  • 21. Data: 2015-10-11 18:00:48
    Temat: Re: Gdzie należy zgłosić ....
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli nie minął okres próby, to napisz do sądu wniosek o zarządzenie
    > warunkowo zapewne zawieszonej kary. Zobaczysz, że to czyni cuda :-)

    Czy w takiej sytuacji zwrot kosztów sądowych to równiez zwrot kosztów
    dojazdów poszkodowanych?

  • 22. Data: 2015-10-11 20:36:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-10-11 o 09:48, krys pisze:

    > Ja kiedyś zgłosiłam. Więcej tego nie zrobię.

    A ja zgłosiłem, ale zeznawałem na miejscu.
    Po trzech latach przyszedł z sądu wyrok,
    w którym zasądzają naprawienie szkody.
    (sprawca siedzi)
    Przyszło też pouczenie o możliwości nadania wyrokowi klauzuli wykonalności
    i złożenie uzyskanego tytułu wykonawczego u miejscowego komornika.
    Przy okazji pytanie: ile ja mam czasu na to (kiedy się to przedawnia lub
    będzie nieskuteczne) i czy czekają mnie jakieś koszty (czy warto)
    Ta kwota zwrotu to 310 zł :-)

  • 23. Data: 2015-10-14 10:34:40
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Gdzie należy zgłosić (adres mejlowy)
    > że facet zbiera pieniądze na konto i nie wysyła zamuwionego towaru?
    > Kwota 110zł, więc planuje to zrobić anonimowo z budki telefonicznej, ale
    > nie wiem pod jaki adres wysłać.

    To nikt mi nie poda strony z linkiem do takiego adresu?

  • 24. Data: 2015-10-14 10:45:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-14 o 10:34, Stokrotka pisze:

    > To nikt mi nie poda strony z linkiem do takiego adresu?

    Spróbuj poszukać gdzieś na facebooku.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-10-14 14:15:47
    Od: adam <a...@w...pl>

    > To nikt mi nie poda strony z linkiem do takiego adresu?

    tel. 997

    adres
    http://komeda_glowna_policji/anonimowe-zgloszenie-ku
    pilam-narkotyki-i-mnie
    oszukali.html

  • 26. Data: 2015-10-14 18:50:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tel. 997
    >
    > adres
    > http://komeda_glowna_policji/anonimowe-zgloszenie-ku
    pilam-narkotyki-i-mnie
    > oszukali.html

    Dzięki sprawdzę, może użyję.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 27. Data: 2015-10-14 18:51:33
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Spróbuj poszukać gdzieś na facebooku.

    Nie znoszę fejsbuka , za wolno łazi.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 28. Data: 2015-10-14 22:32:04
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-14 o 18:50, Stokrotka pisze:

    > Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    pilam-narkotyki-i-mnie

    > Dzięki sprawdzę, może użyję.

    Ja pierdzielę. Tu już może pomóc tylko eutanazja

    --
    Sonn

  • 29. Data: 2015-10-14 22:50:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-14 o 22:32, Sonn pisze:

    >>> http://komeda_glowna_policji/anonimowe-zgloszenie-ku
    pilam-narkotyki-i-mnie

    > Ja pierdzielę. Tu już może pomóc tylko eutanazja

    Niestety Stokrotka to skutek powszechnej alfabetyzacji idiotów.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2015-10-14 23:51:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2015 o 22:50 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    (...)
    > Niestety Stokrotka to skutek powszechnej alfabetyzacji idiotów.

    Do Liwiusza za to pasuje Steinhausowskie:
    "Dzięki upowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować, nie
    przestając być analfabetą"

    Trzeba być biednym człowiekiem, żeby próbować znęcać się nad Stokrotką.
    To chyba próba odreagowania tego, co w realu mu skrzeczy...
    EOT

    --
    Trefniś