  • 11. Data: 2012-03-27 21:08:32
    Temat: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 20:28, Piotr M pisze:
    > Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...

    W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2012-03-27 21:18:46
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-27 21:08, Liwiusz pisze:

    > W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

    Przecież podał... ;)

    --
    spp

  • 13. Data: 2012-03-27 21:21:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27.03.2012 o 21:06 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a gdzie jest backup?

    A jak zrobisz transfer domen?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

  • 14. Data: 2012-03-27 21:22:16
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27.03.2012 o 21:18 spp <s...@g...pl> napisał(a):

    > Przecież podał... ;)

    Dokładnie..

  • 15. Data: 2012-03-27 21:24:47
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27.03.2012 o 22:16 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Nikt nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa i 100% czasu świadczenia usług.
    > Skoro to są rzeczy krytyczne dla działalności firmy, to niestety trzeba
    > odżałować trochę grosza i odpowiednio zabezpieczyć swoje dane.

    Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę,
    poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług.

    Nie wiem jak to jeszcze inaczej nazwać..

  • 16. Data: 2012-03-27 21:27:54
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Piotr M pisze:

    > A jak zrobisz transfer domen?

    To teraz juz bedziesz wiedzial - domeny gdzie indziej, hosting gdzie
    indziej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2012-03-27 21:41:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 21:22, Piotr M pisze:

    > Dokładnie..

    Aj waj, przecież gdyby to było mięso, to by się nawet dla psa nie
    nadawało, a co dopiero mówić o poważnym biznesie ;)

    Przecież do klasyczna "wina w wyborze" klienta ;)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2012-03-27 21:41:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 27 Mar 2012 21:22:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Podał. Wygooglaj sobie frazę którą zacytował :)
    > Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
    > W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

    Warto też pogooglać za opiniami i numerami, jakie potrafi robić ta
    "firma". Koszmar.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2012-03-27 21:49:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-27, KiloSierra <f...@1...pl> wrote:

    [...]

    > jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

    To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura
    *nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną
    utracone, to firma pada?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2012-03-27 22:16:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-27, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    [...]

    > "oferuje najwyższe bezpieczeństwo. Dlaczego? Ponieważ posiadamy własne
    > centra danych zlokalizowane na całym świecie"
    > "centra połączone są z najważniejszymi węzłami przesyłu danych w Europie"

    A tymczasem takiemu Amazonowi w serwerownię strzelił piorun.
    Różne przypadki się zdarzają.

    Samemu.

    --
    Wojciech Bańcer