedź, jednak to nie z Orange jest problem...
    >> Numer przeniosłem kiedyś z TP do T-Mobile kiedy jeszcze było Erą.
    Czy po przeniesieniu do Ery (T-Mobile) ten telefon działał nadal na drutach (parze
    telefonicznej), czy też przez powietrze jako GSM (a tylko numer był z puli
    stacjonarnych)?
    Jeżeli jako GSM to strata jest żadna , załóż sobie nowy i powiadom wszystkich
    znajomych o zmianie numeru.
    Jeżeli na drutach to masz pecha. Walcz o to aby to T_Mobile negocjowało z Orange o
    przywrócenie tego numeru i poniosło wszelkie koszty z tym związane (naprawienie
    szkody).

    Pozdrawiam
    Danusia

    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus


  • 6. Data: 2015-10-14 10:04:47
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: t...@c...pl

    W dniu środa, 14 października 2015 08:29:52 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:561c74dc$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...
    > >W dniu 2015-10-12 o 22:17, t...@c...pl pisze:
    > >> Dziękuję za odpowiedź, jednak to nie z Orange jest problem...
    > >> Numer przeniosłem kiedyś z TP do T-Mobile kiedy jeszcze było Erą.
    > Czy po przeniesieniu do Ery (T-Mobile) ten telefon działał nadal na drutach (parze
    telefonicznej), czy też przez powietrze jako GSM (a tylko numer był z puli
    stacjonarnych)?
    > Jeżeli jako GSM to strata jest żadna , załóż sobie nowy i powiadom wszystkich
    znajomych o zmianie numeru.
    > Jeżeli na drutach to masz pecha. Walcz o to aby to T_Mobile negocjowało z Orange o
    przywrócenie tego numeru i poniosło wszelkie koszty z tym związane (naprawienie
    szkody).
    >
    > Pozdrawiam
    > Danusia
    >
    > ---
    > Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.
    > https://www.avast.com/antivirus

    działał na drutach, do czasu kiedy T-Mobile nie rozwiązało ze mną omyłkowo umowy


  • 7. Data: 2015-10-14 13:24:43
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Zdradź coś z tym Twoim przeniesieniem (do Pleja?).
    Przeniosłem stacjonarny do Sferii działającej na nadajnikach sieci Plusa,
    ale co chwila rozłącza rozmowę (prawdopodobnie jestem na granicy zasięgu
    dwóch różnych nadajników) i za chwilę dostaję wq..jącego SMS-a od Sferii
    "połączenie zostało przerwane".
    Chetnie przniosę na jakąś sieć działającą na nadajnikach Orange/T-Mobile
    (doskonała moc sygnału, blisko stoi maszt).


    -----
    > Ja przenosiłem numer TP, z umowy z Netią do Pleja.
    > Miałem stracha ale się udało.
    > Teraz płacę 1 zł abo za rozmowy odbierane a telefon działa nie tylko w
    > określonej lokalizacji Ciiii



  • 8. Data: 2015-10-14 16:39:46
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: t...@c...pl

    W dniu środa, 14 października 2015 13:38:31 UTC+2 użytkownik ?ćęłńó?Ľż napisał:
    > Zdradź coś z tym Twoim przeniesieniem (do Pleja?).
    > Przeniosłem stacjonarny do Sferii działającej na nadajnikach sieci Plusa,
    > ale co chwila rozłącza rozmowę (prawdopodobnie jestem na granicy zasięgu
    > dwóch różnych nadajników) i za chwilę dostaję wq..jącego SMS-a od Sferii
    > "połączenie zostało przerwane".
    > Chetnie przniosę na jakąś sieć działającą na nadajnikach Orange/T-Mobile
    > (doskonała moc sygnału, blisko stoi maszt).
    >
    >
    > -----
    kiedyś miałem stacjonarny na nadajnikach Ery, miałem wtedy podobny problem,
    poszerzyli mi wtedy zasięg, tak że korzystałem z wielu nadajników i było ok, może
    spróbuj poprosić niech Ci zwiększą strefę


  • 9. Data: 2015-10-14 18:30:14
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>


    Użytkownik <t...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:c19e0c3d-0d4e-4a53-9a4e-43858b395a62@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 14 października 2015 13:38:31 UTC+2 użytkownik ?ćęłńó?Ľż napisał:
    > Zdradź coś z tym Twoim przeniesieniem (do Pleja?).
    > Przeniosłem stacjonarny do Sferii działającej na nadajnikach sieci Plusa,
    > ale co chwila rozłącza rozmowę (prawdopodobnie jestem na granicy zasięgu
    > dwóch różnych nadajników) i za chwilę dostaję wq..jącego SMS-a od Sferii
    > "połączenie zostało przerwane".
    > Chetnie przniosę na jakąś sieć działającą na nadajnikach Orange/T-Mobile
    > (doskonała moc sygnału, blisko stoi maszt).
    >
    >
    > -----
    kiedyś miałem stacjonarny na nadajnikach Ery, miałem wtedy podobny problem,
    poszerzyli mi wtedy zasięg, tak że korzystałem z wielu nadajników i było ok, może
    spróbuj poprosić niech Ci zwiększą strefę
    --------------
    No a piszesz (dwa newsy wyżej):
    "działał na drutach, do czasu kiedy T-Mobile nie rozwiązało ze mną omyłkowo umowy"
    jak działał na nadajnikach Ery to nie na drutach i niemożliwe jest przejście z
    nadajników na druty (odwrotnie tak bez żadnych problemów).



    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus


  • 10. Data: 2015-10-14 19:38:14
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: t...@c...pl

    W dniu środa, 14 października 2015 18:30:32 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > Użytkownik <t...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:c19e0c3d-0d4e-4a53-9a4e-43858b395a62@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu środa, 14 października 2015 13:38:31 UTC+2 użytkownik ?ćęłńó?Ľż napisał:
    > > Zdradź coś z tym Twoim przeniesieniem (do Pleja?).
    > > Przeniosłem stacjonarny do Sferii działającej na nadajnikach sieci Plusa,
    > > ale co chwila rozłącza rozmowę (prawdopodobnie jestem na granicy zasięgu
    > > dwóch różnych nadajników) i za chwilę dostaję wq..jącego SMS-a od Sferii
    > > "połączenie zostało przerwane".
    > > Chetnie przniosę na jakąś sieć działającą na nadajnikach Orange/T-Mobile
    > > (doskonała moc sygnału, blisko stoi maszt).
    > >
    > >
    > > -----
    > kiedyś miałem stacjonarny na nadajnikach Ery, miałem wtedy podobny problem,
    poszerzyli mi wtedy zasięg, tak że korzystałem z wielu nadajników i było ok, może
    spróbuj poprosić niech Ci zwiększą strefę
    > --------------
    > No a piszesz (dwa newsy wyżej):
    > "działał na drutach, do czasu kiedy T-Mobile nie rozwiązało ze mną omyłkowo umowy"
    > jak działał na nadajnikach Ery to nie na drutach i niemożliwe jest przejście z
    nadajników na druty (odwrotnie tak bez żadnych problemów).
    >
    >
    >
    > ---
    > Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.
    > https://www.avast.com/antivirus

    bo kiedyś działał na nadajnikach Ery (do 2011 roku), później był znów na kablu w TP z
    potrzeby powrotu na kabel żeby mieć internet, później był w T-Mobile na kablach TP do
    chwili aż omyłkowo T-Mobile nie rozwiązało umowy

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1