  • 21. Data: 2012-03-27 22:22:43
    Temat: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-27, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

    Podał. Wygooglaj sobie frazę którą zacytował :)
    Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
    W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2012-03-27 23:04:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.03.2012 21:24, Piotr M pisze:

    > Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę,
    > poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług.

    Ale jakbyście mieli te dane bezpieczne, to byście mogli w "chwilę" na
    ich podstawie przenieść się do innego hostingodawcy.

    p. m.

  • 23. Data: 2012-03-27 23:05:17
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.03.2012 21:21, Piotr M pisze:

    > A jak zrobisz transfer domen?

    Na podstawie kodu authinfo który powinniście mieć w dokumentacji.

    p. m.

  • 24. Data: 2012-03-27 23:06:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr M wrote:

    > A jak zrobisz transfer domen?

    normalnie.
    a w czym problem.
    No chyba, ze domena nalezy do nich, a nie do ciebie. ALe to już twoja wina.

  • 25. Data: 2012-03-27 23:10:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr M wrote:

    > Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę,
    > poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług.
    >
    > Nie wiem jak to jeszcze inaczej nazwać..

    a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h
    nieprzerwane działanie.

    Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz.
    Za czas i nakład pracy potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej.
    Ale to dopiero za jakies 20 lat.
    Narazie sedziowie są na etapie odszkodowan medycznych w realnej wysokosci.

  • 26. Data: 2012-03-27 23:24:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 23:10, witek pisze:

    > a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h
    > nieprzerwane działanie.
    >
    > Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz.
    > Za czas i nakład pracy potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej.

    A w przypadku odszkodowania za utracone dochody to trzeba by mieć sposób
    na przekonanie sędziego, że na pewno byłby taki dochód, a nie tylko
    teoretycznie mógłby być na podstawie średnich.

    Zwłaszcza że dość słusznie można argumentować, że średnie po awarii mogą
    być zawyżone, bo ci którzy się nie "dopukali" wcześniej a im zależało
    ruszyli po naprawieniu awarii.

    No i w regulaminie widzę już parę myków uzasadniających stanowisko, że
    mogli wyłączyć dostęp, a poza tym odszkodowania (na które w umowie
    zgodził się klient) są ograniczone do kwot, jakie zapłacił za usługę w
    ciągu roku.

  • 27. Data: 2012-03-28 08:02:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27.03.2012 o 21:41 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Warto też pogooglać za opiniami i numerami, jakie potrafi robić ta
    > "firma". Koszmar.

    Koszmarem jest to, jaki Polska jeszcze dziki kraj. Ale firma zagraniczna,
    ponoć lider Europejski, zapewne doskonale się orientuje w realiach
    polskich i może sobie pozwolić na wiele.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

  • 28. Data: 2012-03-28 08:06:40
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27.03.2012 o 22:22 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
    > W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

    Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma dojąca Polaków
    miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak jej się tylko podoba?

  • 29. Data: 2012-03-28 08:08:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27.03.2012 o 21:27 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > To teraz juz bedziesz wiedzial - domeny gdzie indziej, hosting gdzie
    > indziej :)

    Daje do myślenia, w ogóle cieszę się i dziękuję za wypowiedzi.

  • 30. Data: 2012-03-28 08:15:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27.03.2012 o 23:10 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h
    > nieprzerwane działanie.

    A musi być? To ja pytam, dlaczego nie działa. A odpowiedź od konsultantów
    znam - bo system błędnie działa, księgowość w Niemczech w dodatku, a oni
    sa tylko "przekaźnikami" i to co "im system wyświetli". Wyłączyli bo nie
    była uregulowana faktura proforma. Nie uważasz że to jest delikatnie
    mówiąc dziwne?

> [...]
    > Ale to dopiero za jakies 20 lat.
    > Narazie sedziowie są na etapie odszkodowan medycznych w realnej

    Ogólnie dużo mnie i nas już to nauczyło, również dzięki wszystkim
    wypowiedziom w wątku. Ehh.